Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوش پوستی
سلام، وقت بخیر پسرم 8ماهشه 9روزپیش به دلیل سرفه زیادبردمش دکتر، براش یک شربت سرماخورده گی یک ضدسرفه و یک اموکسی تجویزکردن، بعداز4روزمصرف بدنش جوش دراورد، داروها رو قطع کردم ولی بازهم جوش میزنه روی شکم، قفسه سینه، دست و پا. لطفاراهنماییم کنید. ممنون
- پسرم دوهفته هستش که اسهاله چیکارکنم
سلام پسرم ۱۰ماهشه والان دوهفته س که اسهال شده هرچی بهش دادم خوب نشد
- وزن
اقای دکتر حالا برای وزن پسرم چیکار کنم هفت ماهس هفت کیلو چطوره؟؟ درضمن واسه کمخونیشم قطره آهن ازخانه بهداشت دادن رو میدم
- سلام لان 9روز سیفیکسیم 100 میدم دوره درمانش چند روزاست واکسن نزدم گفتن باید دوره درمانش تموم بشه
- مرکبات
سلام آقای دکتر میخواستم بپرسم بچم 7 ماه و 10 روزشه میتونه آب مرکبات یا موز بخوره ؟چقدر میشه در روز؟
- پیشونی پسرم جوش های سر سفید در آورده علت آن چیست ؟دو سال دارد
- عفونت چشم نوزاد
سلام اقای دکتر نوزادم ۲۱روزشه اول چشم راستش چرک سبز رنگ می کرد و الان چشم چپش چرک می کنه و و دور چشمش قرمزه و هر موقع از خواب بیدار می شه چشمش باز نمیشه و چند باری هم از پماد چشمی تتراسیکلین به چشم هاش زدم
- چرک کنار چشم
سلام پسرم سه ناهست کنار چشم راستش چرک جمع میشه، با پنبه و اب گرم شست و شو دادم فایده نداشت از قطره باکتی ماید هر شش ساعت به چشمش میزنم ولی فایده نداره بیشتر شده
- درباره قرص چاقی
سلام من یه دختر 16ماهه دارم شیرمو بهش میدم غذا کمکیم میدم میشه ازقرص هیمالیا استفاد کنم
- سنگ کلیه پسر سه ماهه
سلام
پسر دارم سه ماهه و ۱۵ روز شه دکتر میگه سنگ کلیه داره در طول روز گریه نمیکنه شبا ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ هر شب گریه میکنه راهکار چیه ؟
- سلام نوزاد 2 ماهه دارم یکم سرفه میکرد بردم دکتر عمومی بهش شربت آموکسی سیلین 250 دادن هر 12 ساعت 2.5سی سی ایا زیاد نیس
- سلام آقای دکتر دخترمن چهارو نیم ماهشهر دکتر براش شربت سفکسیم از نوع سوسپانسیون خوراکی ها داده هر ۲۴ساعت ۳سی سی به نظر شما ضرر نداره؟
سلام آقای دکتر دخترمن چهارو نیم ماهشه دکتر براش شربت سفکسیم از نوع سوسپانسیون خوراکی ها داده هر ۲۴ساعت ۳سی سی به نظر شما ضرر نداره؟
- شربت نئوزينك از كي شروع وتاكي ادامه دهيم
- حبوبات
سلام خسته نباشید به کودکی که تاره شش ماهش تموم شده چه حبکباتی میتونیم بدیم؟
- تاخیر در واکسن یک سالگی
با سلام و عرض ادب با توجه به اینکه فرزند بنده علایم سرما خوردگی داشت و شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفتم تزریق واکسن 1 سالگی رو 2 یا 3 هفته به تاخیر بندازم مشکلی ایجاد میشود؟ ممنون از راهنماییتون
- سرما خوردگی
سلام پسرم دو سالش است وپنج روز است که سرما خورده وتبش تمام نمی شده باشربت وشیاف هم کمی پایین میاد ولی دوباره بی حال میشه چی کار کنیم
- سرما خوردگی کودک
سلام بچم یک ماه میشه ک مریضه هیچ داروئی اثر نداری سرفه میکنهدو بعد بلا میاره سینش خیلی صدا میده تبم دارم می اونید راهنماییم کنید ممنون میشم بچم نه ماهش هست
- کولیک
سلام پسر من سه ماهشه کولیک شدید داره قطره کولیف اینفاکول کولیز و.... همه رو براش گرفتیم فقط یا کولیف یکم آروم تره الان چند روزه خیلی شدید شده دلدردش استامینفون پاراکید میتونم بهش بدم؟
- شربتزینکسولفات
سلامآقایدکترپسرم۱۱ماهشهمدتیهاشتهاندارهسرماهمخوردهبیحالهاحساسمیکنملاغرشدهمیتونمشربتزینسولفاتبدمیانه.
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام پسر من الان هفت ماهشه هنوز هم بی قراره موقع خواب شب هر نیم ساعت تا یک ساعت بیدار میشه گریه میکنه بعد باز میخوابه چکار کنم خوابش خوب بشه البته چند بار دیدین هورامانی بهش دادم یک دو ساعت خوابیده باز بیدار میشه لطفا راهنمایی اندیشید وشیر خشک و غذای کمکی هم بهش میگم میخوره شب زیرش هم تمیز و دمای یکسانی داره چکار کنم

