Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست کودک سه ساله
- دماغ کیپی
سلام آقای دکتر دخترم ۵۰روزشه دماغشذکیپه گفتن روغن بنفشه خوبه یک قطره ریختم تو دماغشش مشکلی نیست
- آب
سلام آقای دکتر به کودک ۵ماه و ۲هفته میشه آب داد؟؟
- پسرم 8سالشه تب کرده بود دماسنج را در دهانش گذاشتم با دندوناش فشار دادشکست توروخداکمکم کنید جیکار کنم
- واکسن
سلام آقای دکتر خسته نباشید. واکسن یک سالگی چندتا هست،؟آیا در ران تزریق میشود و یا در بازو؟ متشکرم
- واکسن آنفلوانزا
سلام خسته نباشید ، یه پسر ده ماهه دارم واکسن آنفلوانزا هیج جا نیست که بزنه پسرم چطوری میتونم مواظبت کنم از انفلوانزا آقای دکتر ؟
- بالا بودن WBC
با سلام پسر ۱۸ماهه ما تعداد گلبول های سفید در خون او زیاد هستش تعداد گلبولهای قرمز کمتر بی زحمت دلیل ان
- سلام دکتربچم ۸ماهشه الان چندروزه اسهاله بردم دکترسفکسیم داده میگه عفونت روده ازدیروزه آب زیادمیادازش گاستروفیکسم داده چیکارکنم بچم خوب بشه بی قراری میکنه
- شیر نخوردن نوزاد
پسرم سه ماه و ۲۵روزه هست اما حدود یکماه میشود که بسیار کم شیر میخورد بچه ی ارامی بود که هر دوساعت و یا کمتر از ان مدت ۹۰سی سی شیر میخورد بسیار خوب وزن میگرفت ،ماهی ۱۲۰۰گرم در حالیکه در ماه اخر فقط۴۰۰گرم افزایش داشته گریه های ناگهانی میکند به نحوی که کبود میشود.
- لکه خونی داخل واژن نوزاد
سلام
لکه خونی داخل واژن نوزاد شش روزه هست. چکار باید کرد؟
با تشکر
- شربت سیپروهپتادین
سلام خسته نباشید. پسرم ۴ سالشه وزنش ۱۴ کیلو و نیم هست. خیلی خوب غذا نمیخوره و بعداز ظهرها هم نمیخوابه. میتونم بهش شربت سیپروهپتادین بدم؟
- سرماخوردگی
پسرم هجده ماهش تب وسرفه مکنه میشه بهش دارو ستادین دی بهش داد ضرر داره
- سلام پزشک ب دلیل عفونت ب پسرم یازده ماهه ام با وزن هفت و دویست گرم شربت سیفیکسم صد داده هر داوزده ساعت نمیدونم چند سی سی بهش بدم لطفا راهنماییم کنید
- تشکر مجدد
با سلام و عرض ادب فقط میخواستم برای چندین بار بابت راهنمایی های سریع و دلسوزانه و بدون چشمداشت شما پزشک عزیز ازتون تشکر کنم🌺🌺 اجرکم عندالله
- سرماخوردگی
باسلام من نوزاد ۴ ماهه دارم ک دمای بدنش تا ۳۷ونیم گرم میشه ۴روزه بردم دکتر گفته عفونت داره و شربت سفکسیم ۱۲ساعته بهش داده بعضی وقتا وقتی شربت میدم بالا میاره تا الان هم تاثیر بسزایی نداشته و باید ۵ روز مصرف کنه میتونم شربت سرماخوردگی بهش بدم؟
- سلام دخترم نه سالش باوزن بیست وچهارکیلو شربت سفکسیم هردوازده ساعت چندسی سی بایدبدهم دکترتجویزکردندولی نگفتندچندسی سی بایدبدهم
- قرمزی دور ناف پسر بچه بیست ماهه
با سلام.پسرم چند روزه تا دست ب نافش میزنی عکس العمل نشون میده تازگیا نافش قرمز شده .دفع مدفوع روزی یک بار عادی داره.تو حموم داخل تشت میشینه ممکنه داخل تشت ادرار کنه و عفونی بشه؟با تشکر از پاسختون
- شنوایی سنجی
سلامآقای دکتر روز بخیر...شنوایی سنجی شش ماهگی ضروریه؟حتما باید انجام بشه؟
- سرفه
سلام آقای دگتر پسر یکساله دارم سرماخورده دارو هم دگتر بهش داد سه چهارروزه که سرماخورده از امروز سرفه میکنه و صداش گرفته چه شربتی بهش بدم؟
- وزن کودک
سلامبچه 11 مناهه دارم قدش 76 سانته وزنش 9.5 کیلو هستش دکترش چندروز پیش گفت خوبه ولی یخورده میتونه بهتر باشه میخواستم بپرسم ایا مولتی ویتامین یا عذای خاصی باید بخوره یااصلا وزنش مناسبه؟

