Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسزم ۴۷ روزه نفخ ویبوست شدید داره هر چه شربت میدم بی فایده است شیر خشک بیومیل میدم چکار کنم تو روخدا راهنمایی کنید از بس گریه میکنه بخاطر یبوست ونفخ
- اومیکرون
باسلام خسته نباشید دخترم ۱۶ماهو ۱۸ روزش هست ۱شنبه همین هفته تب لرز بدن درد داشت تا ۳روز تب کرد دارو سفیکسیم و سربت استا و شربت پروفن میدادم بعد از ۳رور تبش قطع شد بعدافتاد به استفراغ و اسهال و دکتر سوزن ضد تهوع زد واستفراغش و اسهالش بند اومد ولی هنوز اوق میزنه دکتر قرص متوکلورامید تجویز کرده و شربت رکولیک تا میخوره یه چیز میاد توگلوش اوق میزنه ۵ روز از اومیکرون میگذره دلیل اوق زدنش چیست از شربت رکولیک هست یا از اومیکرون ؟
- سلام دکتر دخترماقای تو ۷سال ۲۲کیلو وزنش الان ۲۰روزی هست که سرفه میکنه مخصوصا صب که از خواب بلند میشه با شبا موقع خواب و تصف شب مثلا سااعت ۴صبح یه دور كوآموکسی کلاوم خورده بیفایده بوده
سلام دکتر دخترم تو ۷سال ۲۲کیلو وزنش الان ۲۰روزی هست که سرفه میکنه مخصوصا صب که از خواب بلند میشه با شبا موقع خواب و نصف شب مثلا سااعت ۴صبح یه دور كوآموکسی کلاوم خورده بیفایده بوده نمیدونم چیکار کنم دیگه
- بیقراری و ولع خوردن شیر در نوزاد
سلام. نوزاد ۲ ماهه ای دارم. بعضی از شبها بیقراری میکنه که دکتر براش دایمتیکون و دومتیدون تجویز کرده. الان به نسبت قبل بهتر شده ولی بعضی شبها بیقراری بیشتری داره و ولع خوردن شیر داره یه جورایی با حرص شیر میخوره. میخواستم بدونم نیازه دوباره ببرمش دکتر یا بخاطر کولیک بعضی وقتها اینجوری میشه؟ممنون از شما
- کم اشتهایی
باسلام پسر من یک سال نیم داره کم اشتها هستش بغضی وقتها خوب بعضی وقتا نمیخوره شربت اشتها براش بگیرم یانه نمیخواد امروز هم ابریزش بینی گرفته وعطسه هم داره چه دارویی واسه سرماخورگیش خوب که بهش بدم ممنون آز شما
- مصرف قطره میم
باسلام آقای دکتر پسرم یکسال و نیم هستن که قطره مولتی ویتامین و آهن میم رو بهش میدادیم تا اینکه الان متوجه شدیم دندونهاش از آهن رنگ گرفتن و بخاطر همین دیگه هر روز بهش نمیدیم و یه روز در میون داریم میدیم بنظرتون مشکلی براش پیش نمیاد از لحاظ ویتامین و آهن؟؟و راهکار کدر نشدن دندوناش هنگام استفاده از آهن چیه؟؟ممنون میشم
- نوزاد۹۰روزه
سلام دکتر جووون.سردی و عرق دست و پا
کم خوابی بیشتر از نیم ساعت نمیخوابه نهایت۱ساعت
روزی ۳بار مدفوع شل و آبکی.(خلط درمدفوع .دون دون سفیددر مدفوع.)با قطره آد ک اسهال میکرد بهداشت گفت مولتی ویتامین بده از وقتی ک مولتی شروع کردم اسهال و مدفوع و خلطی و دون دون شروع شد. - ضعف بدن
باسلام وعرض ادب پسر بچه5 ساله ای دارم به وزن14کیلو از نوزادی بسیار ضعیف بود کوچکترین بادی که به آن می خورد تب کرده و مریض می شود تا بستان از حمام بیرون می آید بشدت می لرزد این درحالی است که شبها بدنبال یک چیز خنک می گردد و می گوید درون شکمم داغ است دلم می خواهد درون شکمم کولر باشد یک نوشیدنی خنک بدهید علت آن چیست؟
- ادرار
سلام اقای دکتر نوزاد یازده ماهه اگ چن ساعت ادرار نکند غیرطبیعی هسش؟؟؟؟
- سلام وقت بخیر .پسرم ۵سالش هستش چند روزی هست که پشت سرهم خمیازه میکشه البته چندروزی هست زیتزومکس نئوتادین ودیفن هیدرامین کامپاند مصرف کرده.این حرکتش،منو نگران کرده ممنون میشم راهنمایی بفرفایید
- مشورت
دو روزی هست کودک ۵ ساله ما گرفتار اسهال و استفراغ و تب هست هرچی میخوره تا یکساعت بعدش بالا میاره یه مقداری هم خون توی مدفوعش مشاهده شده با کلمه Few نیاز هست انتی بیوتیک بدم دل پیچه هم داره
- غذا
سلام واحترام..پسرم 17ماهشه.روزدرمیان بهش تخم مرغ آب پز میدم گاهی هم عسل اضاف میکنم.دادن تخم مرغ کامل روزدرمیان ضررنداره؟میگن براکبدخوب نیست..
- سلام ببخشید قطره پلارژین
قطره پلارژین برای نوزاد ۴ ماهه فاویسم خطر ی نداره
- سرفه های هرهزچندگاهی
سلام نوزاد من ۳ماهه ۲روز صرفه خشک میکنه و یکم خس خس داره ببرمش متخصص؟
- حرف زدن کودک
سلام من پسری ۱ سال و پنج ماهه دارم از چند ماه پیش کلمات ساده رو میگفت و صدای حیوانات رو تکرار میکرد و تقریبا هر چیزی بهش میگفتیم سعی در گفتن داشت ولی الان دیگه تکرار و سعی نمیکنه و همش با گفتن اااااا و یا جیغ و یا اشاره به چیزی که میخواد متظورش رو میرسونه باید چی کار کنم؟؟؟ نگرانم
- وجود دانه های ریز روی بدن
سلام جناب دکتر.پسرم ۹ ماه داره و در حال دراوردن دندان هست.و چند روز قبل تب کرد و بردمیش یه دکتر عمومی دکتر چند تا دارو داد که اسمش زینگ و استامینیفن و آزیتروسین .که بعد مصرف سه روز تب بچه از بین رفت اما کل بدنش جوشهای ریزی زده همانند کهیر روی شکمش .لطفا راهنمایی کنید .یا اگر نیاز به معاینه داره فردا یعنی شنبه بیاریمش خدمتتون
- اب دهان
سلام خسته نباشید...پسرم 7 سه ماهش تموم میشه همش اب دهن میریزه عادیه؟؟
- چربی مدفوع نوزاد
سلام خسته نباشید پسر من ۱۶ روزشه و شیر خشک میخوره،چندروزه مدفوعش چرب شده علتش چیمیتونه باشه؟
- تب و اسهال
سلام آقای دکتر ببخشید دختر ۷ ماهه و پنج روزه ای دارم از پریروز تب کرده و امروز اسهال هم شده است و غذای هم چیزی نمی خورد خیلی هم بهانه میگیرد و ببخشید بینی اش هم مرتبا کیپ است خواهشا راهنمایی بفرمائید چکار کنم ممنون میشم
- دادن عسل به 19ماهه
سلام آقای دکترخسته نباشید.میخواستم بدونم دادن عسل به دختر19ماهه مشکلی داره ? چون عسل خیلی دوست داره.ممنون

