Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دویدن
درود، پسرم ۲۱ ماهش هست نزدیک ۱۴ ماهگی راه افتاد البته فقط میدوه راه خیلی کم میره بیرون ببرمش همش می دوه راه نمیره تو خونه ولی راه میره ، این دویدن طبیعه آقای دکتر، ممنون
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین۲۰۰برای نوزاد۱۰ماه
میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برحسب سی سی برای نوزاد ۱۰ ماهه که ۸ کیلو هستش چقدره؟؟
- حساسیت نوزاد
سلام آقای دکتر دوماه پسرم شیر اپتامیل پپتی میخوره علائم حساسیتش برطرف شده تا کی این شیرو باید ادامه بدم؟ طی دوماه فقط ۵۰۰ گرم اضافه کرده میشه به جاش شیر گلدن گات بدم؟ ممنونم
- بیماری پوستی
بچه 18ماهه ام مدام پاهاش و اطراف آلتش حالت جوش جوش میریزه بیرون وتاروی زانوهایش پختی شکم ودستاش پخش میشه بعد ی مدت که خوب میشهع دوباره میریزه بیرون از5.6ماهگی تا الان همینطور هست باوجود اینکه پوشکش نمیکنم علتش چیه ممنون
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام من پسرم امروز ۵۵ روزشه شیر خشک آپتامیل اچ آ میدم با پودر اسومراز وقتی پودر رو نمیریزم توش نمیخوره اوق میزنه و وقتی هم میخوره الان یبوست شده و نمیتونه دسشویی کنه همش زور میزنه روغن گلیسیرین بهش شیاف میکنم با اونم سخت پی پی میکنه نمیدونم دیگه چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- کودک3ساله شیاف دیکنوفناک 50استفاده کردم
- ناخن
باسلام پسر دو نیم سالشه ولی از بچگی ناخن های پاش ترک ترکه به نظر شما مشکلی داره اصلا دردم نداره اذیتم نمیشه
- زردی زیرپاولاغری وعصبی بودن پسرزیر۱۳ سال
باسلام وخسته نباشیددوتاپسردارم یکی ۱۰ ساله ودیگری ۱۲ ساله که هردوتاشون کم اشتهاولاغروعصبی شدن وزیرپاهاشون بیشتراوقات زردمیشه وصورتشون سیاه میخواستم علت روبدونم وچه داروی براشون خوبه دکتربردم فایده نداشته باتشکر
- نوزاد شیر خشکی
سلام آقای دکتر نوزاد دخترم 57روزشه و سر ما خورده داره دارو مصرف میکنه میزان شیر خشکی که میخوره بین 500تا600میلی هست وزن تولدش 3کیلو 30گرم بوده الان 4کیلو 500هست. میخوام بدونم به اندازه کافی شیر میخوره ؟ وزنش خوبه؟ بعد تو طول شبانه روز روزها کمتر میخوابه اما شب ها ساعت 23:30میخوابه تا 7صبح شیر هم نمیخوره ساعت 7بیدار میشه شیر میخوره آیا باید برای شیر خوردن بیدارش کنم یا که خیر؟ ممنون میشم به این سه تا سوال پاسخ بدید
- ختنه
سلام اقای دکتر میشه بفرمایید کی بچه رو ببریم برای ختنه؟ ۴ماهشه بچم
- اسهال نوزاد
سلام پسرمن سه ماهشه ازدیشب اسهال شده امروز صبح پدی لاکت دادم عصر هم دو قطره بی بی کر دادم هردوتو یه روز دادن ضررنداره برا نوزاد؟
- امپرازول
سلام بخشید من یه دختر سه ماه دارم بهش قرص امپرازل میدم گفتن باید 28عدد تو ماست مخلوط کنی بش بدی الان دخترم شیکمش به سختی کار میکنه وه اشتها نداره
- ازمایش
دختر پنج ماهه من در آزمایش گلبول های سفید 11300بود پلاکت 450000و هموگلوبین11.5داشت کشت ادرار،و مدفوع سه نوبته مشکل نداشتن،ولی بسیار بیقرار ی میکنه،آیا این اعداد برای نوزاد که در ابتدا 5ماهگی هست طبیعیه ؟و اگر عفونت دیگری در بدنش باشه چطور باید تشخیص بدیم، در ضمن موقع شیر خوردن بیقراری میکنه و صورتش وچشماشو میماله، قد وزن و دور سر رو نمودار نرمال هستش ،حدود یک ماه قبل از این آزمایش به علت عفونت گلو وافت دهان آنتی بیوتیک مصرف کردهبود در ضمن شیر خشک رو عوض کردیم واپتامیل اچ آ بهش میدیم ولی مدفوعش حالت اسهالی وبلغمی داره ولی تو کشت مدفوع باکتری وخون در مدفوع دیده نشد،نفخ شدید داره و تخلیه باد ااز شکمش زیاده موقع شیر خوردن خیلی سرش رو تکون میده آیا ممکنه آلرژی به پروتئین گاوی شیر باشه؟
- مدفوع
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم سه سالشه مدفوعش خیلی سفته چی بدم بهتره واسش
- انگشت پای قاشقی
سلام اقای دکتر. پسرم بیست ماهه هست. ناخن انگشت بزرگ های پاهاش قاشقی شده . مشکلی هست؟
- ترشحات
سلامدخترم۲سالشه امروز متوجه ترشحات سفید رنگ از واژنش شدم و اینکه علامت دیگ ای ندارع ایا نشانه عفونته؟
- ممنون ، آلرژی نسبت به چی میتونه باشه؟؟
- قرص برای کودک ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم
سلام . آیا برای برطرف کردن حالت تهوع کودک ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم ، میتوان از قرص دمیترون استفاده کرد ؟
- سرما
سلام بچم گلوش چرک کرده ۹ ماهشه تقریبا ۱۱کیلو شربت آزیترومایسین روزی چند سی سی بدم
- نفخ ویبوست
سلام.دخترم ۵۴روزشه و۷روزه شکمش کارنکرده دکتر هم بردم شربت ژل لاکسی داده هر ۸ ساعت ۲سی سی ولی هنوز کارنکرده از روز تولد تاالانم هم نفخ داره ورزش های ک برای نفخ ویبوست هم انجام دادم نتیجه نداده دور ناف هم ماساژ دادم من باید چیکارکنم که شکمش کار کنه و نفخش برطرف شه شیر خودمم بهش میدم ممنون میشم راهنماییم کنید..

