Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- التهاب
با سلام وقتتون بخیر دکتر پسرم سه سال و نیمه از تقریبا دوسال پیش پشت یه گوشش یه برآمدگی اندازه نخود زیر دست احساس میکنم خیلی استرس دارم هنوز برطرف نشده نگرانم چکار کنم برطرف شه؟ قبلاً از سرش سی تی گرفتم و چند بار سونو به خاطر وسواس خودم میترسم عوارض نداشته باشن به نظر شما به دلیل اونا نیست از نگرانی خواب ندارم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- پسر 3.5دارم که بدون دلیل گاهی اوقات پرخاشگری میکند و شروع به کتک زدن میکند راهکار چیست
- گرفتگی بینی کودک
سلام پسرم ۵ سالشه یه ماه پیش شدید مریض شد سرما خوردگی دو سری دکتر هم بردم ولی از اون موقع به بعد گرفتگی بینی نداره ولی یکسره تو دماغش حرف میزنه انگار بینی اش خس خس میکنه مشکلش چیه؟
- تب و دل درد
سلام خسته نباشید پسر بیست وهشت ماهه دارم سه روز پیش دل درد داشت بردم دکتر بعد از ازمایش احتمال اپاندیس دادن اما بعد سنو این احتمال رد شد فقط پرگازی روده دیده شد دارو استفاده کرد خوب شد اما الان از صبح تب داره بدون هیچ علامت دیگه ای لطف میکنین راهنماییم کنید
- عفونت چشم کودک
باسلام آیا عفونت چشمی کودک قابل سرایت به کودک دیگر هست؟ برای چشمش قطره باکتی ماید تجویز شده و دکتر گفته عفونت باکتریایی هست. متشکرم
- آمپول بتامتازون
سلام دخترم یک ماه نیم مریضه دوسه روز خوب میشه بعد دوباره سفره داره الان بعد این مدت وداروهایی که مصرف میکنه بازم سرفه داره دکتر براش اسپری سالبوتامول،اسپری fluticort_plusاستفاده میکنه وشربت پکتوگل وقرص سیتریزین شبی ۱عدد هشت ساله است چیکار کنم آمپول بتامتازون تزریق کنه خوبه یا نه دکتر میگه آلرژی داره
- چرا متفوی کودکان پانزده سال سیاه است
- سلام آقای دکتر پسرم سه ماهشه چند روزه سرفه میکنه امروزم بدنش داغ شد بردمش دکتر یک چهارم دگزا زد زد الان از ساعت یازده و نیم شب به بعد نمیخوابه و گریه میکنه هیچ جوره آروم نمیشه احساس میکنم درد داره چیکار کنم یا آقای دکتر پسرم سه ماهشه چند روزه سرفه میکنه امروزم بدنش داغ شد بردمش دکتر یک چهارم دگزا زد زد
سلام آقای دکتر پسرم سه ماهشه چند روزه سرفه میکنه امروزم بدنش داغ شد بردمش دکتر یک چهارم دگزا زد زد الان از ساعت یازده و نیم شب به بعد نمیخوابه و گریه میکنه هیچ جوره آروم نمیشه احساس میکنم درد داره چیکار کنم
- سرفه خلط دار
سلام دخترم بعداز خوردن آزیترومایسین هنوز هم سرفه های با خلط سفید و خیلی کم حالت تنگی نفس هنگام سرفه دارد کلاس چهارم است.چه دارویی صلاح میدانید ؟
- شربت کلاویسیلین آی اس ۶۴۳
سلام وقتتون بخیر جناب دکتر میزان مصرف این شربت برای پسر بچه هفت ساله با وزن ۳۸ کیلوگرم چقدر است ؟
- دل درد کودکان
سلام نزدیک یک ساله دخترم دل درد داره همه آزمایشاتم سالم بودن
- سلام من ازاین داروبه پسر7ساله ام دادم بدنش و دهانش دونه ریزه ریخته حساسیت چکارکنم
سلام من ازاین داروبه پسر7ساله ام دادم بدنش دونه ریزه ریخته و لب ودهانش چکارکنم
- وقت خواب کودک ۱۵ ماهه
سلام وقت بخیر آقای دکتر کودک ۱۵ ماهه شب ساعت چند باید بخوابه ؟ و اینکه برای کودکان دیر خواب و بد خواب قطره یا داروی بی خطری هست ؟ واقعا بدخوابی بچم زندگیمون و مختل کرده لطفا راهنمایی کنید
- فاویسم
سلام خسته نباشید پسر یکساله نیم فاویسم دارد میتونه نخود فرنگی بخوره میگن ممنوعه واسه فاویسم
- توان کودک
سلام ودرود آقای دکتر پسرم هفتماه وبیست وهشت روزشه سینه خیز میره وبیشتر علط میزنه روی دستاش کمی بلند میشه اما فعلا خیلی کوتاه میشینه وزود میافته البته درسن36 هفته نارس بدنیااومد واین مسله من نگران کرده در این سن آیاطبیعیه که بچه توان نشستنش کمه
- سلام آقای دکتر بچه حالت تعوه داره
شربت آزیترومایسین واسه استفراغ دل در خوبه اگه میشه راهنمای کنید چه دارو دیگه ای بدیم ممنون
- اگزما
سلام ببخشید من ازتون پرسیدم که دخترم سه سالشه گردنش خیلی خیلی دونه میزنه و خارش شدید ککه زخم شده از بیس خارونده وپوست گردنش ضخیم شده شما گفتین کرم اتوپیکس ایروکس بزنید میخاستم بپرسم کدوم مارک مرطوب کنندا یا اوره یا مدلای دیگش ممنون
- پدی کلد
سلام خسته نباشید. ببخشید شربت پدی کلد برای بچه ۲ ساله با ۱۱ کیلو وزن چند سی سی باید استفاده بشه؟
- پادرد
سلام وقت بخیر .پسر ۵ ساله دارم بیمارشماست . یه مدتیه بعضی وقتها میگه پام درد میکنه میخوام بدونم باید ازمایش بده؟ و اینکه مطب کی بازمیشه؟
- استخوان
سلام پسری ده ساله دارم خیلی لاغر که استخوان هاش همه مشخصه ۲۷ کیلو قد ۱۴۰ . یکی از دستاش زیر کتف استخوانی داره که اون یکی دستش نیست. اذیتش نمیکنه از بچگی هم بوده. خواستم بدونم باید عکس بگیرم تا مشخص بشه یا به خاطر لاغری زیادشه که اینطوری هستش؟

