Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت داخل دهان یا کیست
باسلام وخسته نباشید دختری دارم دوماه و هجده روزشه نزدیکهای یک ماه هست که داخل دهنش کیست در اورده و نمیتونه شیر بخوره اذیت میشه و شروع ب گریه کردن میکنه.پیشه متخصص بردیم میگه گوش سمت چپش عفونت داره. این هیچ تاثیر در شیر خوردنش نداره.پیش گوش و حلق و بینی هم بردیم گفته اگر خوب نشد باید عملش کنیم.شبا تا نیمه شب بیداره و روزها هم بیشتر وقتها گریه میکنه.ی راه حل مناسب بدید ممنون میشم
- سرماخوردگی
سلام نوزادی دوماه وبیست ودو روزه دارم ده روز پیش سرما خورد دکتر بهش ازیتروماسین سیتریزن ولوکاست داد ۵ روز خود خوب شد الان دوباره سرما خورده دوباره میتونم همون داروهارا بهش بدم
- سرفه وبی اشتهایی نوزاد بیست روزه
با سلام وقت بخیر دختر بیست ودو روزه ای دارم که از دیشب وامروز سرفه میکند وامروز اصلا بهانه گرسنگی وخوردن شیر مثل هروز را ندارد موقعی هم که بیدارش میکنم بی قرار میکند متوجه دردش نمیشم
- آزمایش مدفوع
سلام آزمایش مدفوع سه مرحله ای نوزاد سه ماهه، در یک نمونه گلبول سفید ۳تا ۵ عدد باشد، کالپروتکتین ۱۵ آلرژی غذایی دارد؟
- شيرخشك
پسرمن ٩ماهشه شيرخشك تروويتال arميخورده ميخوام ديگه ساده بدم ميتونم ابتاميل ساده بگيرم يا حتما بايد همون تروويتال باشه ولي ساده اش
- اسهال نوزادان
پسرم سه و نیم ماهشه مدفوع آبکی میکنه روزی سه بار چهار بار مدفوع میکنه نزد دکتر بردم دارو هاش تاثیر نکرد میشه بگوین چی کار کنم دائم گیره میکنه ریفلاکس هم داره
- استفراغ
سلام نوزاد چهارماهه دارم که بعداز اینکه شیر (شیرخشک) میخوره بالا میاره دکتر پودر اسومراز داده اما تاثیری نداره شیرخشکش عوض کردم ولی بازم استفراغ میکنه
- سرما خورگی
سلام من دخترم 4ماهشه الان سرما خوردگی گرفته وچشمش عفونت کرده الان چکارش کنم
- حساسیت ب اموکسی سیلین
سلام اقای دکتر دخترم تب داشته ک ب ۳۸.۵ هم میرسید با قطره کنترل میشد هرر۸ ساعت یبار بهش میدادم دوسه روز تب کردو خوب شد بردم دکتر گفت احتمالا اززگوشش.براش اموکسی سیلین داده ولی این دارو بهش دادم رو صورتش حالت لک های صورتی ضاهر شده الان باید چبکار کنم این دهرو چند روز ادامه بدم یا چیزی میش جایکزینش کرد؟؟؟لثه دخترم خیلی ورم کرده همه چیز رو گاز میزن ایا ممکن این تب برا لثه هاش بوده باش؟اگر برای گوشش هست چرا پس در طول روز گریه نمیکن شبا یکم اذییت میش
- نوزاد
علت ملچوملوچ کردن نوزاد ۳ ماهه
- بالا بودن تب و استفراغ
باسلام خدمت دکتر کرم بین دکتر برادرم ۱ سالشه و گلبول سفيدش ۲۱ هست تبش هم بسیار بالا میره و استفراغ میکنه بنظرتون دکتر ببریم بهتر
- اسهال نوزاد 3 ماهه
دخترم سه ماه و بیست و یک روزه یک هفته هست اسهاله دکتر اطفال هم بردم هنوز خوب نشده
- مصرف دارو
سلام دکتر نوزاد ۵ ماهه باید چقدر شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ با وزن ۸ کیلو چه مقدار مصرف کند
- شیرنخوردن نوزاد
باسلام آقای دکتر نوزادم چند روزه که سخت سینمو میگیره باشیشه بهش میدم اونم فقط تو خواب شیشه رو میگیره دهنش برفکم نداره چیکار میتونم بکنم؟ ممکنه رفلاکس باعث عدم شیرخوردن بشه؟چون میترسم رفلاکس داشته باشه
- رفلاکس
سلام آقای دکتر نوزاد ۳ماه و ۲۰ روز با وزن ۶کیلو رفلاکس داره و حدودا دوماه ک اس امپرازول ده میدم ولی همچنان بالامیاره میخاستم نظرشنارو بدونم آقای دکتر
- ادرار صورتی رنگ
سلام وقت بخیر نوزادمون سه روزه بدنیا اومده ادارش یه کمی رنگ صورتی همراهش هست ایا مشکل خواصی هست یا نه ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- دورسر
سلام دخترم ۱۲ماهشه بادورسر۳۳.۵باوزن ۲۷۷۰به دنیااومدالان دردورسرش ۴۴هس ارلحاظ تکامل وحرکت هم نرماله وزن الانشم ۸۳۰۰وقدشم ۷۲ از۷ماهگی دورسرثابت مونده ولی روی نمودارش خوبه نگرانم کمک کنیم
- قرمزی مقعد نوزاد ۹ ماهه
سلام خسته نباشید... نوزاد نه ماهه دارم ک دور مقعدش قرمزه و رفته به رفته بیشتر میشه میخواستم ببینم چیکار کنم
- زردی
باسلام خدمت اقای دکتر نوزاد من در چهارروزگی زردی گرفت و بستری شد،و پس از چهار روز با زردی 9مرخص گردید،کلیه ازمایشات. مربوط به کبد و حساست به باقالی انجام شد که خوشبختانه موردی نبود،از نظر گروه خونی نیز هرسه Oمثبت هستیم پس از چند روز با دستگاه در مطب فوق تخصص اطفال زردی چک شد که 10بود،اما همچنان صورت و چشمان نوزادم کمی زرد هست،مخصوصا هنگام ظهر ایا بازهم زردی چک شود،تا کی احتمال برگشت وجود دارد ممنون از شما
- سوال خیلی مهم
سلام.پسره من یک سال هشت ماه داره الان چند روزه گیلاس با هسته خورده الان دیگه از همه چیز افتاده غذاهم نمی خوره چکارکنم

