Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیسکوییت مادر
نوزادی ک از ۴ ماهگی غذای کمکی براش شروع میشه کی میتونه بیسکوییت مادر بخوره؟
- لطفا کمکم کنید
آقای دکتر نوزاد سه ماه دارم وزنش رو 4.500مونده وزن تولدش 3کیلو 30گرم بوده خوب وزن میگرفت بعدش سرما خورد الان وزن نمیگیره آقای دکتر بردم دکتر آزیترومایسین داد با شربت پلارژین با آمپول اکسی کورت شربت آزیترومایسینش تموم شده هیچ جا نیست اصلا آنتی بیوتیک پیدا نمیشه پودر امپروزل 5هم داده که خوردن و نخوردنش هیچ فرقی نداره الان آمپول اکسی کورت رو زده و شربت پلارژین بهش دارم میدم سرفه هاش خلطی شده چیکارکنم ؟ توروخدا من پول دکتر هم ندارم که هر دقیقه ببرم دکتر راهنماییم کنید چه دارویی بدم الان ریه هاش عفونت کرده ؟؟؟ کمکم کنید و اینکه تا الان تب نداشته
- واکسن4ماهگی
سلام .آقای دکتر میخواهیم واکسن 4 ماهگی پسرم را بزنم وزن پسرمو نمیدونم قبل از واکسن چند قطره باید قطره استامینوفن بدهم .
- عرق زدن
سلام جناب دکتر من دخترم ۶ماهش یک هفته میشه که تموم شده کلا از بچگی خیلی گرماییه و زیاد عرق میزنه سرش خیلی عرق میزنه به خصوص هنگام شیر خوردن پشت سرش هم زیاد عرق میزنه اشکالی نداره؟؟
- زردی نوزاد
با سلام زردی نوزاد۱۳روزه که ۹/۸آیا خطرناکه،زردی تا چه موقع باید چک کنم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسر من بیمار شما هست و ۶ ماه دارد و سرما خورده و تب کرده با توجه به اینکه سفر هستید من چه داردهایی باید بهش بدم توی گلوش هم سرفه میکنه عفونت هست انگار
- خلط گلوی کودک ۶ماهه که دکتر هم بردم کتوتیفن داده ولی برطرف نشده
سلام آقای دکتر پسرم یک هفته است که سرماخورده بود دکتر شربت چرک خشک کن آموکسی و کتوتیفن و سالبوتامول و اسپری بینی داده بود ولی سرفه و خلط پشت گلوش بر طرف نشده چه شربتی بدم بهتر میشه.
- کولیک ودل درد ونفخ وشیرخشک
سلام خسته نباشیدنوزاد من 54روزشه کولیک داره گریه میکنه دستشویی نمیتونه بکنه روزی یبار با زور واینکه الان شیر خشک نان اچ آ میخوره صورتش خشک شده دونه های قرمز زده واحساس میکنم این شیرخشک سیرش نمیکنه اصلا خواب نداره بچه ام10دیقه 10دیقه چرت میزنه اما شبا خوب میخوابه
- سرماخوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام.مندیک نوزاد شش ماهه پسر دارم .الان دوروزه سرفه خلط دار داره .اما خوشبختانه تب ندارم.از امروز هم عطسه و آبریزش بینی داره
- نوزاد
سلام بچه من سه ماهش نان واپتامیل دادم وزن نگرفته
- شیر خشک
سلام آقای دکتر دخترم ۵ ماه و ۱۲ روزشه شیر خشک ببلاک arمیخوره .اما هر موقع میخوره با اینکه روزی کلا ۵ پیمانه میخوره کنار شیر خودم.دو روز یه بار دفع داره و کلی اذیت میشه پیچ میاره گریه میکنه.خودم بدون مشورت دکتر ببلاک قطع کردم نان بهش دادم تا دو روز.اما بالا میاورد حالا دوباره ببلاک آر میدم بازم همونجوریه اصلا سبا نمیخوابه دفع نداره چکار کنم؟
- دخترم ۱۹ ماهشه آبریزش بینی داره
والا هزینه ندارم ببرم دکتر چه شربتی بدم چقدر باید بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
- آب
با سلام و احترام خدمت شما جناب دکتر من دختر ۶ماهه دارم میخواستم بدونم چند دقیقه بعد از تغذیه کمکی بهش آب جوشیده سرد بدم؟؟مدت زمانش با تغذیه چقدر فاصله باشد؟؟
- خس خس سینه
سلام آقای دکتر پسرم هفت ماهشه یک ماه هست که سینش خسخس میکنه چند بار دکتر بردم چنتا انتی بیوتیک هم دادن ولی هیچ اثری نداشتن کوچیک که بود کولیک داشت آیا میشه این خلط گلوش از ریفلاکس باشه
- شیرخوردن شبانه نوزاد
سلام آقای دکتر. پسرم ۶ ماهه است و شیرمادر میخوره. قبلا شبها ۴ الی ۵ ساعت بدون نیاز به شیر خوردن می خوابید و برای شیر خوردن بیدار نمیشد. از چهار ماهگی غذای کمکیش شروع شد. از وقتی غذای کمکیش شروع شده شبها هر ۲ و نیم تا سه ساعت برای شیر خوردن بیدار میشه. شیر میخوره دوباره میخوابه. چرا اینجوری شده؟ مگه نباید تو این سن خوابش طولانی تر میشد؟
- پاسخ بهپماد چشمی
سلام ببخشید نوزاد من سه ماهس و چند وقت پیش متوجه ی دانه سفید نوک سینه سمت چپش شدم اول ک فشار دادم یکم چرک زرد دراومد ولی الان دیگ هیچی درنمیاد و اون دونم هس چیکارکنم؟
- نشستن
سلام آقای دکتر آیابچه نارس دیر تر میشینه. اینکه ننشستن تا چه سنی خطرداره وباید پیگیرشدواینکه از چند ماهگی پسربایدبدون حمایت بشینه
- شیرخشک
سلام خسته نباشید. نوزادهفت ماهه ای دارم که باوزن2900گرم.الان هفت ماهه است وزنش کمه هفت کیلوخیلی ضعیفه اماتحرک زیادداره الان چهاردست پامیره.میخاستم بدونم شیرخشک بهش بدم یانه
- عرق سر کودک
سلام پسر من سه روز دیگه پنج ماهش تموم میشه. دوشنبه خونه مادر خانومم بود که مادر خانومم سرما خورده بود حالا بماند که شبشم بردیم بیرون،مشخص نیسن از مادر خانومم سرایت کرده یا از بیرون.سه شنبه صبح تب کرد تبش تا ۳۸.۲ بالا رفت که با پاشویه و تبشو پایین آوردیم شبش رفتیم دکتر که آزمایش خون نوشتو جواب آزمایش این بود که عفونت داره آمپول جنتامایسن و هیدروکورتیزون و شربت گایانفزین و سفکسیم و قطره استامینوفن بعلاوه شیاف استامینوفن برای وقتی که تبش پایین نیومد نوشت.گفت آمپولارو نزنید فعلا اگه خوب نشد میزنید.شبش اومدیم خونه پسرم تبش دوباره تشدید شد که با پاشوره و دسمال خیس سر شکم و کمر و پاهاشو پاشوره کردم پایین نمیومد شیاف برداشتیم،که دمای بدنش تا صبح تا ۳۶.۵ اومد.الان بدنشفقط سرده سرش عرق سرد میکنه موهاش کلا خیس عرق میشه موقع خواب.و صورتش وقتی میخابه سرخ میشه.بخاطر کرونا هی نمیتونم ببرمش کلینیک.کمک کنید نگرانشم.
- آلرژی
سلام دکتر.دخترم ۷ماهشه وقبلا شیرخشک ببلاک اچ آ به خاطرآلرژی بش دادم الان دوسه هفته است شی خشک معمولی بش میدم .اطراف مقعد وناحیه تناسلی دونه های قرمز زده .کلا دوماهه خیلی بی قراره شبا زیاد ازخواب بیدارمیشه ایا این علایم نشانه حساسیت به شیره یانه.ممنون.

