Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زینک سولفات
سلام ایا شربت زینک سولفات برای اشتها فقط خوبه یا خواص دیگری دارد؟ چونکه دخترم اشتهاش خیلی خوبه یه ماه بهش دادم گفتم دیگه بهش ندم ایا بدم یا ندم؟؟؟
- زمان
سلام وقت بخیر.بچم یک ونیم سالشه دایم براشیرخوردن بهم میچسبه..شربت آهن.مولتی ویتامین وکلسیم بهش میدم چقدرفاصله با غذا یا شیرخوردنش بایدباشه ک جذب بشن؟
- پسرم بیست و پنج روزشه سرفه می کنه فکر کنم خلط داره چیکار کنم
- سلام آقای دکتر دخترم یک سال و ۸ماهشه سینش خس خس میکنه شربت سفیکسیم با شربت پلارژین بهش میدم ولی هنوز سینش خس خس میکنه ب نظر شما چ داروی بدم
- دیر شدن واکسن چهار ماهگی
- قرص نکسیوم یک چهارم
دخترم دوماهشه و رفلاکس داره دکتر براش قرص نکسیوم یک چهارم براش تجویز کرده حس میکنم داره لاغرتر میشه وزن تولد دخترم 3400 الان 4300
- سلام پسرم یک ساله است خمیر بازی خورده دهنشو شستم یه کوچولو شیر بالا اورد نگرانم چیکارش کنم؟
- مک نزدن ممتد نوزاد
با سلام نوزاد هفت ماهه ای دارم که از تولد تاکنون موقع شیر خوردن هر دو ثانیه شیشه را ول میکند و دوباره مک میزنه و تا خوردن آخر شیر به همین صورت است علت چه میتواند باشد؟
- سفیدی روی ناخن
سلام پسرم۶سالشه و روی ناخن هاش یک خط سفید افتاده چکارکنم؟گرسنه اش میشه امامیل ب خوردن غذانداره؟ باید ب نوربخش غذابدم اصلا ماست،دوغ،شیرکشک نمیخوره میشه بجاش قرص کلسیم بهش بدم ،اگه میشه راهنمایی کنید درضمن قرص بهترازشربت میخوره
- فابیس
کودکم فابیس داره ایا میتونه ایبو پروفن بخوره
- درمان مبکروب معده دختر م ۴ سالشه
شربت اموکسیسیلین ۱۲۵ دخترم ۴ سالشه برای نبکروب معده پزشکش داده چه نقدار چند ساعت یه بار بدم
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ،پسرم ۵ماه و۱۲روزشه حدود۱ماهه شیرخشک سوپرامیل میخوره ،ازوقتی شروع کردم این شیررو تعداد دفع مدفوعش روزانه بیشترشده مدفوعش تیکه های خلطی داره و الان ۳روزه مدفوعش نخه های سیاه داخل مدفوعشه و خلطی هم هست،آزمایش انجام دادم آزمایشش سالمه،،این بخاطره چی هست؟؟
- استفراغ
سلام آقای دکتر وقت بخیر. هفته ی پیش مطب خدمت رسیدیم. گفتم پسرم بعضی روزا گاهی موقع غذاخوردن عق میزنه. معاینه هم کردید فرمودید اشکالی نداره. اومدیم خونه دوباره فرداش موقع سوپ خوردن عق زد و هنوز نصف سوپش رو نخورده بود که بالا آورد. ۸ ماهشه و شیرمادر میخوره. نگرانم. چند روز قبل از اینکه بیایم مطب هم همینجوری شده بود.
- سلام نوزادم 3ماهشه اسهال شده چ دارویی مصرف کنم
- سلام دخترم ششو نیم ساله است شربت سفکسیم ۱۰۰رو چه مقدار باید بهش بدم؟مچکرم
- سرفه خلط دار
باسلام ،دخترم نزدیک چهار ماهشه ،سرفه های خلط دارداره نمیتونه خلطشو بریزه ،ازیترومایسین ۲۰۰ روزی ۱/۵ سی سی میخوره و شربت پلاژین هر هشت ساعت چهارقطره ،و قطره بینی هم استفاده می کنم ولی سه روزه بهتر نشده ،شیرنمیخوره ،امروز پنج شش سی سی خورد ،وخیلی الان بی تابه هی با هرسرفه از خواب می پره و گریه می کنه ،خلط تو گلوش هست بیرون نمیاد ،چیکار باید کنم ؟
- ملتهب شدن لوزه و بزرگ شدن غده لنفاوی
سلام، من پسرم 18 ماهشه،حدود یک ماهه بچه م آنفولانزای خفیف گرفت و بعد چند بتر دکتر بردن خوب شده، غده لنفاویش بزرگ شده بود بردم دکتر گفتن لوزه ملتهب شده و غده لنفاوی هم بزرگ شده، براشون قرص پردنوزولون 5 تجویز کردن هر 12 ساعت نصف قرص، با آبمیوه قاطی کردم بهش دادم، کل محتویات معده ش بالا اورد، یکم سرچ کردم دیدم خیلی عوارض داره، استرس گرفتم بهش دوز بعدی رو بدم، چیکار کنم؟؟؟ راه یا داروی دیگه ای برای درمان نیست؟؟؟
- شیر خشک
سلام اقای دکتر پسرم ۳ ماهشه رگهای سبز تو مدفوعشه مشکلی داره؟؟
- دیفین هیدرامین
سلام پسرمن یماهشه اصلا نمبخابه همش بیقراره گریه میکنه چشاش از بیخابی قرمزشده بهش دیفین هیدرامین بدم؟یا شربت استامینفون که راحت بخابه کدومو بدم بنظرتون ضرر نداشته باشه؟
- فاویسم
سلام دخترم یکسال و چهارماهشه، فاویسمی هست، برای خشک شدن خلط سینه ،چه دارویی تجویز میکنید ؟؟؟
ممنون میشوم راهنمایی کنید ،

