Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خس خس سینه نوزاد شش ماهه
سلام آقای دکتر پسر من بعداز واکسن شش ماهگی تک سرفه ای که به نظر با خلط همراه بود میزد با مراجعه به پزشک اطفال و معاینه ایشان گفتن که عفونت ندارد و پلارژن تجویز کردن بعد از آن هر از گاهی سرفه میزند و صدا دار است و سینه اش هم خس خس میکنه میخاستم ببینم آیا به نظر شما گلوی پسرم عفونت دارد با نه تب هم ندارد
- سلام آقای دکتر پسرم سه ماهشه دو روری میشه که چند دقیقه یباد سرفه میکنه.ولی سرفه هاش خشکه. باید چکار کنم؟
- خلطی شدن سینه
سلام اقای دکتر ببخشید از سوالات مکررم. اقای دکتر پسرم سینش افتضاح شده که نفس میکشه صدا میخوره و اینکه سرفه های خلط دار میکنه همون ازیترومابسین خوبش میکنه ؟نیاز به داروی دیگه ی نیست یعنی ؟خیلی مممنونم از جواب ها تون بهترین پزشک
- بی اشتهایی
باسلام میشه یه شربت اشتهاآور واسه دختر هفت ماهه ام معرفی کنید اصلا اشتها ندارد
- صدای سشوار
سلام آقای دکتر من برا بچم که کولیک داره از فاصله حدود ۱/۵ متری صدا سشوار روشن میکردم آیا باعث آسیب به شنوایی میشه؟ یا مثلا یهجا که مثل مهمونی همه با صدا بلند حرف میزنند باعث آسیب به شنوایی میشه؟
- استفراغ
سلام اقا دکتر. دیروز واکسن 4 ماهگی دخترم رو زدیم هر 4 ساعت بهش استامینوفن دادیم و امروز چون بی تابیش خیلی زیادتر بود بهداشت گفتن بجای 6 ساعت هر 4 ساعت بهش استامینوفن بده ما هم این کار کردیم؛امروز صبح تو دهنش ی حالت پنیری شکل بود و هی میخواست بالا بیاره.دوباره ک شیر خورد کل شیر استفراغ کرد.ظهر خولست شیر بخوره یکم ک خورد اونم رو بالا اورد.میخواستم بدونم مشکل بچم چیه
- غذانخوردن نوزادهفت ماهه
سلام دخترمن هفت ماهه هست وقتی به دنيااومدسه کيلوبودالان ۷کيلوو۴۰۰گرم هست من بهش سرلاک وسوپ وپوره ی سيب زمينی ميدم وميخوردولی چندروزه ک اصلاغذا نميخوره ودهنشوبازنميکنه تاغذابدم وباشيرخودم سيرميشه چيکارکنم يعنی دندون درمياره
- رفلاکس
دخترمن نزدیک سه ماهشه به شدت استفراغ میکنه و داروی زانتاک و موتیلیوم و کولیف مصرف میکنه و بصورت مقطعی خوب میشه و بازهم شدت پیدامیکنه رژیم غذاییم لبنیات گوشت گاوو گوساله مرکبات خربزه انگور توت فرنگی رب گوجه هست ولی بازهم تاثیری نداره خس خس هم داره دیگه نمیدونم بایدچیکارکنم ک دخترم درمان شه
- با سلام خدمت دکتر نوزاد ۳ماهه دارم ازدیشب آبریزش بینی داره الانم سرفه میکنه چندتا دماغش هم کیپ شده چه دارویی بهش بدم
باسلام خدمت دکتر نوزا
- سرماخوردگی
سلام و عرض ادب پسر من دو سالشه الان سه روزه سرماخورده دکتر برپم شربت پلارژین و آزیترومایسین داد و آمپول دگزا زد ازدیروز نفس زدنش خیلی تندشده شکمش خیلی بالاوپایین میرم یه جور خاصی انگار نفس میکشه چیمار کنم
- نالیدن و دردشکم
سلام خسته نباشین پسرم یکسال ونیمشه و الان به مدت دوشبه که تو خواب میناله و شکمش رو بالا میبره لطفاً کمکم کنید اصلا خواب نداره ،،لطفا بهم بگین چ غذاهایی بهش بدم ممنون میشم راهنماییم کنین
- شیر خشک
من نوزاد ۱۰ ماهه دارم که به شیر خشک با پروتین گاوی آلرژی داره و باید آپتامیل پپتی جونیور استفاده کنه که موجود نیست الان چی میتونیمجایگزین کنیم که کهیر نزنه
- خسته نباشید بچه ام دو ماهشه فاویسم داره سرماخورده آزیترومایسین میتونم بدم بهش سرفه وآبریزش بینی داره
- سلام من باری زردی نوزادان قرص فنوربیتالین دادن ولی خیلی میخوابه امروز ندادنش ولی بازم خوابش زیاده خیلی ترسیدم آیا قرص ادامه بدم ؟؟
- من دکترنرفتم چشم پسرم چرک میده بنظرتون از داروخونه بگیرم استفاده کنم
- قرص ژلو کاف
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر ،پسرم 7سالشه وسرفه داره دکتر بهش قرص ژلو کاف داد،بروشورشو نگاه میکنم، نوشته برای زیر 12سال ممنوع میباشد،موندم قرص رو بهش بدم یانه
- اسهال کودک
دخترم تواین تابستانه اسهال شدنمیدانم ویروس بوده یارودل
- دارو
سلام دخترم یسالشه شربت پدی کلد میتونم بهش بدم و چند سیسی بدم ابریز ش بینی داره و گاهی بینیش کیپ میشه
- تب و اسهال
بچه من دو سال و نیم هست دو روز ک اسهال شدید داره همرا با تب و بهش شربت زینک سولفات و قرص یوگومی امروز دادم و تب داره بهش تب بر دادم ایا با دادن اینا خوب میشه؟
- خارشت دست وپا کودک
سلام دخترم سه سالشه الان نزدیک به ده روز هست که یکسره میگه انگشت های دست وشست پای چپش خارش داره علت چی میتونه باشه؟

