Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار شیر کودک ۱۸ماهه
سلام خسته نبا شید مقدار شیر خشک مصرفی کودک ۱۸ماهه چقدر باید باشه که کلسیم بدنش تامین بشه یعنی روزی چند میل ؟
- تب واسهالی
سلام بچه یکساله دارم بدون هیچ علامت سرماخوردگی تب کرده وبهد اسهال شده یکسره با پشت دست دماغشو میخوارونه. عدهای میگن ببر پبش تل گیر آیا این تل گیری درست چی کارکنم
- خس خس سينه
سلام آقاي دکتر دخترم 13روز پيش سرماخورد يعني اول سرفه هاي خشک داشت و بعد تب و آبريزش بيني برومش دکتر زاديتن دادن که بهتر نشد و بعداز چندروز سرفه هاش چرکي و خلط دار شديد شد خيلي اذيت شد و سينش صداي خس خس شديد ميداد دوباره بردم دکتر شربت زيترومکس خارجي دادن الان 3روز بهش ميدم شکرخدا خس خس خيلي کمتر شده اما هنوز پايداره آيا تا 5روز کامل شربت زيترومکس بدم خوب ميشه؟؟؟؟و اينکه اقاي دکتر ميتونم بچم رو حمام ببرم و سرش را بشوييم؟؟براي خس خس سينش حمام کردن و شستن موهايش و شستن تن و بدنش ايرادي ندارد؟؟
- کاتاسین پلاس
سلام اقای دکتر بچم ۴.۵ سالشه هروقت سرما پیخوره یکی دوهفته بعدش به سرفه های خیلی شدید میفته سال گذسته دکتر اسپری سالبوتامول داده بودن گهگداری استفاده کنیم الان دوهفته است دوباره سرفه های خلطی خیلی زیاد داره کلاریترومایسین هم داره استفاده میکنه دیروز دکار بردم گفت اصلا عفونت نداره و بیشتر شبیه آسم و آلرژیه چون شدید نشه اسپره کاتاسین پلاس داد سه هفته هرشب بزنه . میخواستم بپرسم بنظرتون خوبه یا نه ؟ واینکه درمان دائمیه یا همیشه مربض میشه استفاده کنم؟
- تب بیحالی
سلام خسته نباشید دخترم از دیروز تب داره شب تا صبح دو شیاف گذاشتم ولی هنوز تب ش پایین نیومده میشه بفرمایید چکار کنم؟؟
- پا
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم 2سال وسه ماهشه چند ماهه گهگاهی دست از زانو وساق پاش میگیره میگه درد میکنه البته زیاد نیست به نظر شما میتونه به خاطر سن رشد باشه یا هنوز زوده؟یه بار از سرش سی تی گرفتم استرس دارم به نظر شما ربطی به اون نداره؟
- کارکردن زیادشکم کودکم
سلام دخترم۴سالشه هرروزب تعداددفعات زیادشکمش کارمیکنه خیلیم لاغره
- عطسه
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم۱۵ماه داره از امروز وقتی شیر میخوره بینیش انگار گرفتگی داره صدا میده اما تنفس عادی مشکل نداره تک تک عطسه میکنه علائم دیگه نداره بنظرتون سرما خورده؟چی دستور میفرمایین؟متشکرم
- دوز دارو و شربت
سلام بچه با وزن ۲۲ چقد شیاف استامینفون در زمان تب استفاده شود ؟ شربت پروفن چند سی سی ؟ با تشکر
- لگن
سلام خسته نباشید دختر10ماهه ای دارم که چینای کنار ناحیه تناسلیش یکیشون پایین تره واینکه حس میکنم لگنش خطشون برابر نیست و یکیش پایین تره اما هم سینه خیز رفته هم چهاردست وپا چند ماهم هست که دست از وسیله ها میگیره وبلند میشه وحرکت میکنه اما خیلی نگرانم ممکنه مشکلی نباشه؟یااین نشونه ها دلیل برمشکله؟لطفا کمک کنید
- یبوست
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. پسر من ۴سالشه و برای اولین بار الان ۳روزه شکمش کار نکرده .به سختی هم دارو میخوره .نمیدونم چکار کنم .لطفا کمکم کنید چه دارویی بدم ؟؟؟؟
- قطره آهن
سلام آقای دکتر . پسری دارم هشت ماهه که از خوردن قطره ی آهن سر باز می زند و اگر هم بخورد بالا می آورد . نظر شما چیست ؟ با توجه به طعم بد قطره آهن فربولین و مکمل غذایی آمی ویتال ( ویتامین آ د ) لطفا قطره آهن و ویتامین جایگزین معرفی کنید. سپاس .
- دیدن خون در مدفوع
سلام. پسر ۱۹ ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره. امروز بعد از مدت ها دوباره خون تو مدفوعش بود. یعنی باز بخاطر آلرژی هست؟ چکار کنم؟
- شیر خشک وشیر پاستوریزه
سلام میتونم شیرخشک رو باشیر پاستوریزه قاطی کنم پسرم۱۸ ماهشه
- آنتى بيوتيك
سلام با احترام اگر طفل بعد از نيمساعت از خوردن آنتى بيوتيك اونو بالا بياره بايد دوباره بهش شربت داد يا نه در چه مدت دارو جدب ميشه
- چند قاشق برای کودک۱۷کیلوگرم مصرف شود
چند قاشق غذاخوری برای کودک۱۷کیلوگرم مصرف شود
- سلام دخترم کاغذ پوز بانکی خورده چیکار کنم
- اسهال
پسرم ۱۵ ماهشه چهارروزه اسهال داره روزی ۸بارزردرنگ وبوی بدی هم داره
- اس
- اسهال واستفراع کودکان
پسر پنج ساله بعصی موقع استفراع میکنه وحالش خوبه دل درد نیست چه کنم

