Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست و سوختگی مقعد
سلام دخترم مدفوع نداره ۳روز شکمش کار نمیکنه بعد هم که کار میکنه کی گریه میکنه اذیت میشه مدفوعشم سفته مقعدشم سوخته وقتی مدفوع میکنه پاره پاره میشه
- اسهال بچه دو ماهه
سلام نوزاد ۳ ماهه دارم ک ۲ روز ه شیر کم میخوره نمیخابه اسهال هم داره چکنم
- دور سر نوزاد پسر ۶ ماهه
با سلام موقع تولد دور سر ۳۴ بود و الان که ۶ ماهش هست ۴۶ و قد ۷۳و وزن ۸و ۵۰۰ گرم ایا دور سرش نرمال؟ ممنونم
- تغذیه
سلام آقای دکتر فرق زینگ سولفات و زینگ گلوکونات و زینگ پلاس چیه. کدومشون بهتره؟
- شیر شب
سلام . آقای دکتر فرزند من نوزده ماهشه. شب ساعت نه شام و شیرش رومیدم تا ده میخوابه. صبح هم حدود ساعت نه صبحانه میخوره ایا لازم هست پر طول شب یه وعده شیربدم؟
- شربت کوآموکسی کلاو
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- مدفوع سبز
سلام دکتر عزیز شبتون بخیر ببخشید دخترم هفت ماه و نیم هست و مدفوعش سبز سبز رو به تیرگی شده و حس میکنم دل پیچه داره و بعضی مواقع زور میزنه و نا آروم هست خوابش هم بسیار سبک و کوتاه شده. امکان. اره حساسیت داشته باشه؟ جدیدا سرلاک گندم میدیم بهش و حس میکنم از این باشه
- سلام خسته نباشید پسرم چند وقت بیماری گال گرفته و از دارو استفاده می کند واکسن یک سالگیش یک ماه رد شد اشکال ندارد اگر زحمتی نیست به سوال من جواب بدهید
- علت یبوست
سلام دکتر دخترم یازده ماهشه قطره آهن liposomal ومولتی ویتامین vitane آلمانی میخوره آهن 1cc و ویتامین2cc ممکنه که یبوستش بخاطر این دوتا باشه مدفوع میکنه ولی یکم سفت وسخت ممنونم بابت پاسخگویی
- شربت آموکسی سیلین 125
سلام .پسر دوماهه ام یکم سرفه .میکنه وبینیشم کیپ شده اما آب ریزش بینی نداره.موقع نفس کشیدنم یکم خرخر میکنه .البته گاهی اوقات ، کل روز اینطور نیست.دکتر بهش آموکسی سیلین ۱۲۵ داده .هر ۱۲ساعت ۵ سی سی .وزنشم ۵و۶۰۰هست .به نظر شما ۵سی سی زیاد نیست ..لطفاراهنماییم کنید.درضمن تعدا دفعاتی ام که پوشکش را کثیف میکنه زیاد شده اما حجمش کمه.بنظرتون اسهال داره،؟ازصبح تا الان که ساعت ۸هست سه بار با حجم کم.بیرون روی داشته ..حال عمومیش هم خوبه.شیرمادرم خوب میخوره.
- شربت آزیترومایسین
دوز مصرفی شربت آزیترو مایسین ۱۰۰ برای کودک ۵سال و ۳ ماهه چقدره
- مصرف سفیکسیم برای کودک ۱۰ ساله
- زمان پوشک گرفتن
سلام دکتر دختر من ۲۳ ماهشه .کی باید از پوشک بگیرمش بهترین زمان که جواب بگیرم کی هستش؟؟ ممنونم
- سلام خواستم ببینم بچم ۴۵ روزس بعضی وقتا نفس صدا دارمیکنه وانگار بینیش کیب میشه وخلط داره ونمیزاره خوب نفس بکشه چی کنم
- دو زبانه
سلام آقای دکتر ببخشید ما که آذری هستیم وتو خونه آذری حرف میزنیم اگه آهنگ فارسی یا کتاب به فارسی برای دختر 5 ماهم بخونم برای حرف زدنش تاخیر ایجاد میشه یا نه؟ ممنون از اینکه وقت میزارید وپاسخ میدهید.
- پوست کودک
سلام اقای دکتر خسته نباشید ببخشید کودک من یه لکه سفید زیر گردش هست که این لکه اول روی بدن خاله اش بود یکی از لباسای بچه خورد به لباس خاله اش و الان بچه منم زیر گردنش لکه سفید دراومده جای نگرانی هست ؟
- علت بیقراری نوزاد 7 ماهه
سلام خسته نباشید دختر من هفت ماه داره ولی ازیک ماهگی خیلی بی قراری داره خواب در طول روز کم داره ولی شب خوب میخوابه رفلاکس شدید داشت که گفتن با استفاده از دارو اس امپرازول و دمپریدون برطرف شده ولی باز هم بی قراره در ضمن در یک ماهگی تشخیص کولیک هم شده
- کاغذخوردن نوراد
دخترم پنج ماهشه امرور داخل پی پی ش یه تیکه کاغذ بود.. خیلی ترسیدم بنظتون مشکلی پیش نمیاد براش؟
- با اسهال چکار کنیم تمامی ندارد
سلام دختر یک ساله دارم. اول استفراغ میکرد قطع شد ولی اسهال داره روزی 4بار5بارغذا نمیخوره فقط شیرمادرش
- عفونت چشم نوزاد ۸ ماه
اقای دکتر پسرم ۸ ماهشه چشماش عفونت داره ۳ روز الان خیلی میترسم .قطره باکتی ماید ۱۰ و پماد اریترولیدین اوردم براش مصرف کنم یا نه

