Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال شدن کودک با شیر خشک
سلام پسر ۱۴ ماه های دارم که الان سه ماهه از شیر مادر گرفتم و بهش شیر خشک میدم؛ پسرم بعد هر بار شیر خوردن دفع داره به صورت اسهال و من سه بار شیرشو عوض کردم اول بهش اپتامیل دادم بعد نان و الان سیمیلاک ولی هر سه همینطور بود هر سه هم شیر معمولی بود الان باید چیکار کنم ؟؟ چه شیر خشکی بدم
- تداخل شیر خشک بادارو
سلام میشه شربت سرماخوردگی کودکان وآبریزش بینی با شیر خشک قاطی کنم وبه بچه یکسال ونیمه بدم؟
- تب بعدازتزریقواکسن
سلام آقای دکترمن امروز واکسن ش ماهگی دخترمو زدم شب تب کرد هز۴ ساعت استامینوفن دادم ولی باز دمای بدنش بین ۳۷تا۳۸بالاپایین میشه.چیکارکنم ؟
- دوز مصرف دارو
آموکسی کلاو ۴۵۷ برای دختر ۹ ساله چقدر بدم
- استفراغ وخرخرسینه وعدم وزن گیری
باسلام۰محمدمیثاقم پنج ماهوسه روزشه،وزنش ششونیم کیلوست۰اماهنوزم استفراغ میزنه مخصوصا وقتی که روشکمش دستوپا میزنه،یاحتی موقع مدفوکردنم استفراغ میزنه۰شیرخشک آپتامیل یک بهش میدم هردوساعت شصت سی سی۰لاغربودنشواستفراغش خیلی نگرانم کرده گاهی اوقات سینه اش خرخرمیکنه۰حالانمیدونم چیکارکنم۰آقای دکترممنون میشم راهنماییم کنید۰
- مقدار مصرف سفکسیم برای دخترم ۳۴ کیلو هست
مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۸ساله با ۳۴کیلو وزن
- تراشیدن مو
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم دو سالشه بهترین راه برای تراشیدن مو که موهاش رشد کنه .با ماشین هستش یا تیغ زدن ممنون
- تپش قلب وتنگی نفس
سلام پسرم ازنوزادیش موقعی ک گریه میکرد پوستش کبودمیشدونفس نمیکشید وازحال میرفت فقط موقعی ک گریه میکرد اینطورمیشد،الان ک پنج سالش شده هنوزم همینطوره گریه میکنه تپش قلب، تنگی نفس و لرزش دست داره دکتربردم ب جوابی نرسیدم خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید.ممنون.
- لوپراکس ۱۰۰
پسرم ۱۱ سالشه و ۳۹ کیلووزن داره چند سی سی از این سوسپانسیون روباید بهش بدم؟
- سلام با عرض خسته نباشید علت ورم سینه کودک
ببخشید دخترم یک سال و چهار ماهشه سینه چپش ورم کرده ولی توده نداره نرمه هیچ علائم دیگه ای نداره دلیلش چیه ؟؟ممنون میشم جواب بدین
- قطره ادزیر
سلام اقای دکتر پسرم یک سال ونه ماهشه قطره ادزیر بهش میدم ایا لازمه قطره اهن بدم
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ در کودک ۴ ساله
سلام خسته نباشید من پسرم ۴ سالشه و حدود ۱۶ کیلو هست می خواستم ببینم مقدار مصرف سفکسیم چقدر هست؟ ممنونم
- مچ پای نوزاد
سلام دخترم تازه وارد یکسالگی شده نزدیک دوماهه شروع به راه رفتن کرده موقع راه رفتن پای چپشو گج میذاره آیا نیازه به دکتر برم نشون بدم؟
- کرفی
سلام شربت امگا ۳ رو میتونم با آبمیوه قاطی کنم به بچه ۵ ساله بدم ؟ به تنهایی میخوره بالا میاره، ممنون
- سرفه بعد از خندیدن
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه چند هفته پیش سرما خورد و بهتر شد ولی هنوز گاهی سرفه میکنه بیشتر وقتی هست میبرم حمام به بوی شامپو و بعد از خندیدن یا گریه کردن سرفه میگردش یا وقت های که بویی بهش میخوره در حالت عادی خوبه میشه راهنماییم کنید چه داروی بهش بدم ممنون از لطفتون
- سرما خوردگی
یا سلام دختر من ۴ سال و ۷ ماهشه حمام بردم اجازه نداد موهاشو خشک کنم حالا تب کرده و آبریزش بینی داره و بینیش کیپ شده چه دارویی بهش بدم ممنون میشم کمکم کنید خودم می خواستم سفکسیم ۱۰۰ بدم بازم گفتم سوال کنم
- شیر پاستوریزه و سرما خوردگی
سلام پسرم ۱۵ ماه و ۱۶ روزشه هرشیرخشکی دادم وزنش و زیاد نکرد شیر پاستوریزه میخوام بدم ک سرما خورده و ابریزش داره میتونم شیر و بدم بهش یا نه؟
- با سلام دخترم یک سال و شش ماهش از یک آذر دچار سرفه خروسکی شده دو مرتب شب بردمش دکتر ولی هنوز سرفه را داره مخصوصا شب ها خوب نمیتونه بخوابه چه داروی براش خوبه
- دانه قرمز
جناب دکتر پسر چهار سال ونیم من یک روز تب داشت وقطع شد، بعد از دو روز دانههای قرمز ریز روی دست و پاش زده علتش چی هست؟
- قطره باکتی ماید
سلام . پسرم ۵ ماهشه ، چشمش از امروز وقتی بیدار میشه از خواب قی میکنه . دکتر قطره باکتی ماید رو نوشتن براش میخواستم بپرسم چند ساعت یکبار براش بریزم.

