Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
نوزاد یک ماهه دارم که سرفه میکند مخصوصا شبا چیکارکنم چه دارویی بدم
- مدفوع کودک
ایامدفوع کودک۷تا۸روزطبیعیاستیانه؟؟
- متخصص اطفال
باسلام پسر من ۵۴ روزس وزن موقع تولدش ۳۴۰۰ وزن الانش ۴۶۰۰ از روز اول بهش شیرخشک اپتامیل۱ میدم هر دو سه ساعت یک شیشه ۹۰ml، البته سینمم در بین میدم بهش، ولی خوب وزن نگرفته لاغر و ضعیفه مرکز بهداشت گفتن ک کاهش وزن داره میتونم بهش شیر خشک نان بدم شنیدم ک وزن گیری شیرخشک نان بهتره؟ خودم شیرم ب شدت کمه قطره قطره ب زور درمیاد؟ چیکار کنم ک وزن گیریش خوب بشه
- حساسیت
سلام اقای دکتر. نوزاد دوماهه ی من حساسیت به پروتیین گاوی داره. یه جایی گفتن دکتری گفته علاوه بر پرهیز لبنات و کوشت گاو وگوساله باید از لبنیات و گوشت گوسفند هم پرهیز بشه مادر شیرده به این نوزادان. آیا پرهیز گوشت و لبنیات گوسفندی صحت داره؟
- قرمزی چشم
سلام . نوزاد ۳۵ روزه ام داخل یکی از چشمهاش قرمزی کمی داره . برای برطرف شدن قرمزی چه کاری میتوانم انجام بدهم .ممنون
- سرفه
سلام.نوزاد دوماه و نیم دو هفته بعد تولد سرفه میکنه.از روز تولد تا الان عطسه میکنه رفلاکس هم داره.حالا به نظرتون مشکل چیه؟از رفلاکسه یا مشکلات ریه؟
- وزن گیری نوزاد
دکتر مهربون و دلسوز ممنونم که پیام منو جواب بدید.دختر من بدنیا اومد سه کیلو بود الان شش ماهگی بردم واکسن و براش زدم وزن کردن گفتن شش کیلو چهارصد گفتن نسبت به نمودار از بدو تولد رو به بالا گفتن غذای کمکی شروع کنید دخترتون شیردهی خوبی داره اگه شیر خودم خوبه پس چرا آنقدر وزنش پایین.همه میگن شیرت جون نداره.حالا میخواستم به غیر از شیر خودم شیرخشک هم بدم کمکی براش بشه.آخه دندون هم در نیاورده.الانم خیلی ریزهس؟ دکتر راهنماییم کنید؟ممنونم،🙏🏼
- گریه کردن دخترم
سلام نوزادم تازه واکسن شیش ماهگیشو زدم هی تو خواب از اون روز ب بعد نیم ساعت نیم ساعت گریه میکنه شیرش میدم گولو بهش میدم ولی باز نیم ساعت دیگه شرو میکنه گریه کردن دندون اصلا در نیورده
- پماد سوختگی
سلام اقای دکتر. جهت پیشگیری از ادار سوختگی پای نوزاد سه ماهه کرم حاوی زینک اکساید بهتره یا پودر حاوی زینک اکساید؟
- کم کاری تیرویید
سلام ممنون از اینکه به سوالاتم جواب میدید.من کم کاری تیروئید دارم. دخترم 4 ماهشه روز 5 تولد تیروئیدش 5 بودروز 11 دوباره از پاشنش خون گرفتن گفتن 3 ونرماله.ایا دوباره نیاز به آزمایش داره یا نه. سوال دیگم اینکه هنوز گردن نگرفته و دستاشو بیشتر وقتها مشت میکنه آیا مشکلی داره؟ ممنون
- سلام ببخشید دختر 23روزه دارم موقع مدفوع و ادرار زور زیاد میزنن همه میگن طبیعیه میشه راهنمایی بکنین
- پرخوربودن نوزاد
باسلام نوزاددوماهه ام خیلی پرخوره بطوریکه ازروزی که متولد شده همینجوری بوده ازبس میخوره فقط بالامیاره وزن موقع تولدش ۳۱۰۰ووزن دوماهگیش ۴۶۰۰میباشد بطوریکه علاوه برشیرخودم آب قندهم به اومیدهم شیرم هم زیاده ولی فقط گریه میکنه مگه خواب باشه که اروم باشه وگرنه فقط میخوره وازبس زیادمیخوره هی بالا میاره
- سرفه اطفال
نوزادم۱۵روزه است که چندروزی است سرفه شدید میکند شبها شدیدتراست جوری که میخواهدخفه شود شیرخشک نان هم میخورداستفراغ که میکند غلط بالامی آورد علت چیست
- سلاممممم&
سلام دکتر دخترم ۶ماهو ۱۶روزشه موقع شیر خوردن عرق میکنه و وقتی خواب باشه بالشتش بعد خواب نم داره ایا طبیعیه؟ سوال دوم اینکه وزن تولد۳۶۰۰ الان ۶و۲۰۰ چقد کم داره و چه اقدامی کنم؟ شیرخشک نان۲ میخوره با غذا کمکی شیر بزم میدم مشکلی نیست؟
- سلام اقای دکتر دخترم چهاماهش تموم شده واکسنش رو زدیم اگه زیاد تب کنه میتونم قطره پاراکید رو هر چهار ساعت یک بار بدم
- دل درد کودکان
سلام خسته نباشید من نوزاد سه ماه و پنج روزه دارم که سه شبه خوابش فقط به اندازه یک ربع شده و سریع از خواب بیدار میشه و چون به خواب شب عادت داره با چشم بسته نق میزنه همش سرش رو هی از چپ به راست میچرخونه جدیدا موقع شیر خوردن هم تایمش کم شده هم اینکه گاهی با گریه و پیچیدن به خودش شیر میخوره چیکار باید کنم ؟
- مولتي ويتامين
سلام خسته نباشيد آقاي دكتر دخترم ٧ ماهشه تا ٦ ماهگي قطره آد ميخورد از ٦ ماهگي به بعد مركز بهداشت گفتن كه از اين به بعد بجاي آد مولتي ويتامين بدم و قطره آهن رو هم شروع كنم مشكلي نداره آد رو حذف كردم از نظر ويتامين دي ؟؟
- سرماخوردگی
دخترم الان دوماه و ده روزشه سرماخورگی گرفت بردم دکتر از یک ماهگی تا الان بهش آزیترومایسین ۱۰۰ بهش دادم بعد بهش سفیکسیم ۱۰۰ دادم بازم هنوز گلوش چرکی دیگه نمیدونم چکارش کنم
- مشکل بعد از ختنه
نوزاد هفت ماه ای دارم در دو ماهگی اورا ختنه کردیم،بعد از بهبود زخم تا الان آلت نوزادم مخفی می شود و فقط با فشار دادن بیرون می اید ایا خطرناک است
- گوش
گوش دخترم ازش عفونت میاد بیرون عکسش رو براتون ایمیل کردم

