Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- در مورد مقدار مصرف شربت سفکسیم 100س
سلام وقتتون بخیر. پسرم 6، 7 ساله ست دکتر براش سفیکسیم 100 هر 12 ساعت داد و تشخیصش عفونت روده بود اما نگفتن چند سی سی بدم؟ از پریشب تبش شروع شد و فاصله تباش کمه
- مدفوع
سلام آقای دکتر دخترم سیزده ماهشه و مدتیه تعداد دفعات مدفوعش زیاد شده و همش در حال زور زدنه بوی سرکه هم میده امشب متوجه شدم دهنش هم بوی سرکه میده یعنی شیر من مشگل داره
- سلام آقای دکتر پسرم 10سالشه گلو درد و سردرد داره بهش آموکسی کلاو643و پلارژین کیدز دادم موردی نداره،برای سردرد میتونم قرص استامینوفن نصف بدم وزنش 30کیلوعه
- دیابت نوع یک
آقای دکترخواهرزاده من الان نه ماه به دیابت مبتلاشدن سه سالش خواهرم شب روزش شده گریه آیادرمان قعطی. داره
- سرماخوردگی
سلام دخترم 11ماهشه سرماخورده ابرزش بینی سبز داشت الان دیگ سبز نیست چی میتونم بهش بدم
- آبریزش بینی
سلام آقای دکتر دخترم۱۱ماه س ۲هفته س آبریزش بینی داره و گرفتگی بینی و خلط پشت حلق انگار تو خواب نمیتونه قورت بده.علامت دیگه ای نداره ۱قطره کامل رو استفاده کردم شبها هم سیتریزین دادم. چیکار کنم میشه راهنمایی کنید ممنون میشم.
- سلام دخترم ۸ماهشه کرم مرطوب کننده خورده خطرناکه چیکارکنم
دخترم۸ماهشه کرم مرطوب کننده خورده خطرناکه ببرمش دکتر
- حالت تهوع کودک
سلام خسته نباشید اقا دکتر من دخترم ۲۱ ماهش گوشش یکم عفونت کرده و معاینه شد دکتر گفت که گلوش هم در اثر گوش ملتهب شده دکتر دارو آموکسی کولا و شربت دفین هیدرامین تحویز کردن و مدفوعش دیروز شل و به رنگ سبز لجنی بود امروز شکمش کار نکرد دیگه ولی اوق میزنه حالت تهوع داره غذا نمیخوره صبح یکم شیر اورد بالا دلیلش چیه؟؟
- مولتی ویتامین
با سلام میزان مناسب شربت مولتی ویتامین برای کودک بین 1 تا 2 سال چند میل در روز است؟ با توجه به اینکه طعم مولتی ویتامین مورد پسند کودک نیست با آب رقیق کردن ارزش غذایی را از بین نمی رود؟
- سرماخوردگی کودکان
سلام اقای دکتر پسرم ۱۰سالشه از گلوش خلط میاد تک و توک هم سرفه میکنه تب هم نداره ولی خلطش زیاده چه قرصی بهش بدم بخوره بدن و درد و تب و سردرد هم نداره فقط از گلوش خلط میاد و دهنش بو میده شربت هم نمیخوره ممنون
- بی اشتهایی ناگهانی دخترم
باسلام وخسته نباشیدسه ماه دیگه سه سال دخترم تموم میشه وخیلی خوش اشتهابودونسبت به هم سن وسالهاش خیلی خوب میخورداماالان چندروزی میشه که اصلامیلی به غذانداره واگه بهش بدم بالامیاره واسهال هم داشت یه دوروزکه باپودربیوکیدکنترل شدامابی اشتهاییش همچنان هست به نظرتون مشکل خاصی داره
- شربت اموکسی سیلین برای کودک فاویسم ضرر دارد
- بازبودن مطب
سلام خسته نباشید شما کی مطب تشریف دارین میخواستم پسرمو بیارم واسه چکاپ پیش شما،،ممنون
- آزمایش یکسالگی
سلام وقت شما بخیر پسرم الان چهارده ماه دارد حدود دوماه پیش آزمایش یکسالگی داد که موقع آزمایش تب ویروسی و سرماخوردگی داشت و دارو مصرف می کرد در آزمایش گلبول سفید پایین بوده علت چیست
- دفع زیاد کودک ۲۱ماهه
سلام خسته نباشید اقای دکتر دختر ۲۱ماه ام بعلت التهاب ریه ۱۰روز اموکسی کلاو مصزف کرد و حالا در این مدت دفعش زیاد و نیمه روان شده روزی ۴بار ... چه پروبیوتیکی بدم بهش کیدی لاکت میشه داد ؟ چقدر ؟
- سرفه
سلام آقای دکتر پیام داده بودم راجع به سرفه بچه علایم دیگه ای نداره کمی ابریزش داره و سرفه میکنه فقط مخصوصا صبحهها انگار کمی سرفه خلط داره ابریزش بینی داشت که دیگه خیلی کم شده ۶سالش هست و وزنش هم ۱۸کیلو
- پسرم دوسال وهشت ماهه ازظهریکدفعه تب کرد باشیاف وبروفن پاشویه یکم میاد پایین ازکمربه بالا هم پاغه پاهاش سرد،درضمن من صبح نبودخونه همسایع بوده که بهش شیر دادن وقتی ازاونجا آمددیگه اول گفت شکمم درپمیکنه بعدگفت سرم الان که میگه هیچ جام دردنمیکنه میشه راهنمایی کنید
- سرفه خشک
پسرم 13ماهست چندروزه سرفه خشک میکنه وباخوردن شربت کتوتیفن واموکسی سیلین خوب نشده
- قرمزی صورت
سلام دخترم 11ماه و 5 روز شه دور بینی و اطراف لبش دونه های ریز قرمز (حالتی سوختگی)شده بود دکتر پوست بش پماد افی کلوزون و پماد دپانتکس تجویز کردن و بعد ی هفته خوب شد الان دوباره دوره لبش دونه های ریز و رو لپ هاش قرمز شده (گل انداخته) و دقیقا قرمزی لپاش حالت خشکی داره .... لطفاً راهنمایی کنید ممنونم .
- شربت آفاکسیم برای چیست؟
باسلام لطفا راهنماییم کنید دکتر خسته نباشید خدا قوت،مقدار مصرف این شربت برا کودک ۶ماه چقدره به قطره بگید برام میترسم زیاد بهش داده باشم آخه خیلی باحال شده دکتر عمومی بود میزانشو نگفت برام یادم رفت ازش بپرسم توروخدا جواب بدید توروقران همین حالا اگه میشه.باتشکر

