Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام اقای دکتر نوزاد چهل روزه ای دارم که سرما خوردع شیر کع میخوره بالا میاره دکتر براش دارو شربت ازیتروماسین اورال با قطره pelarginو بخور نوشته بازم قطره رو که بهش میدم شیر بالا میاره
درمان زور زدن بیش از نوزاد دوماهه چیست
- سرماخوردگی نوزاد
سلام شربت ستادین سی دی برای سرما خوردگی بچه 15 ماه مشکلی نداره بدم بهش آبریزش بینی وسلفه تب
- شیر خشک
سلام.دختر من تازه 5ماهه شده ماه پیش گفته بودین شیر خشک شماره 2استفاده کنه ولی چون شیر بدون لاکتوز میخوره گفتین تا ماه بعد .ااان هر چی میگردیم شیر بدون لاکتوز داروخانه ها ندارن. برا همیم گیگوز شماره 2خریدم اشکال نداره؟؟؟
- جوش زدن صورت نوزاد
سلام خسته نباشیدآقای دکتر. نوزادپسر۱۷روزه من چندروزه جوشای سفیدزده روصورتش گاهی وقتا صورتش قرمزم میشه میخواستم بدونم به شیرمن مربوطه؟یاچیزدیگه
- گرفتگی صدا
سلام من بچم دوماهشه صداش گرفته چیکار کنم خوب شه
- گوش درد
سلام اقای دکتر بعَضی موقعها خیلی گریه میکنه بعد ک بردم جای متخصص گف شیر خودتو درست کن جا هرکی میرم ی چیزی میگه موندم چیکار کنم شبا از ساعت ۹تا ۳یکدم حیغ میزنه هر داروی گیاهی بگین خوردم قطره دایمتیکون هم دادم کید هلیکس هم دادم موندم الن بچم دو ماهشع چن روز دیگ میشع دوماهه چیکارکنم موندم ؟؟؟
- بچه سه ماه سرفه وسرما داره میشه قطره پلارژین بدم
آیا میشه قطره پلارژین به بچم ۳ماهشه خیلی صرفش وسرماش زیاده لطفا جواب بدین
- تب واکسن ۱۸ماهگی
سلام پسر ۱۸ ماهه من دیروز واکسن زده و با دادن قطره و شیاف هنوز تبش پایین نیومده وگاهی تب ۳۹ونیمو یا ۳۸و ۷دهم داشته یکبار هم دیشب ۴۰درجه شد چه چیری بدم ممنون
- تایم شیر خوردن نوزاد
سلام.نوزاد چهل روزه ام شب برای شیرخوردن بیدارنشده و من هم گوشیم زنگ نزده و بیدار نشدم شش ساعتو نیم است ک شیرنخورده. مشکلی برای نوزاد پیش می اید؟ از جهت افت قند خون یا تاثیر بر مغز نوزاد؟
- مشکل پوستی
- ختنه
باسلام و تشکر، آلت پسرم بهد ختنه میره زیره پوست...طبیعی هس؟
- نوزاد
سلام پسرم 3 ماهشه واکسن دو ماهگی که زدیم خیلی تبش بالا رفت تا 48 ساعت هر 4 ساعت قطره استامینوفن میدادم ولی تبش پایین نمیومد 38 و8 بود مجبور شدم پاشویش کنم که برسه به 38 و3، الان خیلی نگرانم واکسن 4 ماهگی هم همونجوری باشه چیکار کنم؟ طبیعی؟
- کبودشدن پای نوزاد هنگام بغل کردن
سلام اقای دکتر وقتتون به خیر من یه نوزاد سه ماهه دارم که تپل هم هست وقتی بغل میگیرم پاهاش کبود وقرمزمیشه انگاربهش خون نمیرسه ولی وقتی درازمیکشه کاملا خوب میشه علت ش چی هست؟
- تشنج نوزاد
سلام .آقای دکتر پسر آبجیم تشنج خفیف داره ایا درمان میشه خیلی نگرانیم میشه راهنمایی کنید
- شیر خشک ترش کرده
خسته نباشید ببخشید پسرم 4 ماهه هست و الان شیر خشک که از دیشب مونده بود رو بهش دادن اندازه 40 میلی گرم خورده و الان چه کارهایی باید انجام بدم. ممنون میشم زودتر جوابم رو بدین.
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
سلام. دختر من ۱۵ روزه است، امروز ازمایش زردی دادم که total bilirubin به این صورت هست 8.1 وزنش هنگام تولد ۳ کیلو و ۱۲۰ گرم بود. ایا ایندرجه از زردی خطرناکه؟؟
- دوز مصرفی شر بت
روز مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای نوزاد ۴۶ روزه با وزن ۴۸۰۰ کیلوگرم چقدر است؟
- لکه های دربدن بچه مثل سوختگی
سلام وقت بخیر بچه ام 9ماهشه چندروزه یه لکه های مثل سوختگی توبدنش درآومده یه اول مثل جوش هست بعد بزرگ میشه مثل تاول میشه باد میکنه مبارکه مثل سوختگی عمیق میمونه دسترسی به دکتر ندارم ممنون میشم جوابم بدین
- ملاج شیرخوار
با سلام ،می خواستم بپرسم ملاج خلفی نوزاد چه زمانی بسته میشه،بچه ام هفت ماهشه میدونم که ملاج بالای سر یا قدامی تا 18 ماهگيه ولی ملاج پشت سر چه زماني بسته میشه ،ممنون میشم جواب بدید.
- بلندی قد
سلام پسرم سه ماه وده روزشه وزنش6200وقدش63/5هست.قدش درتولد هم 52ووزنش3250بوده.می خواستم بدونم وضعیتش چطوره؟بااین قدی که داره ینی درآینده قدبلند میشه؟

