Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آروغ نزدن در ۶ماهگی
سلام آقای دکتر ببخشید سوال سطحی میپرسم بچم ۶ماه س هنوز باید عمود نگه دارم دارم تا آروغ بزنه گاهی هم بزنم پشتش ،تا کی اینجوری ه؟خسته شدم شبا خوابش میپره ممنونم
- دندان
سلام ببخشید سوال زیاد میپرسم دخترم دندون در نیاورده یه سالشه طبیعیه
- سلام
اقای دکتر من ۴ روز به جای ابنکه ۵ سی سی کواموکسی کلاو به بچم بدم که سرماخورده که ۱۷ کیلو وزن داره ۸ و نیم سی سی دادم و بچم اسهال گرفته حالا چیکار کنم خیلی نگرانم
- درمان تب بدون آنتی بیوتیک
سلام آقای دکتر قبلا خدمتتون عرض کردم که دخترم ۵.۵سالشه با تب شدید که با استامینوفن و سفیکسیم پایین نیومد بردیم اورژانس . بعد آزمایش گفتن که فقط بهش ایبوپروفن بدم و سفیکسیم ندم . شما گفتید در صورت وجود میکروب سفیکسیم تجویز میشه. آخه خوب آقای دکتر مگه تب از عفونت نیست ؟پس چرا چرک خشک کن ندم . اگه مصلحت بدونید میخام سفیکسیم ۱۰۰ بهش بدم . وزنش ۱۷ کیلو هست . ۷ میل کافیه هر ۱۲ ساعت ؟؟ تبش بهتر شده ولی بعد دو روز هنوز کمی تب داره میترسم عامل تب از بین نرفته باشه .البته من نمیدونم شما هر چی بفرمایید همون رو عمل خواهم کرد
- زیرگردن
سلام دکتر پسر من سه سال و چهارماهش زیر گردنشو خارونده قرمز شده چه پمادی بزنم ممنون
- آب دهان.
سلام دخترم سی ماهشه تو خواب آب دهانش خارج میشه مشکلی وجود داره؟
- سلام پسرم ۲۰ ماهشه قطره استامینوفن سو سپانسیون چقدر باید بدم باتوجه به اینکه ۱۱کیلو وزن داره؟
- واکسن خوراکی
سلام خسته نباشید من پسرم بعد از خوردن واکسن خوراکی فلج اطفال حدودا بعد ۲۰دقیقه در حین خوردن قطره استامینوفن غذاشو بالا اورد ..الان میخواستم بدونم احتیاجی ب تکرار دوباره واکسن خوراکی هستش؟
- فتق کودک
باسلام خدمت آقای دکترخسته نباشیدخداقوت سپاس ازشمابزرگواربابت خدماتی که دراختیارماگذاشتید. کودکم ازوقتی که به دنیااومدیک ضایعه گوشتی سفت و قرمزرنگ ازداخل نافش زده بودبیرون بردمش دکترگفتن تایکسالگی خوب میشه صبرکن. الان یکسال ونیم داره هنوزخوب نشده بایدچکارکنم ؟آیابرایش خطردارد؟آیافتق است؟ لطفا کمک وراهنماییم کنید...ممنونم
- گلودرد چرکین
سلام پسرمن ۱سال و ۶ماهه هست سرفه های چرکی شدید داره وزنشم۱۳کیلو هست میخاستم بپرسم چند سی سی شربت سفکسیم بهش بدم ممنون میشم جواب بدین
- سلام دخترم ۶ساله هستش وزن ۳۳کیلو چندروز تب داره و عفونت شدید اموکسی سیلین دادم خوب نشد حالا امروز شروع کردم ازیترومایسین۲۰۰چجور باید مصرف بشه
- پستان
سلام ضمن عرض تشکر خدمت شما که در این روزهای سخت با وقت گذاشتن وبا حوصله باعث میشوید مادرها از نگرانی درببایند میخواستم بپرسم برجسته بودن پستان دختر9ماهه طبیعی است؟
- با سلام و خسته نباشید من یک کودک یک سال و هست ماه دارم که دچار گاستروانتریک سدم و ۷۰۰ سی سی سرم نرمال سالین تزریق کردم آیا برای کودکم با توحه به اینکه سیرخوار است ضرر دارد و چه اقدانی باید انجام بدهم؟
- دل درد
سلام.دختر ۲ونیم ساله ای دارم که یبوست داره همراه با دلدرد و چند روز بعد از اجابت مزاج به اسهال و استفراغ میوفته و مدام از دل درد شکایت میکنه.و این یبوست رواز بچگی داشته.لطفا راهنمایی ام کنید.
- شربت سفکسیم
برای اسهال عفونی بچه 2ساله شربت سفکسیم خوبه؟
- یبوست
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم۱۴ماهشه روزی یکبار دفع داره ولی به خودش فشار میاره وزنم نمیگیره چون خودش غذا میخوره اصلا قبول نمیکنه بهش غذا بدم چیکار کنم؟
- سلام آقای دکتر خوب هستید دخترم تازه چهارماهش تموم شده وزن دخترم 400 گرم کمه شیرخشک بیومیل پلاس 1بهش میدم اصلا تغییری نکرد نظرتان شیرش عوض کنم میگم نان 1 خوبه نظرتان واسه وزنش چه کارکنم
- دادن دارو
سلام آقای دکتر بچه ام سه ساله هست وفقط سرفه خلطی داره..وته حلقش هم قرمز هست.... الان هم دسترسی به دکتر ندارم.... سفیکسیم 100میتونم بهش بدم وچه مقدار
- یبوست
سلام آقای دکتر دخترم ۲۳ ماهشه و حدود ۵ ماه دچار یبوست شده و سه ماه دارم بهش پودر پیدرولاکس میدم هر روز یک قاشق غذاخوری الان ۶ روزه دفع نداشته مدام باد شکم داره البته رفلاکس پنهانم داره تو این شش روز هر روز یک نیم قاشق پودر دادم ولی هیچ واکنشی نشون نمیده فقط حس تخلیه داره ولی تخلیه نمیکنه ممنونم میشم بگید چکار کنم.
- پوست
بچه من۱۸روزه به دنیا امده رو بینیش قرمزی هست خیلی نگرانم تروخدا جواب بدین

