Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی و سرفه مکرر
با سلام پسرم ۳/۵ ساله وزن ۱۶ هست سرما خورده بود سرفه شدید داشت دکتر دو تا شربت کواموکسی کلاو ۶۴۳ و دو تا شربت مترونیدازول داد تموم کردیم و ۴ تا امپول بتا ۲/۳ زدیم و اسپری سالبوتامول و کاتوسین پلاس و اپیراندکس استفاده کردیم و شربت زادتین و سیتریزین داد شربت ها تموم شد و پسرم خوب شد دیگه سرفه نکرد و اسپری کاتوسین پلاس رو همچنان ادامه میدادیم الان بعد ۱۰ روز دوباره سرفه های خلط دارش شروع شده من چیکار کنم خوب میشه دوباره شروع میشه لطفا راهنمایی کنید آقای دکتر دوباره کواموکسی کلاو بدم یا نه؟
- ازیترو
سلام دکتر من مقدار اب جوشیدهرسردشده رو داخل پودر چرک خشک کن حدود یک یا یک و نیم سیسی بیشتر ریختم ایا دیگه تاثیر نداره؟
- سرفه کودک یکسال و نه ماهه چی بخورد
پسرم یک سال و نه ماه داره چند وقته سرفه میکنه موقع نفس کشیدن از سینه اش صدای سوت میاد و حالت نفس تنگی داره چکار باید بکنم
- قطره
سلام اقای دکتر.پسرم ۸ روزشه وزنش۲۸۰۰ به دنیا اومده فاویسم هستش زردی هم داره تو بیمارستان قطره آ د خارجی بهم دادن گفتن روزی یک سی سی بهش بدم مشکلی نداره .ممنون
- آلرژی
باسلام اقای دکتر ما مسافرت بودیم پسرم دوسالشه اومدیم از مسافرت پسرم کل بدنش ریخته بیرون جوش های خیلی خیلی ریز قرمز کل صورت وسینه وکشاله رانش وروی پلک وزیر پلک وپیشانی وچندتا هم روی لبش زده از قبلش هم سرما خرده بود بردیم دکتر فقط سیتیرزین و برای سرما خردگیش ازیترو داد الان دو بار سیتیرزین دادم از بین نرفته این قرمزی ها و اصلا هم نمیخوابه فقط تو خواب گریه میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
- درد پای کودکان
سلام دخترم 3 سالشه و چند وقتی میگه شبها پاش درد میکنه و تب میکنه علت چیه
- سرماخوردگی کودک یکساله
سلام وقتتون بخیر، من یه دختر یکساله دارم که الان چند روز آبریزش بینی داره و من فقط قطره پلارژین رو روزی سه مرتبه، هر بار ۲۰ قطره دادم، اما موثر نبوده، خواستم ببینم میتونم بهش شربت سیتریزین بدم؟ و چه مقدار؟
- تیر کشیدن مدام استخوان ها و قلب
سلام
من یه دختر 8 ساله دارم که مدام تمام استخوانهای تنش تیر میکشه. و الان چند وقت هست که قلبش هم تیر میکشه.
نمیدونم چه مشکلی داره واقعا نمیدونم باید چیکار کنم؟
- هسته زردآلو پسرم یک سال ونه ماهشه دیشب هسته زردالو قورت داده ولی هنودفع نشده یکم تب داره چکارکنم؟راهنمایی کنید لطغا
- واکسن ۱۸ماهگی
سلام ببخشیددخترم ۱۸ماهش وسرماخوردگی داردوسه روزخیلی سرفه های شدیدوبی حال است آیاواکسن زدن بزنم مشکلی پیش می آید
- سرماخوردگی
دکتر برای پسرم ک ۲سال دارد با وزن ۱۱کیلو سفکسیم ۱۰۰تجویز کردن ولی مقدارشو نگفتن..در روز چند سی سی باید بدم؟؟
- فاویسم
سلام خسته نباشید پسرم فاریسم داره.. امروز قیمه داشتیم پسرم یه قاشق از اب خورشت و یه تیکه گوشت خورد... لپه نخورد.. ولی بازهم نگرانم براش مشکلی پیش بیاد توروخدا کمکم کنین ممنونم
- غذانگه داشتن دردهان
دختری چهار ساله دارم غذاتودهنش نگه میدارد زود قورت نمیده
- درمان سرفه های خلطی سینه
سلام . برای سرفه های شدید و خلطی چی کارکنم . کمی هم گوش هاش سنگین شده یه هفته قبل هم آنتیبیوتیک مصرف کرده برای عفونت کلیه
- واكسن كرونا
درود. بااحترام ميخواستم ببينم واكسن كرونا براي پسر بچه 7 ساله ايرادي نداره بزنيم؟ شايعاتي مبني بر اينكه با زدن واكسن ديابت ميگيره بود خواستم نظر شما رو به عنوان متخصص بدونم. سپاس
- گریه شبانه کودک
سلام خوبین خسته نباشید کودک یکسال وده ماهه که هنگام خواب شبانه خیلی گریه میکنه حتی گریش بیش از یک ساعت طول میکشه حتی توی خواب هم گریه میکنه علتش چی میتونه باشه
- بی قراری کودک شبها
سلام کودکم ۱۴ ماهشه از تقریبا چهار پنج ماهگی خیلی دماغش رو میمالوند شب با گریه بیدار میشد الان یه یکماهی است که شبها بیقراری میکنه اصلا خواب راحت نداره البته یبوست هم داره مدفوع سفتی داره وخیلی زور میزنه؟
- پا
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم 2سال وسه ماهشه چند ماهه گهگاهی دست از زانو وساق پاش میگیره میگه درد میکنه البته زیاد نیست به نظر شما میتونه به خاطر سن رشد باشه یا هنوز زوده؟یه بار از سرش سی تی گرفتم استرس دارم به نظر شما ربطی به اون نداره؟
- نحوه شیر خوردن
سلام دکتر دختر من یکسالو چهار ماهشه موقعی که شیر میخوره میزنه تو سرش این کار رو خیلی وقتا تکرار میکنه دلیلش چیه ؟ شیر خودمو میخوره باتشکر
- سرفه
سلام پسرم سرفه های خشک میکنه بیشتر در مواقع دویدن یا خواب سرفه سراغش میاد سنش ۲سال و ۸ ماهه هست چه داریی بدم بهتره ؟شربت ستادین دی سی ۲۰۰ (۴)سی سی بهش دادم وزنش ۱۳ کیلو هست .( تب نداره فقط سرفه هستش)

