Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ کودک دوساله
سلام پسرم دوروزه استفراغ داره اولش هرچی میخورد میآورد بالا بیمارستان رفتیم سرم زدن آمپول دمیترون ویتامین آوردیم خونه تغییری نکرد بی حال چیزی ام نمیخوره باید چکار کنم
- غذای کمکی
سلام ،میتونم به نوزادی ک وارد 7 ماه شده اب عدس با سیب زمینی پخته بدم ؟؟؟ مرسی
- قد و وزن نوزاد
باسلام پسر دو نیم ساله ای دارم با قد ۸۸ و وزن ۱۲ به نظر شم نیاز به لزمایش تیردیید یا هورمون رشد دارد؟ از نظر هوشی خیلی باهوشه بدو تولدم تیرویید نداشت
- پرش دست وپاس نوزاد ۴۸روزه
سلام.پسر من ۴۸روزشه مواقع خواب دستاش وپاهاش ناگهانی پرش دارن بدون لرزش.وقتی میپرن بعد خودبخود میان پایین.چانه اش هم بعصی وقتا میلرزه ایا مشکلی هست یانه؟
- سرفه های پس از انفولانزا
پسرم حدود دوهفته ازدقتی رفته مدرسه سرما خورده حالت انفولانزا خوب نمیشه ابریزش داره همه چی دادم همه کار کردم دستگاه بخور سرد گذاشتم سرفه های خشک میکرد چندروز الان خلطی شده و زیاد و شدید انگار حالت برونشیت داره مدام سرفه میکنه خوبم نمیشه و ۷ سالش
- وزن نوزاد
سلام دکتر خداقوت پسرم با وزن سه کیلو به دنیا اومد ولی روز بعد شد دو کیلو و نهصد الان هفت ماه و بیست و چهار روز هست وزنش هفت کیلو وصد شده متعادل هست یا کمبود وزن داره
- کم بودن آهن
سلام آقای دکتر دخترم 19اسفند یک سالش میشه رفلاکس پنهان و به پروتئین و لاکتز شیر حساس آزمایش داد کم بود آهن داره دکتر شربت ایروفیکس براش نوشت گفت روزی 5سی سی تا دو ماه بدم و بعد دوباره آزمایش بگیرم ازش روش نوشته سه سال با بالا 2ونیم نظر شما چیه آقای دکتر
- ترخيص نوزاد
دیروز ساعت ۳بعد از ظهر بچه پسر به دنیا آمده وساعت ۱۰ صبح دکتر مادر را ترخیص کرده ولی گفته نوزاد افت قند داره ولی هر دوساعت با خوردن شیر خشک از ۵۰.به۶۰ و۷۰ و۹۶ بالا رفته ولی میگویند باید ۲۴ ساعت بستری بماند وشاید افت داشته باشد وخطری است نظر شما چیست مرخصی کنیم
- تخم مرغ
سلام پسرم چندروزه رفته تو۸ ماه میتونم بهش تخم مرغ بدم
- جایگزین شیرخشک آپتامیل پپتی
سلام آقای دکتر خسته نباشید بچم شش ماهشه شیر خشک پپتی۲ میخوره الان دیگ پیدا نمیشه ممنون میشم بگین چی میتونه بجای پپتی بخوره
- شیر خشک
پسرم سه سال نیمه هست، شیر گاو نمیخوره، منم تا الان بهش شیر نان ۳ دادم ولی الان دکترش میگن کافی نیست و شیر اپتاکید تجویز کردن، اینو هم نمی خوره، میتونم شیر اپتاکید رو با نان ۳ ترکیب کنم تا کمکم به منش عادت کنه؟
- یبوستکودک
خدمت سروران گرامی دختر سه ساله ام بیشتر اوقات هنگام دفع مزاج بدلیل خشکی مدفوع اذیت میشود و چون کمی درد و سوزش هم دارد احتمال میدهم دچار شقاق عضلانی هم شده باشد،،حال برای دفع راحتتر شکم چه چیزی پیشنهاد میکنید؟ باتشکر
- درمان سرفه نوزاد ۵ماهه
باسلام نوزادمون بردیم دکتر ازیر توماسین واسپری برای تنفس داده ولی اصلا بهتر نشده مدام سرفه میکنه ولی تب نداره
- بچه من ۴ساله هست وزنش ۱۴ هست وزن یک سال و نیم هست وزن اضافه نکرده آزمایش هم انجام دادم
وزن کودک ۴ ساله
- ضربه
سلام ببخشید دختر یک سال ونیم من در حال بازی کردن بود توی پارک که خوردن بهش اون افتاد به پشت سر وصدا داد . مشکلی هست نگران هستم . ایتفراغ و گیجی هم نداشت ممنون میشم جواب بدین
- خروسک
سلام اقای دکترپسرم ۲سال و۱ماهشه دچار خروسک خفیف شده دکتر برای پسرم دگزا وقرص،مونته لوکاس تجویز کرده الان نزدیک یک هفته هست هیچ تغیری نکرده فقط صدای خروسک ایش خوبشده ولی سرفه مانند خلط دار وابریزش بینی رادارد از دستگاه بخور سرد هم استفاده کردم فایده نداشت از چه داروی استفاده کنم که اثر بهتری داشته باشه باتشکر ازشما
- شیر خشک
سلام آقای دکتر بچه ام شیش ماه و نیمشه شیر خشک ببلاک آر میخوره و شیر خودم .روزی ۸۰ سی سی فقط شیر خشک ببلاک آر میخوره این ۱۵ قطره آهن که میدیم کفایت آهن بدنشو میکنه؟
- سلام وقت بخیر دخترم ۱۹ماهه مدام تب میکنه بستریش کردم دوبار فتق ناف هم داره ممکن هم تبش از نافش باشه ممنون
- آیا برگشت تب بعد از ۶ روز از قطع تب طبیعی است در کودک ۶ ساله
- فاویسم،ایا برای فاویسمیها لوبیا سبز و نخود فرنکی وویتانین cخصوصا قرص امگا۳ خطرناک است ممنون

