Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فرزندم چهارونیم ساله است وتب مختصری داشته،تبش قطع شده ولی احتناق بینی دارد
چه دارویی استفاده کنم؟
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
سلام نوزاد دوزاده روزه یه دونه توی دهانش فشار دادم یک دفعه هسته رو قورت داد دفع میشه یا نه
- شربت زینک
سلام دخترم پانزده ماه دارد می توانم بجای قطره ی میم از شربت زینک خارجی به او بدهم ممنون میشم راهنمایی کنید
- رفلاکس
سلام دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید پسرم ۲۰ماهشه از تقریبا ۵ ماهگی بعضی وقتا دست از پشت سرش میگیره البته از بدو تولد رفلاکس شدید داشت اما الان علائم رفلاکس رو نمیبینم میتونه به خاطر رفلاکس باشه؟و اینکه دکتر واسش سی تی اسکن نوشت استرس دارم آیا اشعه سی تی واسش ضرر نداره؟از یه طرف استرس دارم نمیتونم ازش نگیرم از یه طرف استرس دارم واسش ضرر نداشته باشه تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون میشم
- قطره آ د
سلام دخترم یازده ماهشه تا حالا قطره آ د میخورده ولی ایندفعه داروخانه ب بکن قطره مولتی پدیا بست داد که اصلا نمیتونه بخوره میتونم همان قطره آ د رو بدم
- ریفلاکس نوزاد
سلام. دختری دارم 4 ماهه ریفلاکس معده داره شیر ببلاک ar میخوره به همراه قرص فاموتدین 20(نصف قرص در 10 سی سی آب حل میکنیم 2 سی سی بهش میدیم شب و روز) شیر مادر هم بهش میده وقتی شیر مادر میخوره خیلی اذیت میشه و استفراغ میکنه خواستم بیینم میشه شیر مادر بهش ندیم و قرص فاموتیدین رو قطع کنیم؟
- خون
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 15ماهشه در عرض یه ماه 3 بار تو بیمارستان بستری شده هر بار چندین بار ازش خون گرفتن برای آزمایش ممکنه دچار کم خونی بشه یا این گرفتن خونها جبران میشه؟ ممنونم
- پماد چشمی
سلام آقای دکتر برای چشم پسرم پماد اریترومایسین دادین استفاده کردم ولی فایده ای نداشته احساس میکنم چشمش ریزتر از اون یکی چشمش شده...چکار کنم؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم سرماخورده سرفه زیاد میکنه دارو هم میدم خوب نمیشه هشت سالشه ممنون
- خارش و پوسته
سلام آقای دکتر. پسرم ۱۳ سالشه موهای خشک داره وسرش خارش و پوسته پوسته داره برای درمانش چیکار کنم؟ممنون
- بالااوردن نوزاد
سلام وقت بخیر دخترم ۵ماهشه خیلی خیلی ناجور بالا میاره و شیر نمیخوره و داره لاغر میشه. وزنش ۶کیلو و۵۰۰گرم هست
- رشد نکردن نوزاد
سلام بچه من سه ماهشه رشد نمیکنه خیلی لاغر چهار کیلو وزنش چیکار کنم با دوستم تو یک ماه زایمان کردیم بچه اونها بزرگ شده بچه من ن
- سرفه نوزاد شش ماهه
سلام وقت شما بخیر پسرم مریض شماست پنج ماه و ۲۳روزشه از سه روز پیش آبریزش بینی و عطسه داشته و تب زیر ۳۸ درجه روز سوم سرفه خشک و خشکی گلو شروع شده چه دستوری میفرمایید؟
- نوزاد
باسلام وعرض ادب آقای دکتر نوزاد 30روزه ای دارم که از روز دوم زردی گرفت با عدد16 خودمان دستگاه فتوتراپی اوردیم منزل و بدون آزمایش خون توسط دستگاهی که تجهیزات پرستاری داشت عدد8 را نشان داد آیا می شود به این دستگاه چک کردن بیلی روبین اعتماد کرد؟ هنوز نوزادم در پشت کمر و وسط پیشانی اش زردی دارد قطره بیلی ناستر هم یک هفته دادم سوالی که دارم آیا به این دستگاه چک کردن بیلی روبین می شود اعتماد نمود؟ زردی تا چند ماه ادامه دارد و کلا خوب می شود؟ قطره بیلی ناستر تا چند وقت باید داد؟
- مدفوع نکردن
سلام خسته نباشیدنوزاد۴۸روزه دارم که اززمان تولدهم شیرخودم رامیخوردوهم شیرخشک بیومیل وشکمش خوب کارمیکردولی الان بیشترشیرخودم رامیخوردویکی دوبارشیرگیگوزبهش میدم بانظردکترازیک ماهگی هرچهارپنج روزدفع میکنه وخیلی زورمیزنه ونفخ داره وبوی بدی داره ایامشکل شیرخشکه مدفوعش هم سبزتیره وچسبانکه درضمن همیشه انگارچیزی تودهانشه میخوره ودستش مدام تودهانشه وخیلی سکسه میکنه وبعصی وقتایکی دوسزفه میکنه دکترمیگه احتمالارفلاکسه توروخدابگین چیکارکنم خیلی نگرانم ایاشیرخشکشوعوض کنم ؟بینیش گرفته وخیلی عطسه میکنه دکترقطره سدیم کلرایددادولی بیفایده بودممننون میشم راهنماییم کنید
- واکسن ۱۸ماهگی
سلام آقای دکتردخترم سرماخوردگی داره ۵روزازواکسن میگذره تب نداره آبریزش بینی داره اشکال نداره واکسنشوبزنم
- سلام زرد شدن کف پا در کودک پسر ۸ بچه معناست ممنون
- پسرم 8سالشه تب کرده بود دماسنج را در دهانش گذاشتم با دندوناش فشار دادشکست توروخداکمکم کنید جیکار کنم
- مدت زمان مصرف سفکسیم
سلام پسر ۴ سالم انتی بیوتیک سفکسیم داره تا چند روز باید ادامه بدم تا دورش کامل بشه؟
- بالا اوردن شیر
سلام .دختر ۳ماهه و نیم سن داره هم شبر خودم رو میخوره هم شیر خشک(اپتامیل) .ولی شیر بالا میاره بصورت پنیری و خود شیر.ایا شیر خشکش رو عوض کنم؟

