Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- صدا
سلام دخترم یکسال س ماهشه سرماخورده چرکخشکن میدم ولی صداش گرفته چ داروی بدم خوبه واس گرفتگی صدا؟؟؟
- قطره سدیم کلراید
سلام، پسر من ۵۶ روزه شه دوهفته پیش برای سرماخوردگی دکتر بهش قطره سدیم کلراید داد من استفاده کردم وقتی تمام شد دیدم هنوز بینیش گیره خریدم بازم براش ریختم، تا حالا سه تا قطره خریدم و واسش ریختم، آیا ادامه بدم؟ عوارض نداره؟ آخه هنوز ترشحات پشت حلقی داره و بینیش صدا میده.
- گلودرد
سلام دکترپسرمن اسالو۹ماهشه پسربزرگمسرماخورده بودوماهمه گرفتیم والان میخوام داروبرای پسرکوچیکم که اسالونه ماهشه بگیرم آبریزش بینی وسرفه داره چه دارویی براش بگیرم؟ممنون ازلطفتون
- میخ.رفتن پای بچه سه ساله
کف پای پسرم دو ماه ونیم پیش میخ رفته بوددراوردیم,بعدش عفونت کرددارومصرف کرد, یکماه راه نمیرفت,بعدش خوب راه میرفت,الان بازحدودیکماه راه که میره کامل پاشوزمین فشارنمیده,درحالی که راحت ازمبل میپره واذیت نمیشه ,عکس رادیوژی هم خوب بودخداروشکر,اقای دکترتاکی کامل خوب میشه؟خیلی کم ورم هم داره
- شربت
درود و خسته نباشی اقای دکتر ، پسرم دوسالش شده مولتی ویتامین و قطره اهن دیگه بهش نمیدم با توجه به سرما و کرونا چه شربتی نیاز هست بهش بدم که ضعیف نشه وزنش ۱۲ کیلو هست ، زنده باشید
- مدفوع خونی وسبزچسبناک
پسرم تازه رفته تو ۷ماه چند وقت پیش واکسن زده چندروزه متوجه شدم تو مدفوع خون هست الان بیشتر شده رنگش هم سبز غلضتش هم تقریبا چسبناک ۸کیلودوالی سه روزه اینجوری شده هیچ علائمی نداره شیر هم میخوره فقط گاهی عوقات شبها یکم بی قراری میکنه
- نحوه مصرف سیفیکسیم ۱۰۰
سلام پسرم ۶سالشه و عفونت گلو داره دکتر سیفیکسیم ۱۰۰ تجویز کرده ولی مقارش و نگفته وزنش هم ۱۸کیلو هس هر چند ساعت و چقدر باید بدم؟
- شربت فکسوفنادین
پسرم چهار ماهشه باقلایی است تب داره دلپیچه داره وسینش است شربت فکسوفنادین براش خوبه
- حساسیت لب
سلام آقای دکتر. وقتتون به خیر. دخترم ۵ سالشه. از بالم لب کودک استفاده کرده و متاسفانه لباش بهش حساسیت داشته. تمام دور لبش خیلی بد قرمز شده. پمادی هست که بتونم استفاده کنم که این مشکل رفع شه. سپاس
- چه شیرخشکی جایگزین شیرخشک آپتامیل Haکنم
- قرمزی مقعد
سلام دخترم یک سالشه بخاطر گوش درد دکتر بهش اموکسی کلاو داده دور مقعدش قرمزه می سوزه گریه مکنه
- دهان
سلام آقای دکتر نوزاده هیجده روزه ای دارم زبانش سفید است ولی بقیه دهانش مشکلی ندارد و درست شیر نمی خورد آیا این برفک دهان است و باید چکار کنم ممنون از پاسخگویی شما
- سرفه
سلام وقتتون بخیر یه نوزاددوماهه دارم گاهی وقتهاسرفه میکنه چه دارویی بهش بدم
- کم حجم بودن ادار
سلام اقای دکترکودک ۱۰ماهه ی من حجم ادراش کمه هرنیم ساعت هردویاسه ساعت ادارمیکنه ولی حجمش کمه.چون درطول روز ک پوشاکش میکنم پوشاکش سنگین نمیشه شایددرطول روزیدونه یادوتاپوشاک اونم زیادخیس نمیشه عوض میکنم.وزنش ۹کیلوآب وغذاهم خوب میخوره.دکتراطفال هم بردم آزمایش اداروخون وبرای ویتامین این چیزانوشت خداروشکرمشکلی نداشت.ولی نکرانم .نظرتون چیه
- تکرر ادرار
سلام نوزاد م قد ووزنش نرماله اما ادرارش زیاده بعد از هربار شیر خوردن حتما ادرار میکنه یا ممکنه در یک ساعت چند بار ادرار کنه .این طبیعیه؟
- برفک دهان
سلام آقای دکتر.ببخشید بچم ی مدتیه آب سرد زیاد مینوشه دهانش برفک زده خواستم بدونم ایا از آب سرده یا علت ی چیز دیگه هس؟
- دل پیچه واسهال
سلام دخترم ۷ماهشه دوروز اسهال دلپیچه داره تمایل به شیر خوردنش هم کم شده میخواستم بدونم چه دارویی بدم خوب شه
- دوز مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵
سلام دخترم ۷ ماه و نیم تقریبا با وزن ۸ کیلو سرما خورده یه کم تب داشت بردمش دکتر بهش آموکسی سیلین داده هر ۸ ساعت یه قاشق ولی مشخص نکرده یه قاشق یعنی دقیقا چقدر و اینکه تا چند روز باید بدم که دوره درمان کامل شه؟
- نوزاد مبتلا به الرژی حساسیت به شیرگاو
سلام نوزادم مبتلا به حساسیته به شیرگاو لبنیاتو حذف کردم .اسهال داره کاملا ابکی و یا بلغمی .دکتر پدی لاکت دادن وزنش یه ماهه ثابت مونده ۵۲۰۰ با وزن اولیه ۳۵۰۰ .سه ماهش دیروز تموم شده .شیر کمکی بهش بدم شیر خودمو میخورد .چه شیری برا وزن گیری و اسهالش خوبه
- شربت ستادین دی سی برای دختر 6 ماهه
سلام دخترم 6 ماهشه و سرماخورده. میتونم از شربت ستادین دی سی بدم؟

