Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودک
با سلام. دخترم دوسال و نیمه هست. وقتی ب دنیا آمد یکی از نزدیکان گفت ک باید سینه بچه را فشار دهیم تا تخلیه بشه بعد از اون نوک یکی از سینه های دخترم ب اندازه جوش کوچک سفیدی داره باید چکار کنم ممنون
- ادرار کم
پسرم از دیروز ادرارش خیلی کم شده و چند بارم که ادرار کرده نارنجی رنگ و انگار پودری کم داخلشه اما خوب شیر میخوره و شیر دهی منظمه تب نداره و همه چی خوبه شکر خدا میخواستم ببینم حل میشه و ممکنه اب جوشیده جایی که بهش شیر خشک میدم بهش نسازه؟؟
- سرلاک حریره بادام
سلام دخترم رفته تو ۹ ماهگی،یه ماه سرلاک گندمو میوه بهش میدادم بهش نساخت باعث یبوست شدید شد ،الان میخام سرلاک حریره بادام بدم ایا اینم باعث یبوست میشه. ممنون اگه جواب بدین
- آب
سلام یه پسر نزدیک ۳ سال دارم باوزن ۱۳ کیلو چند روز آبریزش بینی داره چند روز سیتریزن بهش میدم فرقی نکرده چی شربتی بهش بدم آقای دکتر زنده باشید .
- مقدار مصرف شربت ازیترمایسین۲۰۰برای کودکان ۵سال
- حساسیت
سلام وقت بخیر پسر در سه سالگی دندنان اسیایی فک پایین را پر کرد روز بعد جای امپول بی حسی ابسه کرد و قسمت داخلی لب پایینش تاولهای زد در ضمن روز بهد ختنه کردنش هم چنتا تاول بزرگ اطراف ناحیه ختنه کردن ایجاد شده بود میخواستم بدونم به بی حسی حساسیت داره و برای دندان پزشکی دوباره چکار کنم. در مشاوره با پزشک الرژی، گفتن با شما مشورت کنم. تشکر
- کودک ۶ماهه
دخترم ۶ماه داره دوروز آبریزش بینی داشت از اسپره شستشو استفاده کردم تا امروز بدنش کمی گرمه کسله صداش سنگین شده به راحتی شیر نمیخوره باید چکار کنم ؟
- سلام من بچم دوماهش هست هم شیر خودم میدم هم شیر خشک پیتزا اشکالی نداره بخورم
- پایین بودن دمای بدن پسر ۹ساله
- دارو
فرق مصرف سوسپانسيون ازيترومايسين و قرصش براي كودكان زير ١٢ سال چيست
- بیماری کوددک
با سلام و خسته نباشید ببخشید آقای دکتر پسر من 1/5 ساله هست و ختنه نشده الان زیر پوست آلتش چرک جمع شده و نگار به شکل جوش در اومده چند ماه پیش هم یک بار این طوری شد متخصص کلیه و مجاری ادراری با فشار براش بیرون آورد ولی خیلی دردناک بود میخواستم ببینم به نظر شما باید چیکارش کنیم
- فرزندم ۱۱ماهه ودوروز است هرچه می خورد پس می آورد
- قطره پدی لاکت
سلام اقای دگتر بچم 7 ماهشه 3 روزه روزی 4 الی 5بار اسهال داره حجم زیاد نیست البته . حال روحیش هم کاملا خوبه . دوروز پیش کمی نارنگی داده بودم بهش . میخوام بدونم میشه پدی لاکت بهش بدم؟
- کودکم الان یه هفتس اسهال شده بخاطر انتی بیوتیک مصرفی هست چکارکنم ؟
پسرم از دیروز اسهال شده و ۱۰سالشه بنظرتون ویروسیه
- شربت زینک سولفات
سلام و خسته نباشید اقای دکتر میشه به دختر ۱۰ماهم شربت زینک اکساید بدم؟چه مقدار در روز؟
- پسر ۱۳ روزه دارم که چند روزی است موقع شیر شیر خوردن و خواب و اکثرا شبها حالت دل پیچه دارد و مدام زور میدهد و قرمز میشود و خواب ها میق ندارد.و در خواب مرتب ناله میکند.چه کار باید بکنم؟قطره بی بی کر خوبه بدم؟و اینکه شبها مرتب در خواست شیر میکنم و من یه ساعت متوالی شیر میدهد باز انکار گرسنه است چه کنم؟.
- تبریک وتشکر
سلام آقای دکتر سال جدید را خدمت شما وخانواده تبریک می گویم. از اینکه در طول سال با صبر وحوصله پاسخ گوی سوالاتم بودید سپاسگزارم.
- سرفه
اقای دکتر فرزند ۲۱ ماهه موقع خواب زیاد سرفه میکنه علتش چی میتونه باشه و چه کاری بایستی انجام دهم؟سپاسگزارم
- شروع غذای کمکی
- پاگرفتن نوزاد
سلام وقت بخیر آقای دکتر دخترم هفت ماهشه از زیر بغلش که میگیرم پاهاشو خممیکنه و رو زانو نمی ایسته،طبیعیه؟

