Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لکه قهوه ای کم رنگ
سلام وقتتون بخیر.من پسر هشت ماهه ای دارم که حدود دوماهی میشه روی پوستش و اکثرا روی گردنش لکه های با رنگ روشن و بدون برجستگی زده.تعدادشون زیاده و داره بیشتر میشه.سوالم اینه میشه از روی عکس تشخیص داد چیه؟چون به خاطر اوضاع کرونا میترسم جایی ببرمش دکتر و توی شهر خودمونم دکتر متخصص نیست
- شیر
سلام پسرم ۳۵روزشه از بیست روزگی بهش شیر ببلاک دادم الان صورتش بدنش و سرش اگزما زده بهش ببلاک اچ آ بدم ؟ شیر خودمم بهش میدم
- بي اشتهايي كودكح
سلام آقاي دكتر دخترم ٨ ماهشه كلا غذا نميخوره هيچيي تحت هيچ شرايطي غذا نميخوره همه راهها رو امتحان كردم دهنش رو محكم ميبنده فرموديد آزمايش بده آزمايش هم داد بردم دكتر گفت آزمايشش سالمه ولي همچنان همينطوره دو ماه هم هست كه وزنش ثابته نيم كيلو هم جديدا كمتر شده چيكار كنم از دست اين بچه
- فشار و زور زدن بیش از حد نوزاد.. چرا نوزاد یک ماهه من بیش از حد زور میزند و رنگ صورت آن قرمز میشود؟
ببخشید آقای دکتر دخترم 2 ماه داره چرا بعضی وقت ها رنگ صورتش توی خواب برای یک لحظه زرد میشه و بعد دوباره سفید میشه....
- کف کردن مدفوع
سلام ببخشید دلیل اینکه گاهی اوقات مدفوع نوزادم کف میکند چیست؟؟
- قطره آهن
سلام آقای دکتر قطره آهن دخترم آیروویت هست و در دمای اتاق نگهداری میکنم و گاهی اوقات جایی میرم با خودم در کیفم میگذارم و به محض رسیدن در میارم و در دمای اتاق میذارم اما امشب دیدم رنگش سیاه شده علتش چیست؟؟همین سیاه شده اش را دادم به دخترم آیا مشکلی دارد؟؟خراب شده؟
- پاراکید
سلام آقای دکتر، پسر من واکسن دو ماهگیشو زد ، بهداشت بهم گفت دو برابر وزنش یعنی پنج کیلو، ده قطره استامینوفن بدم، داروخانه بهم سوسپانسیون پاراکید داد که غلیظه و گفت مثه قطره دو برابر بدین، من هم هر چهارساعت روز اول و هر شش ساعت روز دوم ده قطره دادم، درست انجام دادم دکتر یا اینکه کمتر باید میدادم میزان قطره رو
- شربت
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه دیروز بردم دکتر گفت نفخ شدید داره خیلی اذیت میکنه گریه میکنع شربت کولیتیک داده اما دخترم نیخوره بنظرتون چی بدم خوب بشه نبات داغ بدم چطوره
- پماد
بإسلام دخترم ٥ماهشه صورتش قرمزي زده بخاطره الرژي به پروتيين لطفا يه پماد تجًويز كنيد قرمزي ها دو تا اندازه پول سكه اي هستن
- یبوست کودک 18روزه
دو دختر دوقلو دارم که دچار یبوست شدن که دو سه روز به خودش میپیچه وفشار زیادی به خودشان وارد میکنن تا حدی چهره اش کبود میشه خانمم بعضی اوقات جوشنده گل بهشان میده رفتیم دکتر برایشان شربت Duphalac تجویز کرده هر 12ساعت 1 سی سی وزن هر دو 1900 گرم میباشد آیا بهشان بدم یا نه چکار کنم
- کج شدن لب نوزاد
سلام علیکم اقای دکتر خسته نباشید ببخشید ازموقعی که بچم به دنیا امدیک عدد دندان داشت ویکی هم داخل لثه بود قشنگ دیده میشد الان که 4ماهست دوتا داندان دارد و لبش را موقل خنده و گریه شدید کج میکند ولی موقع لبخند زدن نه ایا مشکلی دارداگر راه درمانی دارد تورو خدا جواب دهید خیلی نگرانم
- قطره
سلام دکترپسرم۱۰ماهشه قطره آدزیروشبانمیخوره زودمیخوابه اشکال نداره درروزهروقت شدبهش بدم؟
- سوختگی دست
سلام دست دخترم سوخته دوتاانگشتاش پمادبتامتازن خوبه بزنم جای زخم هم جوش ریزقرمزدراورده لطفاکمکم کنید
- وزن بچه
باسلام . دخترم هنگام تولو۳۰۴۰گرم بود و در ۱۳روزگی ۲۸۳۰ بود به همین دلیل دکتر متخصص شیر خشک تج یز کردن الان من نمیدانم برنامه تغذیه نوزاد باید به چه گونه ای تا سیر شود به همین دلیل من در شبانه روز دو وعده شیر خشک و بقیه اوقات را شیر خودم می دهم و تنها به این رچش سیر می شود نا گفته نماند دهان دخترم دو ده روزگی دچار برفک شد .ایا این نوع برنامه ریزی خوب است با تشکر؟
- ویتامین ا د
سبلام ببخشید من یک نوزاد بیستو هشت روزه دارم ما اشتباهی قطره ویتامین اد رو اشتباهی بهش دادیم یعنی بجای 25 قطره هفتاد قطره دادیم فکر میکنید عوارضش رو بچه زیاد بوده
- سرماخوردگی
شربت سرفه باریجبرای نوزاد سه ماهه تجویز شده آیا دادن آن به نوزاد ضرر دارد
- سلام اقای دكتر پسرم من الان شش ماه تمام است شبها باگریه ازخواب بیدار میشودحتی چشمهایش راهم باز نمی كند تلاش میكنیم میخوابد بعد 20 دقیقه یا ربع دوباره تكرار میشود هرزگاهی هم اصلان نمی خوابد فقط گریه میكند من راكلافه كرده تا اینكه صبح شود می خوابد لطفا من را راهنمایی كنید؟
- تب کودک
بچم8ماهشه دوروزه تب داره براش استامینوفن وشیاف استفاده کردم تبش اومدپایین ولی بی حال شدودست وپاش یخ زدن بردم بیمارستان سرم زدن خوب شدولی ازوقتی اوردمش درجه بدنش بین35تا36هست اشکال نداره؟
- یبوس
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم ۱۳ ماهشه هرروز یه بار مدفوع میکنه بعضی وقتها بوی مدفوعش خیلی بده میشه چیکار کنم چی بدم بهش خوب بشه
- شیرخشک آ ال110
سلام.نوزادم سه ماهشه،بخاطر حساسیت ب پروتئین گاو و عدم تحمل لاکتوز،و اسهال و استفراغ،بهش شیرخشک نان آ ال110 میدم.اسهال و استفراغش خوب شده،و حسابی هم تپل شده.تاوقتی ک بزرگتر بشه و غذای کمکی شو شروع کنم،موردی نداره دادن این شیرخشک رو ادامه بدم؟

