Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهالی
قطره پدی لاکت برای بچه چهار سال فایده دارد برای اسهال؟
- سلام دخترم ۶سالشه دکتر سفیک
سلامدخترم ۶سالشه دکتر سفیکسم۱۰۰نوشته چه چوری بدم بخوره
- خلط پشت گلو
سلام برای خلط پشت گلو یا همون گرفتگی بینی کودک ۳ ماهه ک رفلاکس پنهان داره و ۱هفته س سرماخورده چیکار کنم؟اسپری سدیم کلراید دکتر تجویز کردن.
- عوارض دندان درآوردن
با سلام وخدا قوت
عوارض دندان درآوردن کودک چیست؟ لطفا راهنمایی کنید
با تشکر
- سلامبرایسرفهکودک۱۲ماههچیخوبه
- نوزاد۲۲روزه حدودا۴کیلو چقدراموکسی سیلین باید بخورد
- قرمزی گردن
سلام وقت شما بخیر پسر من یک و نیم سالش گردنش رو میخارونه و قرمز ممنون میشم راهنمایی کنید چه پمادی بزنم
- عسل
سلام دکترجان ممنونم از اینکه وقت میگذارید و با حوصله به سوالات جواب میدید سلامت باشید انشاالله ببخشید پسرم یک سال و دو ماه هست وزن کمه حدود۸۳۰۰ میشه بهش عسل بدم و اینکه ازمایش کلی بدم برای وزنش؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم 17ماهشه ،از دیشب بینیش گرفته و خلط پشت حلق داره،قطره پلارژین هر 8ساعت بهش، دادم، تب نداره فقط گرفتی بینی داره دندون هم در میاره خیلی شبا گریه میکنه، ی دارویی میگین بدم چرک خشک کن باشه
- مدفوع کودک 20 ماهه
با سلام،
کودک 20 ماهه دارم که نوزاد بود رفلاکس داشت الان چند روز مدفوع شل داشت و چیزی مثل نخ ریز سیاه داخ مدفوعش هست زیاد هم هستالان مدفوعش معمولی هست ولی کماکان این نخ ها هستعلت وجود این نخ ها چیست و اصلا این نخ ها چی هستندممنون میشم راهنمایی بفرماییددکتر رفتم مترونیدازل و کولیکیدو یه پودر داخل ماست میریزم بهم داده
با تشکر
- وزن کودک 5سال ونیمه
سلام پسرم 5سال ونیم داره با وزن نزدیک 34 کیلو، وزن نرمال تو این سن چقدر باید باشه بالاتنه مخصوصا سینه هاش بزرگن به چه علت اینجور شده؟ میترسم دچار مشکل بشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- یبوست کودک
سلام وقت بخیر آقای دکتر ایا کودک دوسال نیم باید هر روز دفع داشته باشه؟ یک روز در میان یبوست هست؟
- دوز قطره چشمی باکتی ماید
پزشک قطره باکتی ماید تجویز کرده برای عفونت و التهاب چشم پسر ۶ ساله ام دوزی که من یادم مونده که دکتر با تاکید گفت فکر میکنم هر سه ساعت دو قطره بود، ولی داروخانه نوشته ۸ ساعت دو قطره الان مردد هستم کدوم درسته؟!!
- گلودرد
سلام اقای دکتر پسر دوسال و هشت ماهه دارم هفته گذشته سرماخورد و بردمش دکتر گفتن سرمای معمولیه و پلارژین و سیتریزین خورد تب کوچیک هم داشت و سریع هم تب و هم سرماش خوب شد دکتر گفته بود اگه سرما و تبش طولاتی شد میتونی ازیترومایسین بدی که طول نکشیده بود . ولی از امروز صبح دوباره ابریزش گرقته و تب میتونم بهش ازیترومایسین ۲۰۰ بدم چه مقدار نحوه مصرفشه؟
- سرفه خلط دار
سلام. وقت بخیر. دخترم پنج شنبه صبح احساس گلودرد داشت(از کسی ویروس رو گرفته)شب به پزشک مراجعه کردیم گفتند زود آوردید، علایمی نداره فعلا. از نصف شب آبریزش بدون رنگ و سرفه خلط دار شروع شد تا الان که یک روز گذشته ادامه داره. وزنش ۱۷ کیلو هست و ۴ سال و ماه هست.چه دارویی الان بهش بدم و با چه دوزی مناسب هست؟ خیلی ممنون از لطف و وقتی که میذارید
- تیروئید
سلام دخترم 5 سالشه آزمایش تیروئید ازش گرفتن مقدارt3 و t4نرمال ولی tsh برابر 4/830در حالی میزان نرمال باید بین 58 صدم _4/53هستش آیا لازمه میزان تحت درمان باشه وآیا این عدد که کمی بالاست نشانه اینکه دخترم تیروئید داره ؟؟؟
- بیماری فاویسم
بل سلام پسر من یک سالو هشتوماهش هست و فاویسم هست ،من میخواستم لمینت ناخن انجام بدهم آیا برای پسرم که فاویسم هست مشکلی دارد
- تب وگلودرد چرکی
سلام من فرزندم ۵ سال و۹ ماهشه '۲۰ کیلو وزنشه سه روزه تب داره بردمش دکتر گفتند گلودرد چرکیه ' فارمنتین ۴۵۷ دادند دوبار در روز همراه با استامینوفن وبروفن ' با وجود دادن داروهاسه روزگذشته هنوز خوب نشده چیکار کنم آقای دکتر ادامه بدم این داروهارو ممنون میشم راهنمایی کنین . ته گلوش چرکی سفید رنگه
- سلام نوزاد 2 ماهه دارم یکم سرفه میکرد بردم دکتر عمومی بهش شربت آموکسی سیلین 250 دادن هر 12 ساعت 2.5سی سی ایا زیاد نیس
- وزن کودک
سلام ببخشید دختری دارم دوساله ونیم خیلی کم وزنی میتوانم مکمل پدیاشور بهش بدمینتون ایرانی بدمینتون یا خارجی ممنون

