Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت فارمنتین
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم سه سال و نه ماه دارد. سرما خورده، ایریزش بینی دارد و چشماش هم کمی خیس میشود. عطسه دارد. گلو درد دارد. شربت پلارژین بهش میدم. آیا میتوانم شربت فارمنتین ۶۴۳ بهش بدم،؟ به چه میزان؟ متشکرم برای وقتی که میگذارید. پسرم خدمت شما پرونده دارد از بدو تولد تا الان پزشکش شما هستید . با افتخار برای ما
- استفاده قطره باکتی ماید برای زیر دو سال
با سلام پسرم زیر ۲ سال هستش ودچون خواهر ۶ سالش ویروس گرفته بود و بعد مدتی متخصص به حاطر عفونت چشم قره باکتی ماید ۱۰ درصددتجویز کرده بود و الان بعد چند روز پسرم هم چشماش قی میکنه و مانند خواهرش شده . میشه از همون قطره براش بزنیم با توجه به سنش؟؟
- بیرون روی
با سلام دخترم 9 سال دارد.چهار روزه دل درد داره شکمش قاروقور میکنه وبعدش بیرون روی شدید داره نفخ هم داره با شربت اواراس نصف روز متوقف شد دوباره شب شروع شد شدتش اوایل خیلی زیاد بود الان روزی 4بار هستش داروهایی که خورده یه پودر که توماستش میریزم.اواراس با طعم سیب .شربت زینک.اگه قطع نشه چیکار کنم.چند روز صبر کنم؟
- دخترم تبداره عفونت دکتر شربت آزیترومایستن
حال ننیدونم باید تا شماره بهش بدم ویک 17ماهش
- مصرف دارو سفکسیم
پسرم. پنج سال داره مقدار مصرف سفکسیم برای اون چقدر باید باشه. ممنون میشم از راهنماییتون
- دل درد کودکان
باسلام،کودک ۲،۵ سالم هر از گاهی میگه دلم درد میکنه، میخواستم ببینم سردی کرده یا مورد خاصی داره.ممنون
- برآمدگی گلو
سلام آقای دکترخسته نباشه پسر۳سالونیمم یک هفتست که زیرگلوش اندازه دوتابادوم درختی برآمدگی داره البته قبلش سرماخورده بودباشیدچیکارکنم آقای دکتر؟
- سرماخوردگی کودکان
سلام آقای دکتر دخترم سه سالشه از دیروز سرماخورده تب میکنه گلوش خشکه سرفه میکنه ولی عفونت نداره لطفاً راهنمایی کنید چه دارویی بهش بدم
- مایع سفید رنگی کنار لب
سلام
دخترم دو سال و شش ماهش است. صبح ازخواب بیدارشدم دیدم چیزی داخل دهانش مک میزنه و یه مایع سفید رنگی کنار لبش مثل شیر دهانش و باز کردم پر بود. مایع رو مکید رفت پایین .چی میتونه باشه؟
- تفسیر آزمایش s/e
سلام وقت بخیر دختر من چند روز اسهال داره و کمی هم تب داسته نتیجه ازمایش s/e برای گلبول قرمز rbc 1-2 زده ممنون میشم بگین این مقدار نرماله یا خیر؟؟؟
- ایاایبوبروفین برای کودکان باقله ای ضرردارد
ایاایبوبروفینایاایبوبروفین برای کودکان باقله ای ضرردارد
- قورت دادن آدامس
سلام اقای دکتر کودک من دوسال و نیمه هست یه دونه آدامس قورت داده مشکلی پیش میاد؟ چیکار میتونم بکنم
- صحبت کردن کودک
با سلام وخسته نباشید ممنون از تمام راهنماییهاتون سلامت باشید پسر من ۲۶ ماهه است همه چیز رو تشخیص می ده هر چی رو که می گم می ره می یاره اسم خیلی از وسایل رو بلده ولی دوتا کلمه روکنار هم نمی گه کلمه رو تنها می گه نگرانم که چرا صخبت نمی کنه می شه راهنماییم کنید که تا چند ماه دیگه می تونه دو کلمه رو باهم بگه مانند من اومدم
- قده پشت سر کودک
دختر ۳ ساله دارم متوجه یک قده پشت سرش سمت راست شدم اندازه یک نخود میشه
- وزن نگرفتن کودک و بی اشتهایی
سلام خدمت شما دکتر عزیز میخواستم بپرسم دخترم چن ماهه روی یه وزن مونده و خیلی کم اشتها الان دوسال و نیم ده کیلو خورده وزنشه چه کار باید بکنم وزنش بیشتر شه ؟
- درد پای کودک و تب
باعرض سلام وخسته نباشید پسرم ۴سالشه یه شب یهویی گفت پای راستم از ناحیه باسن درد میکنه ونمیتونم راه برم سریعابردمش بیمارستان عکس رادیو لوژی از دو قسمت پاهاش گرفتن وسونو گرافی هم گرفتن الحمدلله گفتن هیچیش نیس بعدا آزمایش خون وادرار گرفتن بهمون گفتن یکمی عفونت ویروسی وگلیولهای سفیدش یکمی بالان آیا دلیل راه نرفتن پسرم میشن یاخیر دارو چی بهش بدم تا زود خوب بشه متشکرم
- آبمیوه بعد از غذا
سلام
بعد از غذا به کودک آبمیوه بدم مفیده یا خیر؟
پسرم شش سالشه.
ممنون
- اسهال زردرنگ کودک
سلام پسرم سه سالشه اسهال زرد رنگ داره و هیچ علایم دیگهای نداره برای اسهالش چی بدم؟
- عفونت و التهاب چشم
سلام وقت بخیر.دختر ۹ماه ام از دیروز چشم چپ دچار ترشحات عفونی و التهاب گردیده است.
- ویتامین دی
سلام. پسرم نزدیک سه سال داره. تا بحال چکاپ نبردمش. از دوسالگی به بعد هم مولتی ویتامین نخورده. لازم نیست مکمل ویتامین دی بهش بدم؟ اگر لازم داره چه شربتی و چه اندازه باید بهش بدم؟

