Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اس امپرازول
سلام اقای دکتر.برای خوردن پودر اس امپرازول چند ساعت قبل باید معذه ی نوزاد خالی باشه؟
- عفونت گوش
بچه ام که میخوابه اب دهانش،میپره ب گلوش، ک احساس،خفگی،میکنه لطفا راهنماییرکنید
- آب دهان نوزداد
سلام پسر ۵۳ روزه دارم پنج روزه شکمش کار نکرده طبق گفته شما روغن زیتون زدم به شکمش و ماساژ دادم بازم کار نکرده و الان چهار روزه اب دهانش همش میریزه چند روز پیش شکمش سه روز کار نکرده بود شیاف گلیسیرین براش گذاشتم کار کرد
- برای نوزاد ۴ماهه چه مقدار شربت آموکسی سیلین استفاده کنم
با سلام و خسته نباشید ، برای نوزاد ۴ماهه که عفونت گوش داره چرک زرد رنگ ازگوشش ترشح میشه چه مقداری شربت استفاده بشه خوبه
- همانژیم
سلام خسته نباشی دکتر . من دخترم ۵۲ روزش ۳۴ هفته بدنیا اومده و پنج روز توی دستگاه بود . و همانژیم به پایین بدنش و الان نصبت ب اون روزا بزرگ تررشده و خراش برداشته پیش ی متخصص بردم گفت کاریش نداشته باش خودش برطرف میشه . پیش یکی دیگه بردم. پماد زینک و باکترماد داد . اونم بی فایده. پیش یکی دیگه بردم اونم گفت قطره. چشمی چ پماد همزمان بهش بزن ولی بازم بی فایده. حتی دستشویی کردنشم با گریه هستش
- لرزش بدن نوزاد
سلام آقای دکتر ..پسر خواهرم هشت ماهش هست از دو ماهگی بدنش گاهی ماهی یه بار دو بار میلرزید از شش ماهگی که واکسن زده بدنش خیلی میلرزه روزی پنج شش بار فوق تخصص مغز و اعصاب براش نوار مغز نوشته و ازش گرفتن دکتر گفت نوار مغزش سالمه و مشکلی نداره از نظر حرکتی هم خیلی پر تحرکه و موقع تحرک و بازی زیاد بیشتر میلرزه بیشتر هم وقتی کپ افتاده یا از یه چی میترسه ...دوستش خیلی سفیده باباش هم کم خونی داره به نظر شما برا چیه باید چکار کنه خواهرم دیگه عصبی شده لطفا راهنمایی کنید ممکنه کم خونی یا کمبود کلسیم باشه و ایا طبیعی هست ؟؟؟
- آب دادن به نوزاد
سلام وقت بخیر .اقای دکتر پسرم فردا وارد ۷ ماهگی میشه.روزی چندبار و به چه مقدار میتونم بهش اب بدم؟
- جوش اطراف دهان
سلام من پسر۴ماهه دارم که چندروزیه بزاق دهانش زیادشده وباعث جوش اطراف دهانش شده علت چیه؟وچی استفاده کنم؟میشه برای دندون باشه؟
- گل انداختن لپ
سلام لپ های نوزاد ۴ونیم ماهم گل انداخته خیلی پررنگ نیست سما چپ بیشتره از چی هست چی بزنم؟ شیر خودم شیرخشک و فرنی میخوره
- پماد بتامتازون
سلام دخترم سه ماهشه رو صورتش یه لکه قرمز ایجادشده بود بردم دکتر بتامتازون داد صورتش لکه سفید شده چیکار باید کنم خیلی کم هم زدم سریع مصرفشو قطع کردم تو روخدا کمکم کنین
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه خیلی بیتابی میکنه نمیدونم چه جوری بفهم سرما خورده
- خواب نوزاد
نوزاد سه ماهه من خیلی می خوابد وفقط برای شیر خوردن بیدار است در حدود30 بیداراست ایا طبیعی است.
- آب ریزش بینی نوزاد
با سلام خدمت شما دختر من واکسن ۶ ماهگی زدن و همون شبش آب ریزش بینی گرفتن و بینی کیپ میشه این علائم واکسن هست یا سرماخوردگی هست باید چیکار کنیم تا آب ریزش بینیش بهتر بشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- گوش
باسلام خدمت آقای دکتر بهترین زمان برای سوراخ کردن گوش نوزاد کی هست ممنون
- پسرمنچن روزپیش واکسن ۴ماهگی زده للان سرفه خلط دارمیزنه چیکارکنم؟
- اختلال خواب
سلام نوزاد ده ماهه دارم جدیدا شبا نصف شب با گریه و جیغ بیدار میشه چشاش بستس شیر نمیخوره فقط خودشو و گردنشو میکشه و ول میکنه یجوری انگار لج میکنه،موقع خواب اینطور شده جدیدا،خواب روزانشم همینطوره
- نفخ شدید نوزاد ۷ماهه
سلام اقای خسته نباشید .نوزادی ۷ ماه دارم که از بدو تولد نفخ و دل درد داشت این نفخ هنوز که هنوزه همراه نوزادم هست با عوض کردن چند نوع شیر خشک و دادن آزمایش مدفوع که مشکلی نبوده .هنوزم بعد خوردن شیر یا غذا نفخ داره پاهاش جمع میکنه انواع دارو ها اعم از پدی لاکت و کیدی لاکت و دایمتیکون وگرمیچر و اهورا نی نی و خیلی ها رو امتحان کردم بی فایده رفلاکسم داشت که الان خیلی بهتر شده.اقای دکتر خواهش میکنم کمکم کنید علت ادامه داشتن نفخ نوزادم تا الان چی میتونه باشه.
- سلام من بچم نه ماهش هست ولی اصلا غذا نمیخوره بعضی وقتا ها هم ک ب زور بهش میدم استفراغ میکنه باید چیکار کنم وزنش هم پایین هست.
سلام من بچم نه ماهش هست ولی اصلا غذا نمیخوره بعضی وقتا هم ک ب زور بهش میدم استفراغ میکنه باید چجیکار کنم وزنش هم پایین هست
- آزمایش عربالگری
با سلام و وقت بخیر اگر نوزادی در آزمایش تیروئید غربالگری پاشنه پا در روز پنجم تولد تی اس اچ ۵ داشته باشه و با تکرار در روز دهم تولد تی اس اچ ۳ و یک دهم داشته باشه طبیعی است؟ با تشکر
- دماغ کیپی
سلام آقای دکتر دخترم ۵۰روزشه دماغشذکیپه گفتن روغن بنفشه خوبه یک قطره ریختم تو دماغشش مشکلی نیست

