Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آزمایش خون
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم6ساله است با وزن15کیلو بسیار لاغر هر هفته فقط یکبار دستشویی می رود قبلا بهتان پیام دادم فرمودید آزمایش خون و ادار و..گرفته شود آزمایش دادیم همه چیز نرمال است فقط نوشته اسوربیک اسید مثبت این به چه معناست؟
- تب
سلام جناب دکتر پسرم 6 سالشه و الان حدودا یک هفته س که تابی میکنه و بیشتر بدن و سرش داغ میشه و دست و پاهایش سرده یه دکتر بردم معاینه کرد و گفت انفلانزای جدیده و باید چند شب نبش کنترل بشه ولی همچنان تب میکنه و خودش میگه سردردم و توی گوشش هم چرک داره
- واکسن 18ماهگی
سلام دکتر جان.. من پسرم تب تشنج کرد و بستری شد و اب نخاع گرفته شد و تشخیص دادن تبخال مغزی 21 روز دوره درمان کامل شد و الان خداروشکر خوبه حالش باهوش و بازیگوش بعد الان واکسن 18ماهگی داره عایا مشکلی ایجاد نمیکنه بزنم...چون داروی آسیکلویر250تزریق میکردن.. الان واکسن 18ماهگی بزنم یا بعد دوهفته یا سه هفته زده بشه بهتره؟؟ فرداهم مرخص میشه از بیمارستان ممنون 🌹 🌹 🌹 🌹
- سفکسیم دوز ۲۰۰کودک ۸ساله
سلام اقای دکترم دخترم ۸سالشه وتقریبا ۳۰کیلو هست،عفونت گلو داره،دکتر براس سفکسیم ۲۰۰نوشته ،هر۱۲ساعت ۱عدد،میخواستم بدونم زیاد نیست دوزش برای دخترم؟
- درد گوش
سلام دکتر دوهفته میشه بچه ۴ ساله ام سرما خورد شربت آموکسی ۲۵۰ مصرف کرد وبعد ۶ .۷ روز تموم شد و الان خلط داره وهنوزمیگه گوشم دردداره وکیپه البته خودم هم اینجور شدم سرما خوردم حالا چکارش کنم چه دارویی مصرف کنم ؟
- زور زدن هنگام ادرار کردن
سلام پسرم حدود هشت ماهش هست ، سه ماهگی ختنه هم شده اما گاها موقع ادرار کردن یه کم زور میزنه انگار تمرکز میکنه یه فشار به خودش میاره و بعد ادرار میکنه ولی بدون بی قراری و گریه و درد ، آیا مشکلی داره ؟
- خواب کودک
باسلام، کودک 23ماهه دارم که 5هفته است که شیردهی را قطع کرده ام، و از ان مدت تا الان خیلی گریه میکنه به هربهانه ای، خیلی عصبی شده و ظهرهانیم ساعت ک خوابیدبیدارمیشه و فقطگریه میکنه، شبها هم یک بار بیدارمیشه و توی بغل من میخوابه. ایا ربطی ب قطع شیردهی دارد؟بایدچکارکنم یکم اروام ترشود؟ ایا پیش روان پزشک. ببرمش؟
- عفونت گلو
سلام خسته نباشید پسرم دونیم سالشه گلوش درد میکرد بردم دکترگفت عفونت گلو داره شبا خرخر میکرد آموکسی کلاو دیفن هیدرامین داد ده روزی خوب شد باز همونطوری شده چ شربتی بخرم بهش بدهم وزنش ۱۲ کیلو
- غذای کمکی برای نوزاد که الژی و رفلاکس دارد
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسرن سه سالشه. وزن ۱۴/۱۰۰ سرماخورده اما تب نداره. سرفت خلط دار داره و ابریزش بینی. چرک خشک کن بدم بهش؟ میشه دارو معرفی کنید
- قرمز شدن پوست صورت و جاهایی از بدن
از شربت نئوتادین برای کودک دوساله چقدر مصرف شود
- یبوست
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۲۶ ماهشه الان ۷روزه مدفوع نکرده یبوست داره میخواستم بدونم چه شیافی میتونم استفاده کنم یاچه شربتی
- سانستول
سلام آقای دکتر بچم 16 ماهشه الان مولتی ویتامین ویتوکید و قطره آهن بهش میدم . میخوام بدونم اگه بخوام سانستول بدم دیگه نباید ویتوکید بدم؟ و اینکه روزی چند سی سی سانستول بدم!؟
- شکستن تب سنج
سه روز پیش تب سنج از بالا افتاد و شکست و من کمی از ان را جارو کشیدم حالا نگران کودک چهار سالم هستم که تو سایت خوندم نباید جارو برقی کشید
- شیرخشک مناسب بعداز دوسالگی
باعرض ادب واحترام خدمت شما آقای دکتر چون اینروزا مطب تشریف ندارین وکودک منهم دوسالگیش تمومشده میخواستم بدونم که بعد از دوسالگی چه قطره هایی نیاز داره واینکه آپتامیل پپتی دواستفاده میکرده بعداز دوسالگی شیر خواست چه شیری مناسبه
- حساسیت
سلام آقای دکتر، خداقوت کودک۳ماه م تو نوزادی جوش داشت دکتر تشخیص آلرژی دادن، من تو ۳ ماه لبنیات، آجیل، تخم مرغ و ...نخوردم وزن کودکم کمه، میخوام شیرم تقویت بشه حالا بادام رو۳ روز خوردم جوش نزد، میخواستم گردو بخورم، چند روز طول میکشه حساسیت خودشو نشون بده؟؟؟ ببخشید خیلی وقتتون رو گرفتم.
- تارموی سفید
سلام اقای دکترپسرم ۹سالشه یک تارمویش سفیده چیکاربایدبکنیم
- شب ادراری
سلام دختر من27ماهشه از 18ماهگی خودم میبرمش دستشویی الان خودش یه وقتایی میگه یه وقتایی هم یادش میره قبلا شب ها جاش خشک میموند تا صبح الان یکی دو هفته هستش شبا پوشکش میکنم جاشو خیس میکنه. شب خیس کردنش نسبت ب سنش طبیعی هستش ؟
- نحویه اصتفادیه شربتپیروی ساید
نحویه استفاده شربت پیروی ساید
- مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای نوزاد ۵۷روزه
نوزاد راختنه کردیم دکتر سفیکسیم ۱۰۰تجویز کرد نمی دونم دوزوتعداد دفعات وچندروز بهش بدهم

