Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت زردی کف پای بچه از چیست
- آنفولانزا
سلام خسته نباشید دخترم سه سال وچهارماهشه آنفولانزا گرفته بود بردم پیش متخصص شربت نئوتادین وسالبوتامول داد ولی یه دکتر دیگه گفت این شربت رو نده پلارژین بگیر بده الان اینو بهش میدم لوزه هاش باد داره میخواستم ببینم بااین داروها خوب میشه باهم تداخل ندارن
- سرفه کودک یک و نیم ساله
لطفا راهنماییم کنید.سلام.پسرم یک سال و نیمه.الان حدودی ماه ونیمه که سرفه خلطی میکنه.یکبار تواین مدت بردمش دکتر که داروهای پلارژین کیدز و سفکسیم و اسپری سالبوتالمکس و شربت کتوتیفن داددکتر.به مدت یک هفته مرتب دارو هارو دادم یک مقدار کم ترشد سرفه هاش ولی کامل خوب نشد.الان که دوباره باز سرفه هاش بیشترشده.دیگه نمیدونم چکارکنم به خدا.لطفا راهنماییم کنید.
- درمورد شکسته گی
سلام دخترم پنج ماهشه دست راستش کشید شده موقع کشید شدن خیلی گریه کرد بعد خوابید وقتی بیدار شد دستشو تکون نمیداد بعد چنددیقه تکون داد ولی یکم بهونه میگرفت الان تکون مید ولی کم خودمون دستشو میگیریم یا تکون میدیم کریه میکنه بنظر تون چی شد من خیلی نگرانشم
- دختر من حدود ۷ سالشه و عفونت ریه داشت و بهش آنتیزبیوتیک دادم الان باز’میبینم خس خس’میکنه موقع خواب
- غذا خوردن کودک
با سلام و احترام پسرم هفت ماهشه، تقریباً دو ماهه که غذا میخوره اما الآن سه روزه که اصلاً غذا نمیخوره و دهنش و سفت میبنده و حالت تهوع میگیره قبل از این خوب غذا میخورد
- دندون درد
سلام آقای دکترپسر۲۲ماهه ای دارم که دندونای جلوش بخاطرقطره آهن پوسیده شده وقتی چیزی میخادبجوه دندوناش دردمیکنه خواستم بپرسم چه کاری میتونم برادندون دردش انجام بدم راهنمایی کنیدممنون میشم
- کشیدن گوش در خواب
سلام، خسته نباشید، یه پسر یکساله دارم که الان دو هفته است تو خواب مدام گوش هاش رو می کشه و از خواب بیدار میشه، همین موضوع باعث بد خوابی شده، البته پسرم مشکل رفلاکس و آلرژی از نوزادی داشت که چند ماهی میشه به علت بهبود علایم دارو مصرف نمی کنه می تونه دوباره به این دو ربط داشته باشه یا ممکنه گوشش عفونت کرده باشه؟
- دختردوساله
باسلام دختری دوساله دارم ک حدودادوماه ونیم هست که دهنش خشک میشه وتشنش میشه خیلی زیادودماغش بعضی وقتاهس میکنم کیپ میشه وصدای خرخرش میادصبح بیدارمیشه عطسه میکنه باابریزش سبز بعضی وقتاازمدفوعش خون میادوسیاه میشه مدفوعش دوسه باراینجوری شده یوبوست هم داره ازمایش مدفوع گرفتم مشکلی نداشت علتش چیه؟
- واکسن انفلانزا
سلام اقای دکتر پسر16 ماهه دارم واکسن انفلانزا بزنه یا خیر؟
- سلام من ازاین داروبه پسر7ساله ام دادم بدنش و دهانش دونه ریزه ریخته حساسیت چکارکنم
سلام من ازاین داروبه پسر7ساله ام دادم بدنش دونه ریزه ریخته و لب ودهانش چکارکنم
- سبز شدن رنگ مدفوع کودک
سلام ببشخشید پسرم 5 سالشه تقریبا" 4 روزه غذا که میخوره بعد از 20 الی 25 دقیقه مدفوع سبز میکنه،مدفوعش عادیه دل پیچه و دل درد هم نداره محبت کنید راهنمایی کنید
- سرفهههه
سلامدکتر شربت تئوفیلین جی برا ۳ونیم سال چه دوزی باید بدم و چندساعتی؟
- حالت تهوع واستفراغ
کودک ۳سالم درروزدوباربالامیاره و هر زمان می خواد چیزی بخوره دلشو میگیره .و از خوردن حتا اب امتناع می کنه و دلشو می گیره سنوی معده هم بردم مشکلی نبوده . لطفا راهنمایی بفرمایید .
- غده
سلام دو روز رو گردن فرزندم پشت گوش ورمی قد نخود ایجاد شده
- تعویق واکسن ۱۸ماهگی
سلام دختر ۱۸ ماهه دارم نوبت واکسن ۱۹ بود یه سرماخوردگی جزیی بدون تب داشت من میتونم ۲۴ واکسن بزنم؟
- وزن کودک و مشکل گلو
سلام، دختر ۵ ساله ای که یه مدت هست مدام در حال صاف کردن گلوش هست ۲ دوره آزیترومایسین دریافت کردند و اسپری بینی کمی بهتر شد اما کامل خوب نشده خودش میگه حس میکنه حباب تو گلوشه شبها مشکلی ندارند در طول روز بیشتر این حالت صاف کردن گلو رو دارند اوهوم اوهوم میکنند مشکلشون از چیه؟۴ کیلو کمبود وزن دارند بدغذا هستند برای وزن گیریش چکار کنم؟ تشکر از راهنمایی
- بالا آوردن دارو
سلام لطفا بفرمایید اگه نوزاد داروی دومپریدون رو نیم ساعت بعد به همراه شیر بالا آورد دوباره باید دارو رو بدیم؟
- اسهال بعد از مصرف انتی بیوتیک
دخترهشت ساله ام بعد از خوردن فارمنتین دچار اسهال و استفراغ شدید شد که داروش رو به سفکسیم تغییر دادن، الان با خوردن سفکسیم هم اسهال شدید داره، چیکارکنم؟!
- غذا
سلام خسته نباشید، پسرم یکساله و پنج ماهشه،، میتونم بهش ماهی بدم؟؟؟ مرسي از لطفتان

