Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر بچه 11ماهه ام از امروز صبح عطسه و سرفه و الان دیدم آبریزش بینی داره ولی تب نداره چه دارویی بهش بدم؟
- خوابِ نوزاد
سلام خسته نباشید. نوزاد هفت ماه و نیمه دارم. شبا خیلی بیدار میشه برای شیر. چیکار کنم؟
- دل درد
باسلام خدمت آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم دلش درد میگیره گرمیچرخارجی بدم چقدر بهش بدم ممنون میشم پاسخ بدید
- شیر حشکی
سلام نوزاد هشت ماه دارم کلا شیر خودم نخورد شیر خشکی هست از زمان تولد تا الان همش 60سی سی شیر خشک می خورد اون در روز چهار بار تا شب الان غذا دادم نزدیک بیست روزه کلا شیر خشک ترک کرده پستونک می مکد کلا شیر خشک نمی خوره موندم چیکار کنم وزنش 6کیلو هشت ماهش وزن تولد 3300بود
- رفلاکس نوزاد
سلام پسرم سه ماهش هست رفلاکس داره دکتر براش دومتیدون تجویز کرده ولی نگفتن تا چه مدتی می تونم بدم بخوره چون داخل بروشور دارو نوشته تا هفت روز با توجه به این که سه ماهه است میشه تا یک ماه بدم بخوره این دارو رو
- استفاده از قطره چشم در بینی نوزاد
من امروز اشتباها از قطره ناپریوین به جای قطره بینی استفاده کردم و داخل بینی نوزاد شش ماهم ریختم. از صبح تا الان همش خوابه یا اگه بیدار بشه دووباره خوابش میبره . آیا نیازی هست به بیمارستان مراجعه کنم؟
- مدفوع
سلام بچم داره وارد 5 ماه میشه روزی 7 تا 8 بار شکمش کار میکنه علتش چیه خیلی نگرانم 😭
- شربت سفیکسیم برای نوزاددوماه
سلام من ۳۳هفته زایمان کردم الان پسرم دوماهشه باوزن۳نیم یکم عطسه میزنه وآبریزش بینی داره میخواستمبگمخشکن سفیکسیم میتونم بدم
- تلوزیون نگاه کردن شیرخوار
سلام اقای دکتر پسر من ۴ ماهو نیمشه خیلی علاقه به تلوزیون داره بزارمش جلو تلوزیون یک ساعت هم باشه قشنگ با دقت نگاه میکنه برای خودش، میخواستم بدونم ایرادی نداره ممکنه برای چشاش ضرر داشته باشه و ضعیف بشه؟ دیگه نزارمش جلو تلوزیون،؟؟؟؟
- زیرگردن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۷ماهشه نمیدونم چرازیر گردنش قرمز نمیدونم ازاب دهنشه یاگرمیه چی بزنم خوب بشه
- گرفتگی بینی وگلودرد
باسلام دخترم دوماهشه وبینیش کیپ میشه وقتی خمیازه میکشه مشخصه گلودرد داره روزی یه بار یا دوبتر سرفه میکنه چشم چپش وقتی ازخواب پاشد چرک کرده بود موقع شیر خوردن ابتدا سخت میگیره وقتی تکونش میدم، سیر میخوره ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
- شولی عضلات
سلام من بچم پسر هست ۴۵ روزش بردم دکتر میگه احتمالا شلی عضلات داره من نمیدونم بچه تو این سن مگه میشه داشته باشه تو خونه دستش حرکت میده مشت میکنه و پاهاشم انگشتاش حرکت میده براش ازمایش نوشتن من نمیدونم اصلا چی شده
- الرژی
سلام پسر دو ماهم الرژی به پروتیین گاوی داره ایا به مرور زمان و با مصرف دارو خوب میشه یا دیگه نمیتونه وسایل گاوی بخوره ؟
- لرزش چشم
سلام و خسته نباشید اقای دکتر من پسری دو ماهه دارم و وقتی ک شیر میخوره تو حالت خواب و بیداری ی کم ک چشمش بازه لرزش خفیف مردمک چشم داره ک ب ندرت دیده میشه ولی وقتی بیداره انگار مارو میبینه و ابراز خوشحالی میکنه لرزششم جوریه ک وقتی ب ژله دست میزن ی کوچولو میلرزه اونجوری میلرزه این یعنی چی من چیکار کنم ایا مشکل بینایی داره 😟خواهش میکنم جواب بدین خیلی نگرانم کرده این موضوع ممنون از شما
- سرماخوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام آقای دکتر دخترم ۶ ماهش هست و امروز آبریزش بینی ،سرفه و عطسه و در خواب گرفتگی بینی با خلط داره،دارو چی بهش بدم؟
- اسهال و استفراغ نوزاد 5ماهه
سلام آقای دکتر پسر من الان حدود هشت روز که شیر میخوره بعدش استفراغ میکنه الان دوسه روزه همراه استفراغ اسهال هم داشت وکمی تب موقع خوردن شیر امتناع از خوردن شیرخشک میکنه گریه میکنه انگار سر دلش پر هست نمخوره گریه میکنه خواب راحت نداره اذیت میشه یهو از خواب میپره گریه میکنه بردم دکتر برای اسهال ش پلانتاژل ویرایش استفراغش قطرهنوشته دوسه روزه الان تب نداره اسهالش خیلی کم شده ولی میل به خوردن شیر نداره استفراغ میکنه لعاب برنج درست کردم نمیتونه بخوره گریه میکنه حالت خفگی تهوع بهش دست میده لطفاً کمکم کنید توی یک ماه 300گرم وزن اضافه کرده نسبت به چهار ماهگی که 6کیلو بود الان تو 5ماهگی 6300گرم هست
- سلام دکتر چرا نوزادم با پستانک شیر میخورد ولی سینه نمیگیرد علت ممنوع
- پرش
سلام خسته نباشید دختر 9ماهه ای دارم که گاهی در خواب یا هنگام شیرخوردن پرش دارد به متخصص مرلجعه کردم گفتند مشکلی نیست اما همچنان نگرانم آیا نیاز به نوار مغز نیست؟
- قطره سدیم کلراید
سلام اقای دکتر قطره ی بینی سدیم کلراید رو نوزاد شش ماهه ی فاویسمی ، میتونه استفاده کنه؟
- تغذیه کودکان
با سلام من پسری ۹ ماهه دارم . خیلی بد غذاس انواع راها رو برای اینکه غذاش تنوعه داشته باشه رفتم ولی نمیخوره دهنشو میبنده گریه میکنه حتی شیرم نمیخوره . وزنش خیلی کمه ۶ کیلوعه یه ماهه اصلا هم تغییری نکرده دکتر براش شطر خشک تجویز کرد ولی چون الرژی داره شیر خشک آپتامیل پپتی تجویز کرد اما میخوره رفلاکس شدیدی میگیره .. و اینکه شیر خشک هم که میخوره یبوست میگیره موندم چکار کنم 😔 اگه امکان داره یه شیر خشک بهم معرفی کنید که برای آلرژی خوب باشه و وزن گیریشم خوب بشه و یوبس نشه .. ممنونم

