Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خواب کودک ۷ماهه
پسرم ۷ ماهشه. در طول روز چرت هاش بیشتر از نیم ساعت نیست و خیلی هم خواب سبکی داره. شب ها هم حدودا ۴ بار بیدار میشه و تکون میخوره و نق نق میکنه باید حتما شیر بخوره یا تو بغل تکونش بدم که خوابش ببره. بعضی وقتا هم با گریه ناگهانی از خواب میپره. علت این وضعیت چیه؟ این بیدار شدنا تو رشدش اثر منفی نمیذاره؟
- قطره آهن
سلام آقای دکتر . پسری دارم هشت ماهه که از خوردن قطره ی آهن سر باز می زند و اگر هم بخورد بالا می آورد . نظر شما چیست ؟ با توجه به طعم بد قطره آهن فربولین و مکمل غذایی آمی ویتال ( ویتامین آ د ) لطفا قطره آهن و ویتامین جایگزین معرفی کنید. سپاس .
- داغ بودن کف پا دست
سلام اقای دکتر پسرم یک سال وسه ماهشه گاهی وقتا کف دست پا هاش داغ میشه بیقراری میکنه علت از چیست ممنون از شما
- مصرف دارو
دخترم ۹ ساله هست و تب کرده اموکسی ۱۲۵ گرفته ام ، هر چند ساعت باید چند سی سی بدهم؟؟
- الرژی
تغذیه مادر در نوزاد که الرژی به پروتینگاوی دارند چگونه است تا کی باید رعایت شود
- تب کودک
ایا میشه همزمان قطره و شیاف استامینوفن استفاده کرد
- کیدی لاکت
سلام و عرض خسته نباشید آیا پودر کیدی لاکت رو به بچه چهار سال و نیمه ای که زیاد دچار نفخ و دل درد میشود (سرد مزاج است) هفته ای دو بار مثلا شنبه و سه شنبه به صورت مستمر و همیشگی داد؟ با تشکر
- خونریزی لثه
سلام وقت بخیر دختر۲۱ماهه ای دارم که سه روزه از وسط دندونای بالاش خون میاد با برخورد به هر چیز سفتی مثل میوه یا لیوان و.... دیشب تو خواب هم کلی خون اومده طوی که صورتش صبح خونی بود تجویز شما چیه
- شربت
سلام اقای دکتر فاصله کتوتیفن با کلاریترومایسین چقدر باید باشه ت. دستورش نوشته ۴ ساعت
- بیهوشی دندانپزشکی
باسلام اقای دکتر پسر سه سالو نه ماه که برای ترمیم دندان هاش دندانپزشک گفتن باید تحت بیهوشی باشه منتها یک پزشک اطفال گفتن که رو مغز تاثیر میزاره ایا این درسته ؟و اینکه پسر من نیاز به جراحی فتق هم داره که میترسم دوتا بیهوشی بهش اسیب بزنه و از یه طرف هم پسرم به احتمال زیاد بیش فعالی داره ایا رو بیش فعالیش تاثیر میزاره یا نه لطفا راهنمایی کنین
- مدفوع سفید
ببخشید کودک 2 سال و 1 ماهه من یک بار مدفوع سفید کرد، قبل و بعد اون مدفوع طبیعی دارد، یک بار دیدن مدفوع سفید نیاز به پیگیری دارد؟
- عفونتگلو
سلامآقایدکترمندخترمزودرس8ماههبهدنیا امدهوقتیمتولدشدریههاشکاملنشدهبودیک هفتهبستریشدوالاندخترم8سالشازوقتی کهمتولدشدهبایکسرماخوردگیسادهریههاش عفونتمیکنهالانبازسرماخوردهسرفه میکنهاستفراغمیکنهچهداروییبدهمخوبه. باتشکر
- مدت استفاده
سلام و خسته نباشید خواستم بدونم شربتهاو داروها تا چند وقت بعد از باز شدن قابل استفاده هستند!!ممنون از جوابتون
- مغزواعصاب
پسری دارم 8ساله بعدازاینکه باسر ازبارفیکس پرتاپ شدن وهمون موقع سی تی اسکن دربیمارستان میلاد تهران واسشون انجام شد مشکلی نداشتن چندماه بعدهم همینطور حدود 8ماه بعد بخاطر اینکه هرازگاهی کمی سردرد داشتن MRI درخواست شد جواب اون هم الحمدلله سالم بود ولی نوارمغزی که ازبچه گرفته شد دکترمیگه ازسال گذشته تاالان این بچه داره نامحسوس تشنج میکنه وضریب هوشیش میاد پایین ولی شمامتوجه نمیشید الان داروی لاموتریژین روبا یک چهارم واسش شروع کردن تا به 2عددبرسه بعدازچندین ماه میخواستم نظرتون رو بپرسم آقای دکتر خیلی زود کلامش وحرفی که میخواد بزنه روفراموش میکنه ومتاسفانه یادش میره غیراز داروخوردن چکارمیتونیم واسش بکنیم مثلا چه ورزشی خداخیرتون بده ممنونم
- زردآلو
سلام آقای دکتر روز بخیر،دخترم نزدیک ۴سالشه سرماخورده و سرفه داشت داره دارو مصرف میکنه خداروشکر بهتره میتونه زرد آلو بخوره؟
- اختلال
سلام آقای دکتر بچه ام یکسال و نه ماهشه نمیتونم جایی ببرمش تا میبرم به همه چی دست میزنه بازار میبرم به وسایل مغازه ها دست میزنه میگم نکن توجه نمیکنه یا داد میزنم جیغ میزنه.به زور دستشو میگیرم میکشم کنار.گاهی بعضی چیزا میگم گوش میکنه بعضی اصلا توجه نمیکنه انگار با دیوار حرف میزنم توجه به صحبتم نمیکنه همش از صبح بیدار میشه با خودش تنهایی بازی میکنه و همش راه میره دست میزنه وسایل گاهی میگم نه نمیزنه .بغل همه میره حرف هم در حد چند کلمه اونم با خودش میگه.اینم بگم کارتون انگلیسی زیاد میبینه کاراشون مدام تقلید میکنه حین دیدن.به نظرتون بیش فعالی داره؟؟خیلی نگرانم.وسایل دست بچه ها میگیره ازشون
- سلام ۱۳ سالمه دیشب یه میخ رفته بود کفه پام نزدیک انگشته وستی پای راستم باید چکار
سلام ۱۳ سالمه دیشب یه میخ رفته بود کفه پام نزدیک انگشته وستی پای راستم باید چکار
- بافت نرم کشاله ران
سلام و خسته نباشید کشاله ران سمت راست دختر دو ساله ام یک مقدار بافت نرم مثل گوشت زیادی دارد البته خیلی نرم که سمت چب ندارد و چین خوردگی دو کشاله قرینه نیستند گوشت یک طرف بیشتر است نگرانم راهنمایی کنید وقتی دست میزنم مثل حبابهای ریز زیر دستم حرکت میکنن
- استفاده از شربت تئوفیلین جیبرای کودک چهار ساله
- دارو
فرق مصرف سوسپانسيون ازيترومايسين و قرصش براي كودكان زير ١٢ سال چيست

