Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ضربه به سر نوزاد
پسرم ۳ ماهشه جغجغه سبُک آروم افتاد رو سرش بعد از یک ساعت استفراغ کرد البته همیشه استفراغ میکنه ولی اینبار زیاد بالا آورد آیا خطرناکه
- قورت دادن هسته سنجد
سلام دختر من ۳ساله است ۴تا هسته سنجد قورت داده مشکلی پیش نمیاد
- وزن گیری نوزاد ۷ ماهه
سلام خسته نباشید.پسرم تقریبا ۱ هفته مونده ۷ ماهش تموم بشهولی بجز شیر چیزی نمیخوره چی بدم که بتونه بخوره
- غده
سلام وقت بخیر دختر دوماهه ای دارم که از زمان تولد یه توده بالای ابروش بود الان بزرگتر شده انداره گردو. میخواستم ببینم کجا باید مراجعه کنم و چکارش کنم خیلی نگرانم خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
- بیماری نوزادان
سلام نوذاد من پای راستش در قسمت ران و بالی زانو کمی چاق تز ران چپش میباشد ایا طبیعی است
- اسھال نوزاد۷ماھہ
نوازاد ۷ماھہ دختر کہ از دیروز اسھال میکند روزی تقریبا ۵الی ۶مرتبہ اسھال میکند۔از شیر خشک یارانہ ای تغذیہ میکند وآب مرغ ۔فرنی ھم میخورد دلیل این اسھال چی میتونہ باشہ۔ممنون میشم راھنمایی کنید۔
- سرما خوردگی نوزاد
سلام من یک نوزاد یک ماه دارم ازبترومایسن ۱۰۰ براش نوشتن گفتنن روزی چهار سی آیا زیاد نیست
- مطب؟
سلام و خسته نباشید آقای دکتر فردا مطب تشریف دارید انیسا رو بیارم یه چکاپ بشه یکم آبریزش داره و هراز گاهی سرفه اما انگار ریه اش خلط داره ،۱۹ واکسن یک سالگی داره بزنه؟
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم که اظهال شده که هر۴۵ دقیقه ای چکار باید کرد دسشوتی مدفوع میکنه ویکمی هم تب دار
- دیده، شدن مو داخل چشم کودک
به مدت ۳ ماه میشود که داخل چشم نوزاد ۹ ماه شبیه مو به طور عمودی که اطراف آن لزجی شده دیده میشود گاههگاههی دیده میشود و بعد ناپدید میشود و چشم نوزاد آب میاید و بخیل می کند چه کار کنیم
- یبوست
سلام شکم شیرخواری که شیرخشک میخوره تاچند روز کار نکنه طبیعیه ؟؟؟
- برای سرماخوردگی کودک 2.5ماهه
برای سرما خوردگی کودک زیر 3ماه که گرفتگی شدید بینی داره شربت اموکسی سیلین 125چند ساعته وچند سی سی استفاده شود؟
- بچه
سلام بچه من کاغذ بسته ی سبزی خشک رو خورده الان خیلی بی حاله روی زمین بند نمیشه .خیلی فک نکنم خورده باشه مثالا ۱ چهارم از ۱ چهارم کل کاغذ رو خورده
- دیدن خون در ادرار بعد از ختنه نوزاد طبیعیه
- تهوع و استفراغ
سلام من یک دختر ۳۵ روزه دارم که وزنش زمان تولد ۳ و ۳۰۰ بود ، دیروز جای واکسن ب ث ژ اش چرک کرده بود من هم قطره ولوتیل استامینوفن در دو نوبت و در هر نوبت ۲۵ قطره دادم ، حالا حالت تهوع و استفراغ خیلی شدید داره از دماغش هم بالا میاره ، از ۱۰ روز پیش هم هر چی میخورد بالا میآورد شاید ریفلاکس داره ، غربی جهشی از دماغ و دهن استفراغ کرد تا یک ربع ، حتی نمیتوانست نفس بکشه ، الان کمتر بالا میاره و حالت تهوع داره ، تو رو قرآن راهنمایی کنید من بی تجربه ام و خیلی میترسم .
- علت عطسه و ابریزش بینی
سلام وقت بخیر اقای دکتر نوزادی چهارماهو نیمه دارم ازیک ماهگی تا الان مداوم عطسه میکرد والان پیشرفت کرده همراه با ابریزش بینی وسرفه های ضعیفه
- پلانتاژل و فاویسم
سللم اقای دکتر بچه م یک سالشه و فاویسم داره می تونه پلانتاژل بخوره برای اسهالش به خاطر فاویسمش؟
- عوارض دارو
با عرض سلام خدمت آقای دکتر ببخشید آقای دکتر یه سوال داشتم من چند وقتی است بدلیل دندان درد کپسول نوافن میخورم دختر سیزده ماهه ای دارم که چند وقتی است توی خواب وبیداری بیقرار است آیا این بیقراری تاثیر قرص است یا دلیل دیگری دارد ممنونم میشوم راهنمایی بفرمایید
- سرماخوردگی کودک ۴۰ روزه که سرفه داره و خس خس گلو و به سختی تنفس میکنه وتو بینیشم کیپه
- زردی
سلام نوزاد ۴روزه با زردی ۱۵بستری شد و با زردی ۹/۵دو روز بعد ترخیص شد .دوروز بعد روزهشتم آزمایش دادیم ده شده .الان روز نهم احساس میکنم کمی زرد شده .احتیاج به پیگیری و آزمایش هست؟

