Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پودر چاقي
سلام آقاي دکتر من دختري 16ماهه دارم که خيلي شير ميخورد و من در اين 16ماه 8کيلو وزنم کم شده آيا ميتوانم از داروخانه پودر چاقي جنرال تونيک دينه استفاده کنم؟؟نوشته در شيردهي ميتوان استفاده کرد شما ميشناسيد اين پودر را؟ضرري ندارد؟
- پسر 3.5دارم که بدون دلیل گاهی اوقات پرخاشگری میکند و شروع به کتک زدن میکند راهکار چیست
- سرفه و خلط
سلام جناب دکتر گرامی، پسرم 5سال و نیمه هست دوماه پیش به علت عفونتی که گلوش داشت آوردمش خدمت شما آزیترو بهش دادید و با شربت تب بر تبش کنترل شد و بهبود پیدا کرد ، دو سه روز میشه در طول روز تک سرفه خلط دار میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- لوزه چرکی
تب 38.5
- سلام خسته نباشید، ببخشید آقای دکتر پسر هشت ساله تا سرما میخوره میزنه ب گوشش، بعد گوشش خوب میشه فورا میزنه میزنه ب سرش خواستم دلیلش رو بدونم
- درد پشت سر کودک وخون مردگی لاله گوش
- زردی
سلام.ببخشید من چند وقت پیش مزاحم شدم در مورد زرد بودن رنگ پسرم که الان ۵ سال داره. رنگ ته پاش و رنگ نوک انگشتان و رنگ نوک بینیش و گوشه های لبش به زردی میزنه.دکتر گفتن ازمایش خون بدیم. دادیم ولی مشکلی نداشت. میخواستم ببینم چه کار کنیم.؟
- میزان مصرف سفکسیم 100برای کودک ۷ ساله ۲۳ کیلویی
- سلام دخترم دارورو مصرف کرده تپش قلب گرفته
- پختگی سینه
سلام خسته نباشید پسر من مریضه شماست لوزه داره . دیروز با شما صحبت کردم التهاب گلو و گلو درد داشت شما فرمودین آزیرماسین 250 بدین از دیشب دادم . ولی ازامروز صبح سرفه میکنه سینه اش پختگی داره شما چه دارویی تجویز میکنید برای پختگی سینه . 6 سالشه .32 کیلو . در کنارش انتی بیوتیکشم بدم
- سلام پسرم تب داره علایم سرماخوردگی هم نداره وچهارسالشه دوساعت پیش شربت استامینوفن دادم ولی همچنان تبش بالاس چکاربایدبکنم
برای تب پسرم که چهارسالشه چکارکنم علایم سرماخوردگی هم نداره دوساعت پیش شربت استامینوفن دادم ولی همچنان تبش بالاست ممنون میشم راهنماییم کنین
- مصرف سفیکسیم
برای کودک ۱۰سال با وزن ۲۰کیلو سرما خورده همراه داروی کوریزان و دیفن کامپاد اختلال ایجاد نمیکنید و چه مقدار مصرف شود
- اسهال زرد رنگ
سلام خسته نباشید.دخترم ۸روز اسهال بود والان روز دهمه.تعداد دفعات کم شده ولی هنوز مدفوعش ابکی هست.میخواستم ببینم عادیه یا نه؟
- شربت کيدي کر
سلام آقاي دکتر بچم يک سالشه اگر شربت کيدي کر بهش بدهم ديگر نيازي به دادن قطره آهن جداگلنه و قطره آد جداگانه نيست؟؟مقدار آهن و آد شربت کيدي کر کافيه؟؟
- عکس العمل کودک
سلام لقای دکتر بچه یکی از اشناهام ۵ ماهشه عکسالعملی نداره ن صدا از خودش در میاره ن میخنده خیلیم بی قراریم میکنه دائم گریه میکنه نوار مغز هم گرفتن سالم بوده مشکلی داره ببره دکتر باید چ دکتری ببره
- سرماخوردگی
باسلام و احترام، دکتر برای پسرم که هشت سال و نیم هست با وزن۲۵ کیلو که تب و خلط داره سفکسیم ۱۰۰دادن اما مقدار مصرف رو نداده لطفا راهنمایی بفرمایید
- مدفوع زردرنگ
سلام دختر من دو ونیم ساله هست الان چند روزی هست مدفوع به رنگ زرد روشن هست میشه یه راهنمایی فرمایید
- عوارض خوردن شمع
سلام اقای دکتر پسرم شمع خورده چیکار کنم میترسم خیلی الان خوابیده از استرس معده درد گرفتم
- سلام وقت بخیر.من دخترم ده ماهو نیمه شه تا حالا سه بار اسهال شدید شده حتی تو پنج ماهگی بیست روز اسهالش طول کشید . خیلی وزنش کمه .حدود هفت ونیم کیلو..باید چیکار کنم.هر چی میخوره هر غذا یا سوپی بهش میدم بلافاصله شکمش کار میکنه .باید چیکار کنم یا چی بهش بدم بخوره
- شربت مولتی ویتامین
دختر ۳ ساله دارم .با وزن ۱۲.۶۰۰، تا چند وقته پیش شربت پروفیل اشتهاور می خورد .تاثیر خوبی داشت و وزن خوبی گرفت .الان شربت مولتی ویتامین ویتاتامین گرفتم می خواستم بدونم اشکال نداره بهش بدم .از ویتامین b1تاb12وC,EDو آهن و مس و...داره .

