Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف شربت ازیترومایسین برای کودک ۶ ساله باوزن ۲۰ کیلو
پسرم ۶ سالشه گلوش خیلی عفونت داره چند سی سی بهش آزیترومایسین بدم وهر چند ساعت یه بار بدم
- نیلا طلا
بچم عفونت روده داره دکتر ایبوپروفن داده ولی تبش قطع شده نیازی هست ادامه بدم
- سرماخوردگی
سلام دکتر.
پسرم دو هفته سرماخورده چند بار دکتر بردمش خوب نشد. یه هفته پیش بردمش متخصص اسپری و چند تا شربت نوشت ولی سرفش بند نمیاد. چکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید.
- آزمایش باریم انما
سلام پسرم ۵ ساله هست آزمایش باریم انما داده دکتر گفته باید عمل بکن نظر شما چیست
- خوردن کپسول
- سرفه نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید .یاسین موذن سرفه هاش بیشتر شده فکر میکنم الرژیش بیشتر شده اول صبح ها چندتا سرفه و عطسه داشت الان در طول روز هم سرفه میکنه انگار خلط تو گلوشه تب و ابریزش نداره ممنون از راهنمایی های شما
- خلط در مدفوع کودک ۴ ساله
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر ،دخترم ۳سال و ۱۰ ماهشه الان ۱۰ روزه داخل مدفوعش لزجی هستش امروز زیاد شد و اسهال هم دو بار شد صورتش هم دون زده ،نگرانم اگر راهنمایی کنید ممنون میشم
- سلام آقای دکتر کاسترد رو از چن ماهگی به نوزاد بدیم
- لنگیدن
آقای دکتر پسرم سه سالشه تقریبا یک ماه پیش اسهال استفراغ وتب شدید گرفت باآبریزش وچرک گلو یک هفته پیش زمین خورد وپاش ضربه خورد خیلی گریه کرد وبردم ارتوپد گفت چون بچه راه میره ا معاینش خوبه نداردواشکال نداره میلنگه تا دوهفته خوب میشه اما من از این لنگیدن پاس خیلی نگرانم شما چه نظری دارید ومن چکارکنم
- بهداشت تعویض پوشک
سلام بعد از تعوبض پوشک نوزاد چه پمادی رو به عنوان کاور پیشنهاد میدهید دخترم نزدیک پنج ماهشه آیا باید به واژنش هم زد؟
- مریضی نوزاد
سلام پسرم بیست روز شه دماغش کیپ شده وعطسه هم میکنه وسینشمصدا میده
- سلام پسرم ۱۹ماه استکاغذ سیبزمینی خام میخوره ببرم پیش دکتور
کاغذ پاکن بیشتر کاغذ سیب زمینی خام میخوره لطفا راهنمای کنید ایا ببرم دکتور یانه
- اسهال سبز نوزاد
سلام من نوزاد دوماهه ونیم دارم بهش دوروز مولتی ویتامین دادم اسهال گرفت دیگه قطره رو بهش ندادم الان یک هفته است اسهال قطع نشده بیشتر ابکی هم شده البته خودم هم پودر ملین برای یبوست استفاده میکنم
- تب و عفونت
نوزاد من تب وعفونت داره خونه من بین مرزه ایران وافغانستان است که از شهر کمی دور است
- تغذیه مادرشیرده
ضمن عرض سلام خواستم بدونم مادر شیرده باید رژیم غذایی خاصی رو رعایت کنه؟ مثل نخوردن گوشت گاو و لبنیات و یا نخوردن گوجه و خیار؟
- مدفوع کودک
سلام پسر ۴ساله ای دارم که یبوست داشت اما دوماهی بشدت اب میخورد و غذا هم کم میخورد، خیلی بدوبدو میکنه، و لاغر هست، اما وزنش خوبه معمولی، یبوستش هم بهترشده اما چرب، موقع مدفوع تمام پاهاش پر از چربی میشه، رنگ و روان بودن مدفوع طبیعی اما چرب، ایا مشکلی هست باید پیش دکتر ببرمش؟
- قطره آه
سلام آقای دکتر بچم 15ماهشه قطره آهن لیپوزوفر روزی 1.5 سی سی کافیه؟
- لرزش پا
پسرم دوماه و نیمه هست از یک ماهگی متوجه شدم بعضی مواقع در حد چند ثانیه پاس و میلرزونه با دست نگه میدارم آروم میشه خیلی نگرانم
- سلام اقای دکتر دخترم ده ماه است الان اسهال و استفراغ گرفته دکتر برا استفراغ دارو داده و برای اسهال قطره پره کید ولی اسهالش خوب نشده و مدفوعش حالت عفونی شده شربت سفیکسیم ۱۰۰ داده ولی اسهال داره همچنان بهش چ دارویی بدم برا اسهالش ممنون از راهنماییتون
سفیکسیم میدم بچه بعدش گریه میکنه آیا بدم
- سرماخوردگی مکرر نوزاد
سلام اقای دکتر من نوزادم ۹ماهشه از وقتی به دنیا اومده بیقراره ۴ماهگی هم ویروس سدید گرفته بود ازاون موقع یه هفته خوبه یه هفته مریض الان که هوا خوبه مثلا میریم بیرون داره باد میوزه میارم خونه بازم بیحال میشه اب بینیش میاد گریه میکنه به خدا غیر قابل باوره دو سه روز خوبه دوسه روز بد و بیقرار تازه بهش کلی انتی بیوتیک میدم خوب میشه اقای دکتر تورو خدا به دادم برسید میترسم انقدر انتی بیوتیک بدم بچه یه چیزی بشه درضمن فکر میکنم عفونت ادرار هم داره چون ادرارش بوی بد میده و پر رنگه گاهی هم لکه های چرک مانند تو پوشاکشهست ببخشید این سرماخوردگی و بیحالی های مکررش میتونم از عفونت ادرار باشه

