Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک۷ساله
مقدار مصرف
- جواب ازمایش
دخترم ده سالشه دل درد داره بردم دکتر ازمایش نوشته که تو ازمایش wBc بالا ست به همرا ه اون هلیکو باکتری هم بالاست که دکتر نوشته اندوسکپی واقعا نگرانم ممنون میشم جواب بدین
- ادزیر
سلام اقای دکتر مولتی ویتامین ادزیر را یک سی سی به بچه 18 ماهه بدم؟
- کاغذ
سلام آقای دکتر من عادت کردم کاغذ میخورم مشکلی نیست؟؟
- تب و اسهال
سلام بچم ۳سال و ۷ماهشه از دیروز اسهال شده امروز تب هم داره چکار کنم
- قرص دانا گروث ژل
سلام اقای دکتر خسته نباشید دکتر به پسرم قرص دانا گروث ژل دادن الان سرما خوردن باید قطع کنند یا مانعی ندارند ممنون
- راه نرفتن
سلام آقای دکتر.دخترم 7ماهگی به دنيااومده الان 20ماهشه نه حرف میزنه نه راه می ره نه ميشينه .چهاردست پاه ميره .خوب میشه .
- دیابت
۱۳ سالمه دیابت دارم امروز پام به سنگ خورد و زخم شد چیکار کنم زود خوب بشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- آموکسی کلاو
سلام آقای دکتر لوزه های دو طرف حلق پسرم کمی التهاب داره و ته زبانش اکثر وقتها سفید هست و زود بزود بوی بد میده که سفیدی زیادتر شده ولی الان بوی بد نمیده و دیشب تب ۳۹ درجه داشت ته حلقش قرمز قرمز شده و زبا کوچکش کمی بلند تر و قرمزشده و ته کام دهان چند تا جوش ریز دیدم و گردی در گلو احساس میکرد که در قورت دادن درد داشت ولی گوش درد و سردرد نداشت و گرفتگی بینی داره از دیشب قرص آموکسی کلاو۶۲۵ هر ۱۲ ساعت و دیفن هیدرامین روزی ۳ بار و قرص مکیدنی آلتادین روزی ۳ بار و ایبوپروفن ۴۰۰ دوبار دادم الان تب پسرم تقریبا قطع شده و حال عمومی بهتر شده الان غذای نرم میتونه قورت بده من تو اینترنت این احوالات رو دیدم که نوشته بود نشانه سرطان گلو من داغون شدم الان میترسم دکتر ببرمش چون من تازه از شر سرطان سینه دارم خلاص میشم خواهش میکنم به من بگید سرطان نیست خیلی از لحاظ روحی داغونم. پسرم ۱۲ ساله هست و ۹۰ کیلو وزنش هستسلام آقای دکتر لوزه های دو طرف حلق پسرم کمی التهاب داره و ته زبانش اکثر وقتها سفید هست و زود بزود بوی بد میده که سفیدی زیادتر شده ولی الان بوی بد نمیده و دیشب تب ۳۹ درجه داشت ته حلقش قرمز قرمز شده و زبا کوچکش کمی بلند تر و قرمزشده و ته کام دهان چند تا جوش ریز دیدم و گردی در گلو احساس میکرد که در قورت دادن درد داشت ولی گوش درد و سردرد نداشت و گرفتگی بینی داره و یکبار دیشب استفراغ داشت ولی سرفه نداره از دیشب قرص آموکسی کلاو۶۲۵ هر ۱۲ ساعت و دیفن هیدرامین روزی ۳ بار و قرص مکیدنی آلتادین روزی ۳ بار و ایبوپروفن ۴۰۰ دوبار دادم الان تب پسرم تقریبا قطع شده و حال عمومی بهتر شده الان غذای نرم میتونه قورت بده من تو اینترنت این احوالات رو دیدم که نوشته بود نشانه سرطان گلو من داغون شدم الان میترسم دکتر ببرمش چون من تازه از شر سرطان سینه دارم خلاص میشم خواهش میکنم به من بگید سرطان نیست خیلی از لحاظ روحی داغونم. پسرم ۱۲ ساله هست و ۹۰ کیلو وزنش هست و ۱۷۰ قدش هست امیدوارم خبر خوش به من بدید ولی وضع عمومی پسرم نسبت به دیروز خیلی بهتر شده .
- استفراغ مکرر کودک
سلام وقت بخیر دختر 5 ساله ایی دارم از صبح زود شروع کرده به استفراغ های مکرر علائم دیگه ایی نداره فقط آب یا حتی لقمه کوچکی غذایی که میخوره بلافاصله بالا میاره هرچی که به ذهنم رسید بهش دادم اما بلافاصله بالا میاره لطفا راهنمایی کنید
- کبودی زیر چشم بعدداز بیماری و تب ؟
سلام کودک ۲سال ۱۰ ماهه ۳روز قبل تب کرد پزشک عمومی تشخیص التهاب گوش و حلق دادن ۲تا امپول سفتی زوکسیم به فاصله ۲۴ساعت و شربت اموکسی کلاو هر ۱۲ ساعت ۶ سی سی دادن الان این چنروز خیلی پای چشمش گود و کبود شده چو ن سابقه سوراخ قلب و تنگی شریان ریوی داشت که تا یکسالگی گفتن رفع شده حالا نگرانم نکنه این داروها اثر بدی گداشته که زیر چشمش کبود شده البته شدید لاغر و کم اشتها هم شده خواهش میکنم بگید مشکلی براش نداشته ؟ متاسفانه شهر ما متخصص اطفال نداره ...
- مولتی ویتامین
عرض سلام دختر بنده 22 ماهه می باشد مصرف قطره آهن و شربت مولتی ویتامین تا چه سنی باید ادمه داشته باشد؟ با تشکر
- کم پشتی موی کودک
- تب و گلو درد
پسر ۹ ساله ام با ۲۷ کیلو وزن تب و گلو درد داره.داروی خشک کننده چی بهش بدم؟
- واکسن
سلام اقای دکتر وقت بخیر. پسرم دو سال و شش ماه دارد. امشب که بیست و پنجم شهریور هست برای اولین بار واکسن آنفولانزای فرانسوی را تزریق کرد. واکسن بعدی را باید چند هفته ی بعد ترریق کند ؟؟ آيا باید واکسن بعدی را مجدد ترریق کند یا نیازی نیست . متشکرم
- اسهال کودک
سلام و عرض ادب پسر٣سالم سه روزه كه اسهاله پودر پدي لاكت و شربت مترونيدازول بهش دادم اما اسهالش بند نيومده چيكار كنم به شدت نگرانم اسهالش خوني نيست ولي به شدت بو ميده
- خونریزی مغزی در نوزادان نارس
پسر من در 35هفته وشش روز بدنیا آمد در حال حاضر دکترش میگه رشد جسمی و ذهنی خوبی دارد ولی مدتی گه در nicu بستری بود با سونویی که. از سرش کردن گفتن خونریزی اندکی در مغزش هستد که به مرور رفع میشه. و نیازی به دارو نیست از نظر شنوایی هم مشکلی نداره ولی حرف نمیزنه سوال من اینه آیا این خونریزی مشکلی در آینده براش بوجود نمیاره و دیر حرف زدنش بخاطر این مسأله نیست
- رشدکودک
سلام آقای دکترخسته نباشیدپسرم یکسال و ۶ ماهه هس قد و وزنش کمه وزن ۹۵۰۰ و قد ۸۰ چند روزی هست شروع کردم به دادن روزی یک عدد تخم مرغ و سیب زمینی ،آیا مصرف روزانه تخم مرغ ضرر دارد؟واینکه برای رشد بهتر چیزی پیشنهاد دارین؟ممنون ازتون
- سرماخوردگی
سلام ببخشید میخواستم بپرسم پسر ۲/۸ماه دارم سرفه های شدید و گرفتگی صداداره میخواستم بپرسم شربت ستادین گرفتم بهش بدم چند سی سی بهش بدم
- دارو آبله مرغان
سلام جناب دکتر پسرم ۱۰سال داره ۳روزآبله مرغان گرفته شبها تب شدید داره دکتر ایبوپروفن ۲۰۰ داده میگن خوب نیست بدی من شیاف استفاده کردم بااستامینوفن ۳۲۵ اشکال نداره

