Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
سلام دخترم ۲۰روزشه سرما خورده.ایا دارویی هست من بهش بدم ک زودتر خوب بشه.سرفه میزنه
- زاديتن
بإسلام.دخترم هفت ماهشه دكترمتخصص كودكان براش زادين خارجي و گرانول سينكاست تجويز كرده..وقتي زاديتن رو بهش دادم صبح كه بيدار شد ديدم چشماش ورم كرده و گردن و صورتش پراز دونه هاي قرمزه.دو بار هم استفراغ كرد كه دختر من اصلا استفراغ نميكنه..داروهاشو قطع كردم سرحالتره دكتر زنگ زدم گفت ربطي به داروها نداره اخه دخترمن جز شير هيچي نميخوره شيرخشك اي آر ميخوره براي رفلاكسش بنظر شما ميتونست عوارض داروها باشه؟
- سرماخوردگی
باسلام دخترم یک ساله ست آبریزش بینی داره باسرفه کمی هم خلط داره چی میتونم بهش بدم
- حرکت نوزاد ۹ ماهگی
باعرض سلام خدمت آقای دکترچندتا سوال داشتم ۱- نوزاد دختری دارم ۹ ماهه ولی تاحالا نمیتوان بشیند یا چهار دست وپا حرکت کند ولی دوست داره تو پاهای خود وایسه بعد بحالت کمر که میره حرکت میکنه به سمت بالا غلطیدن هم انجام میده حرکت آن وقتی به کمر میره اینطوری که برعکس چهار دست وپا که روی سینه خیز بر میداره این روی کمر خیز به طرف بالا میره هر وقت میخوایم کمکش کنیم که بشینه بعضی موقعها میخواد وایسه۲- اقای دکتر چند ماهه وزن نگرفته وزن موقع تولد حدود ۳ کیلو بود الان ۶.۵ کیلو غذای که بهش میدیم فقط غذاهی که کمی نمک وادویه زده باشیم میخوره وبقیه رااصلا نمیخوره لطفا راهنمایی کنید
- جوش زدن بدن نوزاد دانه ریز قرمز
- تاثیر قرص دگزامتازون روی فرزندم
سلام من میتونم در دوران شیردهی الان ک دخترم شش ماهه هستش و غذای کمکی هم میخوره قرص دگزامتازون استفاده کنم
- قطره آهن آیروفیکس
سلام آیا روزانه یک سی سی قطره آهن ایروفیکس، آهن مورد نیاز در نوزاد ۶ ماهه با وزن ۷ کیلو را تامین میکند؟
- پرش دست وپانوزاددر خواب و بیراری و
سلام اقای دکتر دخترم سه ماهو ۲۰ روزش پرش دستو پا در خواب داره طبیعی تا کی این جوری
- تغذیه
عرض سلام و تشکر نوازاد پنج ماهه میتواند پوره سیب زمینی یا هویج له شده بخورد چون شاغل هستم لطفا در مورد تغذیه راهنمایی ام کنید تشکر
- رگه های سیاه رنگ شبیه نخ
سلام خسته نباشید من دختر ۷ ماهه دارم از مدفوع نوزاد رگه های سیاه اومد بردیم دکتر براش شربت انگل داد سه روز بعد یه هفته یه بار هم داد یه هفته کشید تا اون رگه ها دیده نشن حای وقتی شربت و خورد بعد دو روز وز وز مدلشون شده بود اما بعد دو هفته بازم مدفوع دخترم دیده شدن سه بار هم آزمایش بردم مدفوع هیچی دیده نمیشه اما وقتی عکس مدفوع دخترم و به دکتر نشون میدم میگه انگله منو راهنمایی کنین تا حالا یه عالمه دکتر بردم زیاد نفخ داره شبها زود به زود بیدار میشه 😔
- ترس نوزاد ۹ ماهه
سلام خسته نباشین پسر ۹ ماهه من وقتی حتی یک لحظه ازش دور میشم شروع به گریه میکنه و حتی تو خواب هم جدا نمیشه ازم که بذارم تو تخت خودش بخوابه وقتی میذارمش جدا سریع بیدار میشه تو خونه دنبالم راه میافته از دوش حمام از سشوار و جاروبرقی و یه سری چیز این جوری دیگه میترسه جوری که گریه میکنه و جیغ میزنه نمیدونم باید چی کار کنم کمکم کنین لطفا
- کمکاریتیروئید
با سلام و تبریک سال نو.ایا نوزادانی که از یک ماهگی بعلت کم کاری خفیف تیروئید که تی اس اچ ۹ بوده قرص لووتیروکسین مصرف کنند باید تا آخر سه سالگی قرص بخورند یا ممکنه بعد از چندماه درصورت نرمال شدن قرص قطع شود؟ممنون
- پاراکید
سلام آقای دکتر، برای واکسن چهارماهگی چه مقدار قطره پاراکید باید بدم؟ برای هفت کیلو بفرمایید، به میلی لیتر یا قطره ؟ هر چند ساعت
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید بعد از چه مدت لنف نود پشت سر نوزاد برطرف میشه؟ قبلا ازتون سوال کردم در مورد لنف نود به خاطر سرماخوردگی دو سه ماه پیش دوتا لنف نود ریز پشت سرشه گفتید خودش برطرف میشه میخواستم بدونم بعد از چه مدت برطرف میشه؟باور کنید انقد استرس دارم روزی چند بار چک میکنم هنوز برطرف نشدن تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون
- کم خونی
سلام دکترپسرم۹ماهشه بستریش کردوجواب آزمایشش کمخونی شدیدداره چه قطره ای بهش بدم؟بنظرتون شیره انگوربراش خوبه ومناسبه بهش بدم
- ثابت ماندن قد
سلام خسته نباشیددکترپسر من هفت ماهگی قدش ۷۰بوده الانم ک نه ماه وپنج روزش هست هم ۷۰ هیچ تغییری نکرده وزن تولدش ۳/۵بوده الان هم ۹/۴۰۰داخل این سن قدش چقدربایدباشهممنونم
- کره پاستوریزه
سلام آقای دکتر پسرم ۸ ماهشه شیرمادر ميخوره از کی میتونم توی فرنی و غذا از کره و شیر پاستوریزه استفاده کنم ؟
- درد شکمی و کولیک
سلام وقت بخیر دکتر. من پسرم تازه یک ماهش شده.تو روز که مشکلی نداره اما شبها دل پیچه ودرد زیاد داره .دکترش قطره پدی لاکت و کولیکیدز براش نوشته اما بازم همچنان درد داره.بعضی شبها دوبرابر وزن خودش بهش قطره استامینوفن میدم. آیا خطری براش نداره.؟
- دل درد
سلام خسته نباشید دخترم شکمش کارنمیکنه
- سرماخوردگی
با سلام بنده ساکن تهرانم پسرم 8ماهشه چندروز پیش واسه چکاپ بردمش دکتر ریفلاکس دارد سرفه خلط دارد شربت زادتین مصرف میکنه دوبار آبریزشم داشت ولی دکترش واسه خلط وسرما دارویی نداد فقط گفتن واکسن سینه پهلو بزنم آیا واکسن نیاز هست بزنم؟ برای خلط ش دارویی نیاز نیست؟

