Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کاغذ خوردن بچه ها
من یه سه قلو دارم که کاغذ میخورند آیا کمبود ویتامینی دارند تاصلا مشکلاتشان چیست ؟ یکی از پسر ها بسیار لاغر تر و رنگ زرد هست ممکن اصن است کم خون باشد
- مریضی دخترم
سلام دخترم دو روز هر چه غذا میخوره بالا میاره الانم خیلی استفراغ کرد فقط آب میخوره سرفه زیادی هم میکنه همیشه هم میگه سرم درد میکنه بیشتر موقع که از خواب بیدار میشه نمی دونم چکار کنم براشم ستی اسکن نوشتن نمیزاره ازش بگیریم
- اسهال
سلام پسر بچه من13ماهشه الان چهار روز که دچار اسهال شدید شده سه روز که بستریش کردن هرچی سرم دادن بهش همینجوری دکترش میگه مادارو بهش میدیم که بیشتر اسهال بشه تا میکروب ها دفع بشه الان مانمیدونیم چیکار کنیم خواهشمندم کمکمان کنید
- غده لنفاوی
باسلام پسرم ۳ سالشه هفته پیش سرما خوردشدید الان ناگهانی دستم پشت گوششش خورد اندازه یه عدس پشت گوش چپشه به نظرم غده لنفاوی خطرناک نبست
- وزن کودک
سلام دختر من 13 ماهشه و وزن تولد 2 کیلو 450بود الان 13 ماهشه و وزنش 7 کیلو و 600 گرم شده وزنش الان چطوره و اگر کمه چکار کنم که وزن بگیره؟
- پسرم ختنه کردم دو ماه نیمش هست پنج کیلو نیم وزنش هست چقدر باید اموکسی سیلین125 براش بدم
- پوست کودک
سلام اقای دکتر خسته نباشید ببخشید کودک من یه لکه سفید زیر گردش هست که این لکه اول روی بدن خاله اش بود یکی از لباسای بچه خورد به لباس خاله اش و الان بچه منم زیر گردنش لکه سفید دراومده جای نگرانی هست ؟
- جوش در ناحیه پوشک
سلام آقای دکتر خداقوت بچم ۸ماه س و دوبار ک از غذای سفره دادمش ک رب داشت یا ادویه ناحیه پوشک جوش زده. فهمیدم آلرژی داره و براش زوده میشه بفرمایید ک کرم زینک اکساید خوبه براش؟یا یه کرم دیگه، خیلی خیلی ممنونم
- کم خونی
باسلام.ببخشید بچه م یک ماه دیگه ۲ سالش میشه وکم خونی شدیدی داره یه کپسول نوشتن ک گفتن دانه هاشو بریزیم توآب و بهش بدیم نمیخوره اصلا گفتم ببینم اگه میشه دارو براش تجویزکنید ممنون میشم
- پادرد
پسر من هفت و نیم ساله است و ۴۶ کیلو وزن داره پاشنه پایش درد میکنه و دوروزه بعضی وقتهانمیتونه پاش رو کامل زمین بگذاره میگه درد میکنه الان به خاطر عفونت گلو کو آموکسی کلاو میخوره با تئوفیلین جی .من چیکار کنم ؟
- دل پیچه
یلام دخترم ۴ سالشه اسهال و دل پبچه داره راه درمان میگین
- شربت نئوزینک گلوگونات
سلام اقای دکتر پسرم یک سال وهفت ماهشه چند روزی به علت سرماخوردگی بب اشتها شده میتوانم شربت نئوزینک بهش بدم میشه بااب قاطی کرد وزنشم ۱۱ کیلو چند سیسی بدم ممنون ازشما
- تب کودک
سلام پسر ۵ ساله ام سه روزه تب نسبتا خفیف داره بدون هیچ علایم دیگه ای. فقط بهش استامینوفن میدم. دارو یا اقدام دیگه ای هم لازمه؟
- تزریق امپول دگزا برا یکسال
دخترم یک ساله هس دکتر براش امپول دگزا یک دوم تزریق کرده ایا ضرر داره براش
- جوش در اطراف ناحیه تناسلی پسرم
سلام اقای دکتر خوب هستید ببخشید سر دودول بچم که ۷سالشه از همون جایی که جیش میکنه یکم قرمز شده و میگه جیش میکنم میسوزه امشب متوجه این موضوع شدم ختنه شده بچم موقع نوزاد بوده آزمایشی ام برای اینکه ببینم عفونت ادراری داره انجام ندادم چی پمادی میتونم استفاده کنم و چیکار کنم ممنونم از پاسخ گویی شما
- غدچربی
سلام آقای دکتر خداقوت دخترم ۱ سال شد و ازموقع ک به دنیالومد کف پاش یک غد چربی داشت الان یکم بزرک سف شد و راه میره اذیت میشه میخواستم بدونم خوب میشه یا عمل کنم دکتربردم متخصص جراح گفتن باید عمل بشه ولی شک دارم میترسم چون بیهوش میخواد بشه چکارکنم
- سرفه کردن
سلام اقای دکتر. ببخش پسرم ۴ ماهشه عمل فیستول tf نای کرده ی سوراخی بین نایش بود ک شیر میخورد توریش میرفت .خس خس شدید داره صداش کمی گرفت پیش متخصص بردم گفت شلی حنجره داره بخاطر همونه خس خساش سرما میخوره خس خسش بیشتر میشه .یا شیر خوردن سرفش میگیره . این ینی ب عملش ربطی داره؟
- شامپو لیندان
سلام خسته نباشید شامپو لیندان برای مادر شیرده خطرناک هستش
- بنفش شدن زباندخترم
سلام آقای دگتر یک ماه پیش زبان دخترم بنفش شد. چند روز بود خودش خوب شد باز دوباره آمروز بنفش شده یکم میشه لطفا بگین ازچه چیزی میتونه باش دخترم سنشم 1سال
- اسهال
سلام دکتر من ۳ماهه اسهال دارم از وقتیکه عمل دست انجام دادم دقیق ۳ماه هست میتونین بهم بگین باید چیکار کنم؟

