Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی کودک ۶ ساله
سلام.وقت بخیر.پسر۶ساله دارم دوهفته قبل سرما خورده بود دکتر بهش شربتهای سفیکسیم ۱۰۰ با بروفن و کتوتیفن داد کمی بهترشد دوباره دو روز پیش خیلی سرفه داشت دکتر بردم همین داروها را مجدد داد.الان دو روز هست موقع خواب توی دهنش کف جمع میشه و از دهن نفس میکشه و بینی ش به نظرم کیپ هست به سختی و با صدای خروپف نفس میکشه؟ چه راه حلی برای مشکل پسرم وجود دارد؟ ممنون از راهنمایی تون
- سلام بچم قطره باکتی ماید استفاده براش کردمه سوزش میگیره چشمش
- سلام خسته نباشید
- باسلام دخترم ۳سالشه دسمال کاغذی و آشغال میذاره دهنش علتش چیه
- دلدرد
پسر شش ساله ام حدود ده روز است که بیشتر مواقع دل درد وکمردرد دارد و گاهی دچار اسهال میشود و آروغ های بد بو دارد
- عطسه
سلام دکترعزیز؛پسر۲سال و ۱۰ماهه دارم که کمتر از ۷۲ساعت طب کرد و الان ۵روز از آخرین باری که تب کرده میگذره کاملا خوب بود ولی امشب دوباره عطسه میکنه باید چکارکنم؟
- پیروی ساید برای کودک 5 ساله چگونه مصرف شود؟
سلام
شربت پیروی سایدبرای کودک 5 ساله چگونه مصرف شود؟ روزانه چند بار؟
- عفونت چشم کودک
باسلام پسر۷ساله م چشمش عفونت داره قطره باکتی ماید۱۰ چقدربایدبراش استفاده کنم
- لکه روی ناخن
سلام اقای دکتر پسرم یک سال ونه ماهشه روی ناخنش لکه سفید هست بخاطر شرایط کرونا میترسم ببرم دکتر ایا ویتامین کم دارد چه داروی بدم ممنون از لطفتون
- تب
سلام آقای دکتر پسر من ۴سال هشت ماهه س با امروز ۵ روزه که تب داره تب نهایتا تا ۳۸ میره و با دارو کنترل میشه اما قطع نشده و اینکه آبریزش بینی هم داره داروهایی که مصرف میکنم شربت تایلوفن شربت کوریزان سرماخوردگی و اسپری بینی هستش من باید چیکار کنم دکتر لازمه آزمایش خون بده؟
- دورسر
سلام اقای دکترپرسیدم دخترم ۱۲ماهه بادورسر۳۳.۵دنیااومدالان دورسرش ۴۴باوزن ۸۲۰۰وقد۷۲ سانت ازهفت ماهگی دورسرش رشدنکرده گفتبن نگران نباش یعنی بایدمتخصص ببرم یانه همه کارای تکاملیشم زودبودآیارشدش یانرماله خیلی استرس دارم اجرتون باخدا
- سرفه نوزاد شش ماهه
سلام وقت شما بخیر پسرم مریض شماست پنج ماه و ۲۳روزشه از سه روز پیش آبریزش بینی و عطسه داشته و تب زیر ۳۸ درجه روز سوم سرفه خشک و خشکی گلو شروع شده چه دستوری میفرمایید؟
- هرچند ساعت استفاده بشه.پسرم دوسالشه و ۱۴ کیلو
- واکسن ١٨ ماهگی
پسرم شنبه واکسن ١٨ ماهگی زد. همون روز خوب بود. فردا صبحش تب کرد اما تبش اومد پایین با استامینوفن. اما علایم سرماخوردگی بروز کرد. عطسه آبریزش و بیحالی. که تا امروز یعنی دوشنبه ادامه داره. یکی دوتا هم دون روی سینه زده که البته قرمز رنگ نیست. دارویی باید بدم؟؟؟
- درمورد پسر6ساله
سلام من پسرم6سالشه نگاه به گوشی یاتلوزیون میکنه میگه احساس میکنم بالام بالانشستم متوجه منظورش نمیشم میشع راهنمایی کنید
- سرفه خلط دار
سرفه نوزاد ۲۰ روزه
- قد و وزن
سلام دکتر دختر من الان 4سالش شده ،14700وزنشه ،وزن تولد 2400بوده قدش 103خوبه؟
- شربت مولتی ویتامین
دختر ۳ ساله دارم .با وزن ۱۲.۶۰۰، تا چند وقته پیش شربت پروفیل اشتهاور می خورد .تاثیر خوبی داشت و وزن خوبی گرفت .الان شربت مولتی ویتامین ویتاتامین گرفتم می خواستم بدونم اشکال نداره بهش بدم .از ویتامین b1تاb12وC,EDو آهن و مس و...داره .
- سرفه
سلام وقت بخیر جناب دکتر عزیز پسرم بیمارشماهم هست سرماخورده بود الان خوب شده ولی چون لوزه داره سرفه های خلطی خیلی زیاد از دزروز داره بهش پلارژین و ازیترومایسین میدم و اسپری سالباتومول . کاتاسین هم دارم کفایت میکنه یا باید بیمارستان ببرم؟
- مقدار مصرف شربت کوآموکسی کلاو
سلام وقت بخیر،دخترم دوسالشه با وزن ۱۱ کیلو گوش درد داره شربت کوآموکسی کلاو۶۴۳ چند سی سی باید بدم؟

