Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیاف استامینوفن برای نوزاد دوماهه
سلام. در صورت تب بالا بعد از واکسن دوماهگی میتوان از شیاف استامینوفن ۱۲۵ برای نوزاد دوماهه استفاده کرد؟ چقدر از شیاف را استعمال کنیم
- حساسیت به پروتئین گاوی
با سلام پسرم 10 ماهشه وزن تقریبا 11 کیلو شیر خشک ببلاک مصرف میکرد سرماخوردگی همراه با تب گرفت اسهال شد آزمایش مدفوع داد حساسبت به پروتئین گاوی داشت جواب 310 بود دکترش شیرخشک آپتامیل پپتی براش نوشت الان بعد از دو روز مصرف دوباره اسهال شده لطفا راهنمایی بفرمایید
- واکسن
سلام خسته نباشین آقای دکتر میگن تو داروخونه ها واکسن آنفولانزا دارن پخش میکنم خیلی ها میگن نگیرین ضرر داره میخواستم بپرسم شما چی نظری دارین آیا بگیرم یانه؟اگه از نظر شمامشکلی نداره اسم واکسن هم بهم معرفی میکنن؟
- کودک دارای اسهال واستفراغ بوده وتب ۳۸ درجه دارد
- سلام نوزادیازده ماهه ایی دارم ادرارش خیلی کمه چیکارش کنم
- کراتینین
سلام آقای دکتر کراتینین هفتاد وهفت صدم برای 15 سال نرمال است؟با سپاس فراوان
- دلدرد
سلام دختر سه ماهه دارم .قطره پدی لاکت عفونت .روده رو هم برطرف میکنه.؟ایا پودر کیدی لاکت براش ضررداره .نصف بسته پودر بدم چطور؟خیلی فوریه ممنون میشم.
- قی چشم
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم از وقتی که متولد شده تا الان که هفت ماه هست کنار چشمش قی میکنه و قرمز میشه بعضی وقتا هم موقع ای که از خواب بیدار میشه یک چشمش بسته هست
- وزن کودک
سلام دختر من دو سالشه غذا کم میخوره شربت اشتها اور راسیپ یا ترزامین بدم به نظر شما
- شیرخشکو عوض کنم
سلام خسته نباشید پسرم پنج ماهو پونزده روزشه شیر خشکه اپتامیل میخوره الان دو بهش میدم ولی وزنش کم شده و کلا شیر رو خیلی کم میخوره چیکار کنم چه شیر خشکی بدم
- مچ پای نوزاد
سلام دکتر عزیز دخترم ۷ماهش هست از لحظه تولد مچ پا فقط مچ پای چپش کمی تپل تر بود سوتوگرافی گفت ۴میل ضخامت چربی بیشتر هست می خواستم ببینم کار خاصی لازمه انجام بدیم؟
- سلام آقای دکتر دکتر برا قی کردن چشم دخترم پماد ازیترومایسین داده پشت چشمش بکشم چه جوری استفاده کنم
- واکسن شش ماهگی
سلام بعد از واکسن شش ماهگی استفراغ کردن طبیعی است؟؟؟
- پریدن در خواب
سلام آقای دکتر. پسرم تو ماشین روی صندلی کودک میشینه. ده ماهشه. تو ماشین خوابش میبره. اما اغلب اوقات که تو ماشین خوابه هی تو خواب تکون میخوره و میپره. تو خونه موقع خواب اینجوری نیست. تو ماشین داخل شهر هم اینطوری نمیشه. تو اتوبان و بیرون شهر اینجوریه. علتش چیه؟
- مدفوع نکردن
نوازد دو ماهه که بیست روزه مدفوع نکرده
- شیر خشک بالای ۲سال
ایا امکان ترکیب سیر خشک و شیر پاستپریزه میباشد .البته اپتانیل بالای ۲سال هست .مرسی
- فاویسم
سلام وقت به خیر پسر من 5سالشه فاویسم داره برا عفونت دندون بردم آموکسی سلین داده با مترونیدازول مشکلی برا فاویسم نیست آموکسی بدم ممنون
- مصرف آموکسیسیلین اورال125
با سلام.مقدار مصرف شربت آموکسیسیلین 125چقد باید باشد
- ویروسی
سلام اقای دکتر پسر 20ماهه دارم و هفته گذشته ویروس گرفت یک روز تب داشت از پنجشنبه تاالان اسهال داره رامنوفلور هم روزی ده قطره میدم چیکار باید انجام بدم؟
- نوازادم خس خس میکنه
نوازادمن ۳ماهش وحدود۱ماه خس خس میکنه ۳باربردن دکتراطفال گفته مشکلی نداره ولی برای اطمینان بیشتر پیش گوش و حلق بینی ببریم اونجابردیم مشکلی نداشت وپیش دکتر ریه هم بردیم گفتم باید یه با دستگاه ببینیم بخاطرکرونا نمیشه ۲هفته صبر کنید نظرشماچیه ممنون.

