Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال کودک17ماهه
پسرم قبلا روزی دوبار شکمش کار میکرد اما الان حدود 1ماهه روزی 4بار کار میکنه خیلی ابکی نیست اما سفتم نیست وزنش 15کیلو و غذا هم خوب میخوره .میترسم گوارشش مشکل نداشته باشه.ایااین اشکالی نداره
- آموکسی کلاو
سلام آقای دکتر لوزه های دو طرف حلق پسرم کمی التهاب داره و ته زبانش اکثر وقتها سفید هست و زود بزود بوی بد میده که سفیدی زیادتر شده ولی الان بوی بد نمیده و دیشب تب ۳۹ درجه داشت ته حلقش قرمز قرمز شده و زبا کوچکش کمی بلند تر و قرمزشده و ته کام دهان چند تا جوش ریز دیدم و گردی در گلو احساس میکرد که در قورت دادن درد داشت ولی گوش درد و سردرد نداشت و گرفتگی بینی داره از دیشب قرص آموکسی کلاو۶۲۵ هر ۱۲ ساعت و دیفن هیدرامین روزی ۳ بار و قرص مکیدنی آلتادین روزی ۳ بار و ایبوپروفن ۴۰۰ دوبار دادم الان تب پسرم تقریبا قطع شده و حال عمومی بهتر شده الان غذای نرم میتونه قورت بده من تو اینترنت این احوالات رو دیدم که نوشته بود نشانه سرطان گلو من داغون شدم الان میترسم دکتر ببرمش چون من تازه از شر سرطان سینه دارم خلاص میشم خواهش میکنم به من بگید سرطان نیست خیلی از لحاظ روحی داغونم. پسرم ۱۲ ساله هست و ۹۰ کیلو وزنش هستسلام آقای دکتر لوزه های دو طرف حلق پسرم کمی التهاب داره و ته زبانش اکثر وقتها سفید هست و زود بزود بوی بد میده که سفیدی زیادتر شده ولی الان بوی بد نمیده و دیشب تب ۳۹ درجه داشت ته حلقش قرمز قرمز شده و زبا کوچکش کمی بلند تر و قرمزشده و ته کام دهان چند تا جوش ریز دیدم و گردی در گلو احساس میکرد که در قورت دادن درد داشت ولی گوش درد و سردرد نداشت و گرفتگی بینی داره و یکبار دیشب استفراغ داشت ولی سرفه نداره از دیشب قرص آموکسی کلاو۶۲۵ هر ۱۲ ساعت و دیفن هیدرامین روزی ۳ بار و قرص مکیدنی آلتادین روزی ۳ بار و ایبوپروفن ۴۰۰ دوبار دادم الان تب پسرم تقریبا قطع شده و حال عمومی بهتر شده الان غذای نرم میتونه قورت بده من تو اینترنت این احوالات رو دیدم که نوشته بود نشانه سرطان گلو من داغون شدم الان میترسم دکتر ببرمش چون من تازه از شر سرطان سینه دارم خلاص میشم خواهش میکنم به من بگید سرطان نیست خیلی از لحاظ روحی داغونم. پسرم ۱۲ ساله هست و ۹۰ کیلو وزنش هست و ۱۷۰ قدش هست امیدوارم خبر خوش به من بدید ولی وضع عمومی پسرم نسبت به دیروز خیلی بهتر شده .
- سرماخوردگی کودک
سلام.دختر1سالو4ماهه ام شباتوخواب اونقدرسرفه میکنه که بالا میاره.چکارکنم؟
- وجود لکه خاکستری در چشم کودکم
سلام در گوشه ای از چشم دخترم لکه خاکستری هست ،آیا به مرور زمان که بزرگ بشه از بین میره ؟یا کم رنگ میشه؟دختم ۵ سال داره ممنونم
- تشنج
خسته نباشی آقای دکتر یک بار دیگر هم به شما پیام دادم دخترم تو بک سالگی یه بار تشنج کرد به خاطر تب اون موقع دکتر بهش دیازپام 2 داد هر 12ساعت نصف دیازپام الان بازم بردم یه دکتر دیگه گفت باید بهش یک قرص و نیم دیازپام بدی آیا این مقدار زیاد نیست دخترم 12 کیلو است
- سرایت زونا به کودک
سلام اقای دکتر.عموی فرزندم به زونا مبتلاست ایا از طریق هوا و لمس پوستی امکان ابتلا ی فرزندم وجود داره؟
- تپش قلب وتنگی نفس
سلام پسرم 13سالشه تو فوتبال خورده زمین دندش کوبیده شده عکس انداختم نه شکسته بود نه چیزی الان تپش قلب گرفته میتپنم قرق پرانپل بهش بدم برای تپش قلبش
- تداخل دارویی لوبل و شکم درد
سلام وقتتون بخیر پسرم سه سال و نیمه از بچگی لوبل مصرف کرده تازه یک هفته میشه دارو قطع شده چند روز پیش سرماخوردگی گرفت تب کرد یک روز با شیاف کنترل کردم خوب شد بعدش از دیروز گاهی میگه شکمم درد میگیره مثلا هر یکساعت غذا هم بالا آورد بردم گیل شبانه روزی گفتن همون ویروس هست بهش شربت فاموتیدین داد ولی روی شکم دردش تاثیری نداره همچنان دل پیچه میکیره اما دیکه بالا نیاورده گفتن چون لوبل مصرف میکرده داروی شکم درد نمیتونه بخوره الان چی میتونم بهش بدم شکم دردش قطع بشه
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر، پسرم 2سال و نیمشه، امروز همش عطسه میزد، شب ک خوابید دهن باز خوابید، بینیش گرفته و ته بینیش یه صدایی میاد پشت حلقش، یه دارویی میگین من پیش گیری بکنم دیگ فعلا علایمی نداره 18کیلوی، میزان داروشم بگین ممنونم
- سلام ببخشید دکتریه پسر ۳ ساله دارم چند سری هست که تو سرش جوش در میاره علتش چیه
- قورت دادن هسته گوجه سبز
سلام دخترم 11 ماهشه دیروز هسته گوجه سبز رو قورت داده دوبار مدفوع کرده ولی من تو پوشکش هسته ندیدم نگرانم چی میشه؟
- شربت نئوتادین
سلام اقای دکتردخترم ۲۰ ماهشه ۱۲ کیلو داره شربت نئوتادین چندسی سی بایدبدم وشربت استامینومن چندسی سی بدم ممنونم.
- شربت گاویسکون
سلام آقای دکتر خداقوت شربت گاویسکون از اس امپرازول بهتره؟ برا رفلاکس بدم بچم بلکه بتونه بهتر بخوابه .ممنون میشم راهنمایی کنید
- کوتاهی قد
درود پسرم ۱۹ ماهشه ،وزنش ۱۲.۵وقدش فک میکنم گفتن ۷۹ میباشد حالا دکترش میگن نمودارقدش سه در صدوباید پیگیر باشید شما اقای دکتر چه میفرمایید،تشکر
- تب بالا ۳۸
سلام پسرم ۴ سالشه تب کرده وهیچ علایمی نداره تبش به ۳۹ ،۲ رسیده ماه قبل هم همین طور ۴روز تب داشت الان هم دوباره تب کرده ایا مشکل خاصی داره که تب میکنه
- شربت پاراکید برای سرماخوردگی هم استفاده میشه؟؟؟
- واکسن انفولانزا
باسلام آیا واکسن آنفولانزا واجب بزنیم یا نیازی نیست دخترم چهار سال و نیمه حتما باید واکسن بزنه تاحالانزده دوزشو بیزحمت میگین ممنون میشم
- درد معده کودک پنج ساله
سلام آقای دکتر دخترم چهار سال و نیمشه از اول معده ش ترش میکرد . برای ترش کردن معده ش که خودش میگفت آروغ ترش میزنم یعنی اسید میومد توی گلوش به مدت دو ماه کپسول امپرازول مصرف کرد .هر صبح نصف گرانول های داخل کپسول. خیلی خوب بود ترش کردن معده ش در طی این مدت اما همیشه معده ش درد داشت . در بین این دو ماه یک هفته شربت مترونیدازول مصرف کرد که درد معده ش بهتر بود توی این یک هفته. حالا که امپرازول تموم شده ، هم معده ش ترش میکنه ولی کمتر از قبل و هم توی گلوش یعنی سر مری ش میسوزه . و هم معده ش درد داره مترونیدازول روزی دو بار یه قاشق چای خوری میخوره اما معده ش درد داره و ترش میکنه کمی . البته سه روزه مترونیدازول میخوره دیگه نا امید شدم دکتر به خاطر خدا بگید چیکار کنم انشاالله خیر دنیا و آخرت ببینید
- تب و لرز دخترم
سلام .شرمنده مزاحم شدم.دخترم ۲۳ماهشه .تب و لرز کرده.سرفه یا آب ریزش بینی فعلا نداره،رفتم داروخانه که شیاف بگیرم براش بمن سوسپانسیون زیتروکم ۲۰۰داد.حالا میخام بدونم بهش بدم این دارو رو؟چند بار در روز بدم؟و اینکه توی پایین اومدن تبش موثره؟شرمنده طولانی شد.ممنون
- وزن کم@
دکتر دخترم ۱۱ماهشه و وزن تولد۳۶۰۰ الانم ۸کیلوعه (قدش ۷۱سانت و دورسرش ۴۳سانت در ده ماهگی بوده )لاغر وضعیفه ۴ماه کامل شیرمادر خورده و ببعد تا ۶ماهگی کمکی شیرخشک نان واز ۶ماه کامل شیرخشک خورده نان۲ چیکار کنم چی بهش بدم وزنش خوب بشه خیلی ضعیفه میم پراقالی روزی ۵سیسی میدم چند روزیه و نیوهم خوراکی دکتر ۱۰تا داده دستود خوردنش چیه؟ وشما پیشنهادتون چیه که اوکی،شه لاغریش؟

