Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت ستادین دی سی
سلام پسرم سه ماهش هست علائم سرما خوردگی داره اشکال ندارد از شربت ستادین دی سی ب هش بدم
- سرماخوردگی وگلودرد
- من پسرم واکسن دو ماهگیشو چند روز زدم الان سرماخورده میتونم بهش دارو بدم بدجور سینه اش تنگ هست باید چیکار کنم
- الرژی
سلام دخترم ده ماهشه دو ماهی میشه که پشت گردنو و زیر گردنش خارش داره و گریه میکنه و فقط شیر خودمو میخوره و بهش شیر محلی یا پاستوریزه ندادم ممکنه الرژی به پروتیین گاوی باشه چونکه خودم هم محلی هم پاستوریزه مصرف میکنم امکان داره مال اون باشه که قطش کنم دیگه نخورم تورو خدا جواب دهید
- شیرخشک
با عرض سلام و خسته نباشید دختر من یک سالو نیم هستش وزن تولد ۲کیلو وزن یکسال ونیم ۷کیلو دویست گرم . وزنش پایینه ؟؟ غذا هم نمیخوره کم همه ازمایشاتش هم نرمال بوده میخاستم یک شرخشک براش پیشنهاد کنین که بدم یک کمی تپل بشه خیلی لاغره
- عرق سرد
سلام پسری ده ماهه دارم که چند ماهه عرق سرد میکنه موقع خواب تمام بدنش سرد میشه و عرق میکنه براش دکتر قطره آهن نوشت الان دو ماه بهش میدم ولی بهتر نشده علتش چی میتونم باشه ؟
- سنگ کلیه نوازاد
سلام دکتر دخترم کلیه سمت چپش سنگ داره سنش هم سه ماه ونیم هست باتشکر
- قطره آدوکید
سلام و خسته تباشید نوزادم 20 روزشه آقای دکتر قطره آدوکید دوم را دادم شروع میکنم بدم بازم باید براش بخرم؟تا چندماهگی؟
- سلام احساس برامدگی زیر نوک سینه
سلام دخترم ۸ ماه داره برامدگی در نوک سینه سمت چپ داره تازه متوجه شدیم ایا باید جدی بگیریم
- بی اشتهایی نوزاد ۸ ماهه
سلام جناب دکتر کودک دارم سه روز تب داشت روز چهارم تبش خوب شد بعد جوشهای قرمز کمرنگ روی تمام بدنش درامد و از موقعی که تب داشت تا الان بی اشتها شده لطفا راهنماییم کنید ممنون
- سلام بچم قطره باکتی ماید استفاده براش کردمه سوزش میگیره چشمش
- بیسکویت
سلام اقای دکنر دخترم ۶ ماهشه میتونم بیهش بیسکویت مادر بدم با شیرم قاطی کنم میشه راهنمایی چه جوری وبا چی قاطی کنم
- حساست نوزاد
عرض سلام و خسته نباشید دخترم ۵۰ روزشه ،من چند روز پیش توی مدفوعش خیلی کم خون دیدم،گفتن حساسیت به محصولات گاوی هست. من هم از اون روز دیگه حواسم هست و خوراکی هایی که توش شیر گاو داره رو مصرف نمیکنم.اما هنوز هم یه وقتایی یه کمی خون رو میبینم.خواستم ازتون بپرسم درمان این حساسیت فقط همون رعایت کردن توسط مادره یا نوزاد هم باید دارویی مصرف کنه؟؟ ممنون از راهنماییتون.
- سلام خسته نباشید دختر من ۲ سالشه ۱۰ کیلو وزنشه چند قطره بریزم
- عفونت ادراری
سلام دکتر بدون آزمایش چون دخترم تب داشت وادرارش بدبوبود شربت سفکسیم دادهر8 ساعت 4 سی سی دخترم 5 سالش 17کیلو...آیایکروزبعداز مصرف سفکسیم کشت ادرار وآزمایش ادرارمیشه داد تاثیری درجواب آزمایش داره شما چه پیشنهادمی کنیدممنون
- خوردن دست
سلام اقای دکتر دخترم ۴ ماه و نیمه مدام دستاش میخوره با انگشتاش میجوئه دلیلش چیه؟
- تب نوزاد
سلام خسته نباشید،دخترم ۶ ماهشه الان دو هفته گهگاهی تب میکنه کل بدنش داغ میشه استامینوفن میدم خوب میشه اشتهام خیلی کم شده آزمایش ادار و خون و مدفوع نرمال بوده به نظرتون تب از چیه امکان داره علایم دندان در آوردن باشه ؟
- سلام علیکم
دکتر به دختر۱۱ماهم علاوه بر آموکسی سیلین و پلارژین و دوتا آمپول هیدروکورتیزون و یه قرص ۴قسمت کردیم روزی یک چهارم،اسپری سالباتامولم دادن داروهاشم دادم تموم شده چند روزیه ولی سرفه داره که سینه اش صدامیده سرفه خشک نیست چی بدم بهش؟
- سلام داکتربچه ام یک ماهه هست ۱کیلو و ۵۰۰ گرم وزن دارد در ۷ماهگی به دنیا آمده کف پاهایش ورم کرده ؟
- مراقبت بعد از واکسن کرونا
با سلام و خداقوت بعداز زدن واکسن کرونا باید مراقبت خاصی برای دخترم که ۲۱ماهشه انجام بدم ؟میتونم بهش شیر بدم و اینکه بغلش کنم

