Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب ویروسی
سلام و خسته نباشید. تب اگه ویروسی باشه چند روز طول میکشه؟ بچه ۳ سالشه. ۳ روزه تب داره
- بهترین شیر خشک
دخترم سه ونیم ماهش هست نارس به دنیا اومده بود ببلاک پره دادم تا دوماهگی بعد ببلاک ۱دادم اونو هیچ وقت راحت نخورد همیشه تف میکردالان سه چهار بار ببلاک اچ آی دادم دچاره یبوست شده ونفخ شدید من چیکار کنم چی بدم لطفا راهنمایی کنید
- سوپ ۶ماهه
سلام آقای دکتر توی سوپ میتونم از مرغ و لوبیاسبز استفاده کنم؟ پسرم ۶ماه و ۱۶ روز داره
- خوردن جیوه تب سنج توسط کودک
تب سنج داخل دهان بچم شکست وکل جیوه رو خورد.جیوه نقره ای بودش.توروخدابگین چیکارکنم؟؟خطر داره؟
- رشد دور سر نوزادم
سلام دخترم بدو تولد دور سرش 34 بود الان که شش ماهش و ده روزه 41 شده بهداشت گفت کمه نگرانم
- آب میوه
َسلام دکترمیشه به نوزاد5ماهه آب سیب یاهویج بدیم پوره سیب هم همینطور
- گوش دردوگلودرد
سلام دخترم ۵سالشه ووزنش ۱۷کیلوهه دردگوش وگلوش در میکنه میشه میزان مصرف شربت آموکسلین ۱۲۵رابهم بگی که چقدبهش بدم وساعتشم بهم بگید
- سرما خوردگی
سلام پسرم هفت ماهشه خس خس سینه داره و سرفه میکنه یه خورده آبریزش بینی داره تب نداره بهش شربت ستادین دی بدم؟ امکان داره بخاطر حساسیت به مواد غذایی باشه؟
- عضله
سلام دکتر پسرم دو سالشه گاهی اوقات دست از پاش و کمرش میگیره بعضی وقتا هم از پشت سرش به نظر شما دلیلش چیه؟احساس میکنم دردش میگیره دست میگیره
- سرفه نوزادبیست روزه
سه روزه سرفه میکنه بیشتر وقتی شیر میخوره البته دختر بزرگترم ۸ سالش هست که جندروزه که اون هم سرفه میکنه نوزاد رو بردم دکتر میه بایدبستری بشه لطفا راهنمایی بفرمایید
- سوپ نوزاد
باسلام و عرض ادب ,ببخشیدمیشه تو سوپ نوزاد۷ماهه اب لیموترش ریخت ؟موز وسیب رو چه مقدار مجاز هیتیم به نوزاد بدیم؟
- سرفه نسبتا خشک وشدید
سلام.دختر8سالم مدت 5ماه سه بارسرماخورد.بعداز مدتی الان دوباره سرفهای شدیدو تقریبا خشکی داره.بخصوص زمانیکه دراز میکشه.خیلی نگرانشیم.الانم که میگن نبرید درمانگاه.تمام کارهای سنتیوخانگیم انجام شده.ترس ماهم ازهمینه که چراخوب نمیشه.درضمن شربت رینگاویش وبعد کاف استاپ باریج هم دادیم هر8ساعت ولی متاسفانه جواب نمیده.لطفاراهنمایی کنید.باتشکر
- سلام دخترم ۴ماهه هس خیلی گریه میکنه موقع ادرارزیاد گریه میکنه ..ممنونم جوابم بدین
سلام دخترم ۴ماهه هس خیلی گریه میکنه موقع ادرار
- گرانلوم ناف
سلام اقای دکتر دقیقا ناف دخترم دوماهه که قرمزی داخلش هست و ترشحات ابکی قرمزی میذه درمانش چیه شبیه همون گرانلوم هستش دو ماهشه کودکم
- شیرافزا
سلام اقای دکتر خسته نباشید اقای دکتر نوزاد یک ماهه دارم متاسفانه اشتباهی به جای ویتامین اد کمی قطره ی شیرافزا خورد ایا خوردنش براش مشکلی پیش میاره؟
- نوزاد ۶ ماهه دارم گلوش چرک کرده خلت داره چی بهش بدم
- جوش صورت و بدن نوزاد
سلام دخترم یه ماهشه تقریبا از ۲۰روزگیش صورتش و دور گردنش و روی سینش جوش میزنه الانم ک رو بازوهاش و پشتش هم اضافه شده پوست صورتش خیلی خشک و زبر شده و قرمزه گاهی وقتا ک زور میکنه انگار کبوده ، پیش یه متخصص بردمش روغن بدن فیروز داد بدتر شد ، امروزم بردم پیش یه دکتر دیگه یه پماد داده میترسم استفاده کنم بدتر بشه اگه میشه راهنماییم کنید خیلی استرس دارم
- عفونت داخل دهان یا کیست
باسلام وخسته نباشید دختری دارم دوماه و هجده روزشه نزدیکهای یک ماه هست که داخل دهنش کیست در اورده و نمیتونه شیر بخوره اذیت میشه و شروع ب گریه کردن میکنه.پیشه متخصص بردیم میگه گوش سمت چپش عفونت داره. این هیچ تاثیر در شیر خوردنش نداره.پیش گوش و حلق و بینی هم بردیم گفته اگر خوب نشد باید عملش کنیم.شبا تا نیمه شب بیداره و روزها هم بیشتر وقتها گریه میکنه.ی راه حل مناسب بدید ممنون میشم
- سلام خسته نباشید پسر من ۷سالشه سه ماهه هست کاسرفه داره خیلی ش۰رتها ودارو برا گرفتم ام هنوز رفه داره نمیدانیم چکار کنیم
سرفه خشک
- گلو درد و فارمنتین
سلام خسته نباشید من پسری دارم یک سالو هفت ماهشه گلو درد داشت بردمش پیشه دکتر عمومی بهش فارمنتین ۶۴۳ داد میخواستم ببینم تا چند روز باید این شربتو مصرف کنه؟وزنشم ۱۲/۵هستش

