Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت پدی کلد
سلام دخترم دوسالو نیمه هستش آبریزش بینی و گاهی سرفه داره شربت پدی کلد براش خوبه یانه؟ چقدر باید بهش بدم 13کیلو هست
- رفلاکس خفیف
- شیر
سلام اقای دکترخسته نباشید کودکم یک سالشه شیشه شیر چن تامک میزنه بعد هی ول میکنه از دهنش بیرون فک میکردیم از شیشه شیرعوضش کردیم ولی بازم همینطور البته وقتی ازسینه مادر شیر میخوره این کار نمیکنه.علتش چیه مشکلی وجود داره؟
- اسهال کودک یک ساله
یک هفتست دندون نیش داره در میاره و اسهاله.ولی الان دو روزه بشدت اسهاله.روزی شش تا هشت بار مدفوع آبکی.چیکار کنم.کمکم کنید لطفا
- لرز
سلام دخترم سه سالشه سرما خورده تب داره ساعت۲۲ براش شیاف گداشتم شب ساعت ۵ بیدار شد اب میخاست دیدم پیشونیش داغ وپاهاش سرد از خواب بیدار شده بود رفتیم اشپزخانه چراغو روشن کردم وایساده بود دیدم پاهاش اونقدر میلرزن ولی هوشیار بود حرف میزد نگران شدم نشست دیدم بازم میلرزه سریع یه شیاف دیگه گداشتم خابید نگران هستم آیا لرزیدن پاها نشانه تشنج هست یا از تب اونجوری شده بود در ضمن رفتیم آشپزخانه اونجا یکم سرد بود
- رانیتیدین
سلاماقای دکتر روز بخیر....باتوجه به تحقیقات جدید که میگن داروی رانیتیدین سرطانزاست و باید از بازار خارج بشه ما که به بچمون رانیتیدین و متوکلوپرامید میدیم میتونیم مصرف رانیتیدین رو قطع کنیم؟جایگزینی داره؟
- کولیک شدید نوزادی
باسلام نوزاد ۱ماهه ای دارم شیرخشک میخوردکولیک بسیار شدید دارد همراه با ریفلاکس از داروهای کولیکز ۵ قطره در هر وعده شیر قطره دایمتیکون هر ۸ ساعت ۱۵ قطره وشربت دنپریدون هر ۱۲ ساعت ۱ سی سی .اما هیچ اثری ازبهبودی نداره از صبح جیغای اوشروع میشود تا ۳ نیمه شب گاهی از شدت کولیک نمیتواند درست شیر بخورد لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید .
- یبوست
سلام نوزاد من شش ماه داره این سه روز مدفوع نمیکنه باید چیکارش کنم چی بهش بدم که خوب بشه ممنون
- اسهال در نوزاد سه ماه و نیم
سلام و احترام خدمت شما دکتر گرامی! در ضمن کودکی حدودن سه الی سه و نیم ماهی مدتیست که اسهال است و کسالت دارد. دکتر رفته اند آزمایش داده و گفته به شیر مادر که حاوی قند است حساسیت دارد و بایستی از شیر خشک استفاده کند. می خواستم بپرسم که راه حل دیگری برای درمان این حساسیت وجود ندارد که بتواند از شیر مادر استفاده کند؟
- زخم مقعد
سلام اقا /خانم دکتر ، امیدوارم که خوب و سلامت باشید ، حقیقتا من شماره شما را در فضای مجازی دیدم و یک درصد احتمال دادم که راست باشه، بخاطر مشکل فرزندم مزاحم شما شدم،۱ ماه پیش با توجه به گفته دخترم ۲ سال و نیم متوجه زخم مقعد وی شدم و به دکتر متخصص مراجعه کردم ایشان زخم را تایید کردند و پماد همورویید برای درمان زخم و یک داروی ساختگی برای شل شدن مدفوع تجویز کردند،ولی بعد از مدت ۱۵ روز استفاده از پماد متوجه شدم که زخم بدتر شده و پوست اطراف مقعد بشدت قرمز و ملتهب شده به همین دلیل مصرف پماد را قحط کردم ولی همچنان از شربت استفاده میکنم تا دچار یبوست نشود،با این اوضاع ویروس کرونا میترسم دخترم را به بیمارستان ببرم ، و امشب هم برای اولین بار شب با درد از خواب بیدار شد ، بنظر شما چکار کنم؟؟؟؟؟
- کودک3ساله شیاف دیکنوفناک 50استفاده کردم
- درمان سرفه کودک
سلام دخترم یکسال و چهار ماهشه سرفه های خشک داره مخصوصا شبا خیلی سرفه میکنه شربت ستیزین براش خوبه؟
- مولتی ویتامین
نوزادان من ۱۷ پنج شش ماهش تموم میشه تا الان ۲۵ قطره مولتی ویتامین بهش میدادم کافیه یانه
- تب کودک
سلام اقای دکتر من دخترم نزدیکه ۲سالشه و از دیشب تب داره و بعصی وقتا سرفه میکنه نمیدونم از دندون دراوردنه یا از من سرما خوردگیرو گرفته چ قطره یا شربتی باید بدم تا تبش بیاد پایین
- خارش پوشت سر نوزاد ۱۱ ماهه علت چیست
- سیاهی اندام تناسلی نواز دختر
دخترم داره 6 ماهش تموم میشه لبه های اندام تناسلیش سیاه شده ب جوری که ادم فک میکنه شاید یه لای اضافه مثل چرکه اما سیاه شده
- مقدار مصرف زیترومکس ۳۰۰
پسرم۹ساله هست و۳۸کیلو وزن مقدار مصرف زیترومکس رو لطفا بفرمایید
- سفیکسیم
سلام آقای دکتر شما برای دختر 10ماهه ام سفیکسیم تجویز کردید میخواستم بپرسم تاچندروز مصرف کند؟ممنون
- شربت سفیکسیم برای بچه یک نیم ساله
سلام پسرم یک سال و نیم هست، یه هفته پیش با تب و استفراغ شروع شد تا سه روز تب مداوم به بهتر شد یهو دوباره ابریزش بینی و عطسه و سرفه خلط دار، تا پنج روز تب داشت بعد دوباره واسه یه روز استفراع، بعد تا الان که هفت روزش هست اسهال داره، بردمش دکتر سفیکسیم 100داد هر 12ساعت 5سی سی سعی میکنم اسهالشو با دادن او ار اس با سرنگ، کنترل کنم ولی همچنا بی حاله و همش خوابه، الان میخوام بدونم سفیکسیم واسش زیاد نیست دوزش، ممنون میشم پاسخ بدید، سه روزه دارم بهش میدم
- شربت
سلام و وقت بخیر دخترم ۱۳ ماهشه چون کم اشتها بود روزانه از مولتی ویتامین سانستول استفاده میکنم هم اینکه آهنش کمه قبلا یه دکتر گفته بود به جای روزی ۲۵ قطره آهن روزی ۳۵ قطره بده الان موندم سانستول خودش آهن داره دیگه اون قطره آهن نباید بدم یا اینکه بدم؟

