Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره باکتی ماید را برای نزاد چهارماهه تجویز شده
سلام پسرم دوهفتس ک بردم دکتر براش قطره باکتی ماید20 تجویز کردن برای قی هردوچشم اما ترسیدم و استفاده نکردم و فقط با چای تمیز میکردم ولی خوب نشده قطره رو استفاده کنم اخه میگن ضرر داره و ممکنه حساسیت داشته باشه
- سرماخردگی
سلام خسته نباشید دکتر پسرم دو روز تب کرد بعدش ابریزش گرفته الان سه روزه ابریزش داره شدید و عطسه علایم دیگه ای نداره بی اشتهاهم هست بعد دارو میخوره بالا میاره ویتامیناشو میگم اقای دکتر میتونم بهش نئوتادین بدم اگه بله چند سی سی ۱۱ماهشه ۱۱کیلو هست ممنون میشم جواب منو بدین
- شیردهی
سلام آقای دکتر پسرم ۱ماهشه شیر مادر میخوره همراه کمکی، میگرن دارم مسکن میخورم تا چند ساعت نمیتونم شیر بدم با شیر دوش بگیر بریزم دور میتونم دوباره شیر بدم؟
- الرژی
سلام اقای دکتر دخترم ۲ سال چهار ماهشه شبا نمیخابه میگه رو پام کن تکونم بد دو سه تا دکتر بردم میگن الرژی داره و شربت فاموتیدین و اسپری بینی و پودر پروبیوتیک دادن بعصئ شبا خوب میخابه ولی بیشتر شبا رو پامه و نمیخوابه تقریبا هر چیزی میخوره دل درد میشه دیگ خسته شدم ازمایش کم خونی ترویید و ویتامین دی اینا را ازش گرفتم خواستم ببینم نظر شما چیه چیکار کنم؟؟؟
- مقدارمصرف داروآزیروسین۲۰۰
برای کودک۶ساله۱۷کیلو،حساسیت دارویی ندارد،۳۰آذرشروع بیماری بوده که یه دفعگی دهانش کج شد.به یه نقطه فقط نگاه می کرد
- دکتر پوست
سلام آقای دکتر لای پای پسرم قرمز شد اول دونه زد بعد الان زیادترشده احساس میکنم براش خارش هم داره بردم دکتر گفتن اگزما پوشک هستش پماد دست ساز داد گفت کم و زیاد میشه تا خوب بشه. ولی بیشتر شده میشه یه دکتر پوست خوب معرفی کنین ببرمش .یکسالشه
- سرماخوردگی
دخترم دوسالشه وقتی سرفه میکنه معذرت میخوام چرک از دماغش درمیاد چه دارویی بدم ممنون
- قطره آهن خارجی
سلام آقای دکتر دخترم یک سال و پنج ماهشه اصلا قطره اهن نمیخوره و همه روبالا میاره،میتونم بهش قطره خارجی بدم؟ایرو ویت یاایرو نرم؟کدوم بهتره؟وزنشم کنه،چی بدم؟
- عصب
سلام آقای دکتر بچه ایی که تا دوسال پای تلویزیون بوده حالا بعضی چیزاش غیر عادی بود بردن دکتر نوار مغز گرف گفته بود اعصاب حسیش از کار افتاده سوال من اینه میشه عصبی که از کار بیفته درمان شه یا برا همیشه از بین میره
- جوش در اطراف ناحیه تناسلی پسرم
سلام اقای دکتر خوب هستید ببخشید سر دودول بچم که ۷سالشه از همون جایی که جیش میکنه یکم قرمز شده و میگه جیش میکنم میسوزه امشب متوجه این موضوع شدم ختنه شده بچم موقع نوزاد بوده آزمایشی ام برای اینکه ببینم عفونت ادراری داره انجام ندادم چی پمادی میتونم استفاده کنم و چیکار کنم ممنونم از پاسخ گویی شما
- قرمزی چشم و خش خش صدا
سلام اقای دکتر. من چهارشنبه پیام داده بودم. پسرم شکم درد و تب و بی اشتهایی داشت. پنجشنبه صبح تبش کم شد و غروب پنجشنبه هم تبش قطع شد. شکم دردش هم خوب شد. از پنجشنبه یدونه چشمش قرمز شده و از امروز هم که جمعه هست صداش خش دار شده. تک و توک سرفه هم میکنه. لازمه دارویی بدم یا ویروسی هست و خودش خوب میشه؟ منم دارویی ندادم فقط برای تبش استانینوفن میدادم. ۵ سال و نیمه و ۱۸ کیلو وزن
- سرماخوردگی دخترم سه ساله عفونت ریه
دخترم سرما خورده شدید سرفه میکرد بردم دکتر متخصص ریه شربت آموکسی کلاو و۱۴تا جنتمایسین داد روزی دوبار گفت ریه کودکتون عفونت کرده من هم ۵تا از آمپول هارو زدم اما بعد از مطالعه تو دلم شک افتادلطفا راهنمایی کنید ممنون در ضمن دکتر بدون گرفت هیچ عکسی از ریه دخترم گفت ریه عفونت کرده و گفت از ۱۰تا ۴ریه اش عفونت کرده ممنون میشم راهنمایی کنید
- استفراغ و اسهال
سلام اقای دکتر .پسر 14 ماه ام 4 روز ه روز اول استفراغ بسیار بد بود بعدش تا الان هم اسهال زرد ابکی همراه تک های شیر داره دکتر بردم مترونیدازول و او ار اس داده .ولی تغییری نکرده اشتها نداره .قبلا ضعیف بوده الان دیگه خیلی ضعیف تره شده .چکار کنم .ممنون
- زخم گوش
سلام دختر من ۱۱ سالشه و گوشش جرم گرفته بود بردمش دکتر گفت باید قطره بریزی و حدودا یک یا دو هفته بعد بردمش دکتر گفت خوب نریختی و هنوز درنمیاد و گوش دخترمم هم در حال حاضر زخم شده و میسوزه ممنون میشم راهنماییم کنید که اگه بازم براش قطره بریزم ضرر داره یا نه
- کواموکسی کلاو
با عرض سلام،دختر ۴ سال و۷ماهی دارم آبریزش بینی وسرفه شدید داره دکتر براش کواموکسی کلاو هر ۸ساعت۵ سی سی تجویز کرده الان ۳روزه داریم بهش میدیم ولی سرفه هاش خوب نشده میخواستم بدونم طبیعیه در ضمن شربت پدی گاف و اسپری بینی هم استفاده میکنه ،چقدر زمان میبره دارو اثر کنه وچه چیزی برای بهتر شدن سرفشه خیلی آزار دهنده هست شما پیشنهاد میکنین،سپاسگزارم
- سرفه. وخلط گلو
سلام ببخشید دختری سه سالم چند روزه آبریزش بینی با سرفه و خلط گلو داره و یک کم هم تب داره چیکار کنم
- سرماخوردگی
سلامپسرم۴ماهشهوزنش۷کیلوسرفههایچرکیدارهولیتبندارهشربتآموکسیسیلین۲۵۰چندسیسیبهشبدن واینکهالانکهسرماخوردهاستبرایواکسن۴ماهگیشببرمشمشکلینداره
- ضعف وبیحالی
سلام داکتر صاحب دخترم تازه چهار ماهه میشه بخیر اما دو روزی میشه بیحال است ومثل همیشه گریه نمی کنه شیر هم نمیخوره زیاد میخوابه .صورتش خشک به نظر میرسه وخسته هم معلوم میشه .به نظر تان علتش چی میتواند باشه.
- پسرم دچار اگزما سبورئیت شده آیا درمان دارد
اگزما سبوریت پسرم همراه با خارش پوسته پوسته شدن در چند ماهگی مشکلش برطرف میشه اصلا درمان دارد.؟
- سرفه
سلام آقای دکترخسته نباشید.دخترمن سه روزه سرماخورده سرفه وتب داره دکترش قبلا تشخیص برونشیت برای سرفه هاش داده وقتی سرمامیخوره شدیدمیشه من الان نمیتونم شربت آزیترومایسین پیدا کنم توی داروخانه ها میشه به جای شربت قرص آزیترومایسین بدم بهش.وزنش ۲۰کیلوهستش سنش هم ۵/۵ ،ممنون میشم پاسخ بدید.

