Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
با سلام دکترتازه سرلاک برنج رو برای بچه شروع کردم و بچه دچار یبوست شده همچنان سرلاک بدم بخوره؟
- دخترده ماهم بعدازعمل قلب
باسلام خدمت جناب دکتردخترده ونیم ماهه ای دارم که حدودچهل روزپیش عمل قلب بازشدوازاون روزتاحالایبوست شدیدگرفته طوریکه خیلی زورمیزنه وگریه میکنه ومدفوعش هم خیلی خشک وسفته دکترپودرپیدرولاکس دادکه اگه هرروزمیخوردشکمش خوب بوددرغیراین صورت نه بعدیه دکتردیگه بردم که شیاف گلیسیرین وآنتی هموروییددادامابازم فاییده ای نداشت بعدشروع کردم به گیاه درمانی که بهش روغن بادام وکنجدوزیتون وشربت انجیروشربت بیلی ناسترهم دادم امابه سختی روزی یک باردفع میکنه فلوس وبارهنگ وانجیرخشک هم فایده نداشت شیرخشکش روهم که ببلاک میدم که میگن ضدیبوسته درون مقعدش روهم باسرنگ روغن زیتون مییریزم لطفاااراهنماییم کنیدچیکارکنم
- سرماخوردگی
سلام دکترپسرم۱۱ماهو۱۶روزشه سرماخورده آبریزش بینی وسرفه داره خوب نمیتونه شیربخوره چه دارویی بهش بدم ممنونشرایط دکتربردنش راندارم ممنون
- مجاری ادراری
سلام،پسرم هفت ماهشه قسمت زیرکلاهک آلتش حالت قرمزی شدیدداره (مثل بریدگی میمونه)علتش چی میتونه باشه وچکارکنیم ممنون میشم پاسخ بدید
- اشتها
سلام. دختر ۹ ماهه من با وزن ۸۸۰۰ مدت دو هفته است اعتصاب غذا کرده و جز شیر هیچ چیز نمیخورد.فقط و فقط شیر مادر میخورد. ۲۴ ساعت تب ۳۹ درجه داشت که با استا پایین آمد. و هیچ علامت دیگری جز تب نداشت. اولین دندان او نیز یک هفته اس نمایان شده. بدلیل رفلاکس آلرژیک از نوزادی رانیتیدین مصرف میکند. آیا غذا نخوردن او نگران کننده است؟
- نوزاد هشت ماهه
سلام اقای دکتر پسر من هشت ماهشه و سینش خس خس میکنه بهش سفکسیم صد بدم ? چه مقدار ممنون
- رفلاکس
دختر۲ماه و۱۰روزه دارم ک رفلاکس پنهان داره خیلی اشتهاش کمه.باگریه شیرمیخوره.داروی امپرازول استفاده میکنم براش ختستم بدونم کی علایمش خوب میشه وازکی میتونم غذاخورش بکنم وخودم چ رژیمی رو رعایت کنم
- کار کردن شکم
سلام آقای دکتر دخترم الان تو 9ماهگی با وجود این که غذا بهش میدم ولی روزی هست 4بار دفع مدفوع داره مگه نباید با شروع غذای جامد کمتر بشه روزانه شیر خودمم را زیاد میخوره ارتباطی به غذای که خودم میخوره داره ؟
- ادرارسوختگی
سلام و خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۷ ماه و نیمه.حدود دوهفته دچار ادرارسوختگی شده.من فکرمیکنم بخاطر دندونش باشه،باز میزارم و پماد هم میزنم.بهتر میشه یه روز ولی باز دوباره همون میشه.لطفا راهنماییم کنین که چیکار کنم
- گرفتگی گردن
عرض سلام وخسته نباشید نوزاد ۵ ماهی دارم دربعضی موقع یعنی هفته ای یک بار انگار که عضلات گردنش میگیره وبرای چند ثانیه سرش به همون حالت میمونه بعد به حالت خودش برمیگرده بااین حالت حرکت چشمانم انگارکه یه فشاری دردی تحمل میکنه تند تند بهم میخوره ودیگه سرش به اون طرف نمیچرخکنه تا یه ساعت حتی یک روز بعد ...پیش متخصص اطفال بردم گفتن مشکلی نیست ولی نگران هستم شدید به نظرشما نوزادم مشکلی داره..
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید من دخترم ده ماهشه سرفه های خلط دار میکنه دکترم بردم براش شربت فارمنتین تجویز کرد ولی بهتر نشده چیکار کنم چی بدم بهش؟
- سلام پسرم واکسن ۴ماهگیش امروزبود چون سرماخورده میتونم چندروزی نزنم مشکلی نداره
پسرم ۱۰اسفند باید واکسن ۴ماهگی میزدم سرماخورده تا چند روز میشه به تاخیر انداخت واکسن
- سلام خسته نباشیدنوزاددوازده روزه ام ۸روزاست که شکمش کارنمیکنه نگرانم چه دارویی بایدبهش بدم سپاسگزارم اگرکمکم کنید
- سرما خوردگی
نوزاد ۲۰روزه دارم که خیلی کم درحد ۲یا۳تا سرفه درروز داره خطرناکه آیا؟؟ دکتر رفتمگفته باید بستری بشه
- خس خس سینه
سلام وقت بخیر پسرم۵ماهش انگار سینش خس خس میکنه بعدیکم شیرک میریزه انگار غلیظ یکم ی یک هفته پیش سرفه وعطسه داشت قطره پلارژین دادم سرفش بهتر شد ولی الان چندروز این حالتیه
- سلام اقای دکتر پسرم ۴۵روزب دنیااومده نافش زده بیرون وقرمزه عفونت نداره چکار کنم پیش چندتا دکتر بردم اما جواب نگرفتم مچکرم
فتق ناف
- بادکردن یک طرف بیضه نوزاد
بیضه سمت راست پسرم خیلی بزرگتره ایا مشکلی داره
- گرفته گی صدا
سلام خسته نباشید پسرم ۴ماهو ۱۰روزه اس از دیشب تابه الان صداش گرفته علائم سرما خوردگیو نداره
- سرفه نوزاد
سلام وقت بخیر.داداشم تقریبا نزدیک ب سه ماهشه خیلی سرفه های بدی میکنه و احساس میکنم خلط دار هست و وقتی استفراغ میکنه همش خلطی هست این موضوع خیلی نگران منو خانواده ام میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید…
- درمورد شیرخشک هست
سلام خسته نباشید نوزادم شیرخشک سوپرامیل میخوره یبس میشه شیر بیومیل هم دکتر براش نوشت اونو نمیخوره شیر خودشو میخوره ولی یبس میشه قرمز میشه زور میزنه شیرو عوض نمیکنم برا یبوستش کمکم کنید

