Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- با سلام، قطره استامینوفن پاراکید، هر سی سی 12 قطر، برای کودک 4 ماهه با وزن 6.5،باید 1 سی سی داده بشود؟
- دل دردکودک ۷ ساله
سلام.در سونودخترم تعدادی لنف نود مزانتر دیده شده .با۴/۵ mmبزرگترین.ممنونم کمکم کنید .خطرناکه.
- آزمایش خون ناشتا
سلام دخترم فردا آزمایش اف بی اس و چربی و قند و اینا داره و برای ترش کردن معده در حال مصرف دو تا دارو هست به نظرتون مشکلی نیست برای آزمایش؟ شربت لوسیدامین و ساده اس امپرازول
- گریه کردن
باسلام وخسته نباشی اقای دکتر دخترم یک ماه هسته موقتی می خواد ادرار یا مدفوع کنه اول گریه می کنه بعد انجام میده رفتیم آزمایش انجام دادیم گفته عفونت نداره مشکل چی
- پوسته سر
سلام آقای دکتر بچه 6 ماهه دارم شامپو فیروز برای سرش استفاده میکنم الان چندروزه روی سرش همون قسمت نرمی سر پوسته میده چیکار باید بکنم؟
- تیره شدن بند های انگشت کودک نوزاد
- تورو خدا خوردن اهن ربا علایم داره نمیدونم بچم خورده یا ن شک دارم
- دلیل بیدارشدن مکررکودکه 2ونیمه ازخواب چیست
- سرماخوردگی کودکان
سلام پسرم ۱۳کیلو گلودرد داره هنوز به عفونت وتب نرسیده فقط سرفه داره چه شربتی براشون بهتره؟
- دندان در آوردن
تب در کودکان یکسال بخاطر دندان درآوردن تا چند روز ممکن است ادامه داشته باشد؟
- چرکی بودن گلو وسینه
سلام دخترم دوسال ونیم داره سرماخورده سینه اش عفونت داره سرفه های خلطی داره شربت ازیترومایسین ۲۰۰ خورده بهتر نیست چی بهش بدم
- شربت آموکسی سیلین 125
سلام آقای دکتر دخترم 4.5 سالش 13.5کیلو وزنش دندان بالا آبسه کرده شربت آموکسی سیلین 125 چند سی بهش بدم ممنون میشم
- شیردهی و روماتید
سلام دکتر وقت بخیر یه مشورت میخواستم ازتون
من چند ساله تحت نظر شما هستم جسارتا فرزند من ۶ روزه دنیا اومده. برای شیردهی دکتراطفال گفتن شما نظر بفرمایید مصرف قرص های زیر در شیردهی تاثیر داره یا خیر
میتونم شیر خودم رو به نوزادم بدم ؟؟؟ ۱.هیدروکسی کلروکین ۲۰۰
۲.آزارام ۵۰
۳.پردنیزولون ۵ - سر
سلام پسر من4سال وهفت ماهشه سرماخورده خیلی سرفه میکنه با اسپری بکلومتازون هم دیگه جواب نمیده باقله ای هست درضمن آلرژی هم داره چیکار کنم؟
- شربت آزیترومایسین ۱۰۰
مقدار مصرف شربت آزیترومایسین برای پسرم که هفت ماهشه و ۱۰ کیلو وزن داره چقدر میشه برای سرماخوردگی
- سفید بودن مدفوع
سلام دختر 4 ساله ای دارم که چند روزی دچار سرماخوردگی بود که داروی خاصی هم مصرف نکرد و بهبود یافت ولی هم زمان دچار اسهال نیز شده اما نه بصورت بیرون روی زیاد امروز مدفوعش سفید رنگ شده است بی اشتها نیست کم حال نیست ولی کمی بعد از فعالیت زیاد خسته میشود همچنین مدت دو ماه است که تغییر محل زندگی از همدان به تهران داشتم و در حال حاضر به مهد میرود ولی خیلی تمایل به ماندن ندارد و احتمالا دچار استرس هم است لطفا دلیل سفید بودن مدفوع را راهنمایید بفرمایی
- یک درمان خوب برای کم خونی دخترم که یک سالشه میخوان
- سرماخوردگی نوزاد
نوزاد ۱۵ ماهه سرفه های خلط دار میکنه دکتر شربت پلارژین و سیتریزین دادن اما خیلی تاثیری در بهتر شدن نداشته میشود داروی سفیکسیم برای سرفه های خلط دار داد؟
- ناف
سلام دخترم سه سالشه داخل نافش قسمت بالا گاهی ورم میکنه از یک سال و خورده ای اینجوری شد.اون قسمت رو که آرروم فشار میدم میره پایین.گاهی موقع دفع ظاهر میشه گاهی هم نیست اصلا.الان گاهی هم که ظاهر میشه فشار میدم سفته.ممنون میشم راهنمایی کنید
- شیرخشک
سلام شیرخشک پسرم وعوض کردم نان 2میخورد..پیدا نکردیم اپتامیل پپتی گرفتیم یک ساعت بعدازاین که شیرمیخوره لجبازی میکنه..ازاونجایی که گهواره میبندیم داخل گهواره ساکت میشه..ایا دلیلش میتونه شیرخشک باشه..یعنی ممکنه شیرخشک اذیتش کنه اقای دکتر؟البته قبلا هم لجبازی میکرد کمی؟

