Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سفکسیم
سلام پسرم ۴سالشه تب میکنه خیلی عطسه وآبریزشم داره.شربت سفکسیم۱۰۰ چقدر وهر چندساعت بهش بدم
- سرماخوردگی
سلام دکتر وقت بخیر دختر من ۲ سالشه وزن ۱۲ کیلو سرماخوردگی ویروسی دارد ریه عفونت داره دکتر براش شربت فارمنتین ۶۴۳داده نمیدونم چند سی سی باید بهش بدمممنون میشم راهنمایی کنید
- مصرف همزمان شربت سرماخوروگی و شیاف استامینوفن
سلام بچم ۲ سالو ۲ماهشه تب داشت بهش سرماخوردگی و شیاف استامینوفن و همزمان استفاده کردم خطرناکه الان خوندم ک نباید باهم استفاده میکردم
- زردی کف پاپسر ۸سالا
سلام و خسته نباشی حضور دکتر گرامی من یک پسر ۸ساله دارم که زیر پاهاش همیشه یخ کرده ورنگ زرد داردالبته زردی کف پاش بیشتر در فصل زمستان اتفاق می افتتد ولی همیشه کف پاهش یخ کرده
- بدخوابی در کودکان
سلام آقای دکتر دخترم دوساله و سه ماهشه به خاطر نوع لایف استایل من و همسرم که بیشتر شبا تا دیر وقت بیدار بودیم دخترم اصلا خواب مناسبی نداره مخصوصا از یک ماه پیش که از شیر گرفتمش خوابش اصلا تنظیم نمیشه مثلا اگه زود بخوابه یازده یا دوازده دو شب بیدار میشه و دیگه تا هشت صبح بیداره و بعضی شبا هم مثل الان پنج صبح میخوابه من دیگه کم آوردم شما چه راهکاری رو برای تنظیم خوابش پیشنهاد میکنید
- علت خون دراستفراغ کودک ۱ساله
- زنبور
سلام پسرم 8 سالشه بعد امروز تو باشگاه زنبور نیشش زده ولی معلوم نیس چه زنبوری بوده حالا دکتر بردیم وامپولم زده ولی همچنان متورم وقرمز هستش خواستم نظرتونو بدونم.
- زیربغل
سلام وقت شما بخیر پسر من که دو سال و نیم هست زیر بغل سمت چپش قرمز شده خودش میخارونه چه پمادی بزنم ممنون
- سلام پسرم سرفه شدیددارد چکار کنم ممنون دکتر
- سرما خوردگی
سلام من پسرم ۷ سالشه دو شبه تب دارد ب پزشک مراجعه کردم شربت سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده امروز بعد دو روز سرفه های خشک و خروسکی داره باید چیکار کنم
- جوش چرکی کودک ۳ ساله
با سلام و وقت بخیر. دختر سه ساله بنده دو سه روزه روی پیشونیش حوش قرمز زد که بعدش روی جوش سفید شده.ممکن از گرمی باشه؟ممنونم
- باکتی ماید 10
سلام من بچم 11روزشه از امروز قطره باکتی ماید 10 دارم استفاده میکنم براش وقتی استفاده کرده خیلی عفونت در میاره چشمش همش میچسبه به هم گریه میکنه
- چشمان دختر 5ساله ام مواد زرد رنگ ترشح می کند قطره باکتی ماید 10براش خوب هست؟
دخترم 5سالشه چند روزه تب دارد روز تب ندارد شب که میشه تبش شروع میشه دکتر عمومی کفت گوشش قرمز شده. چشماش .جرم زرد رنگ ترشح می کنه 20کیلو هست و 5سالشه دکتر گفته هر 12ساعت 1قطره تورا به خدا حالا چکار کنم
- ناپروکسین۲۵۰
سلام پسر ۱۰ ساله من امروز تب ۳۸ درجه داره و کمی سوزش چشم و گلودرد و سردرد داره بهش قرص سرماخوردگی بزرگسالان دادم میشه قرص ناپروکسین هم برای تبش بدم؟مشکلی که با قرص سرماخوردگی بزرگسالان نداره؟
- واکسن انفولانزاا
سلام جناب اقای دکتر وقت بخیر. پسرم سه سال و شش ماه دارد. پارسال براش واکسن انفولانزا فرانسوی تزریق کردیم . اما وقتی سه هفته بعدش خواستیم دوز دوم را براش تزریق کنیم متاسفانه دیگه یافت نشد یعنی پارسال فقط یک دوز نصفه را زد. حالا امسال میخواهیم براش دوباره واکسن انفولانزا بزنیم. آیا یک دوز کافی است یا دوتا بخریم و دو دو دوز براش بزنیم یک دنیا سپاس از شما
- بی خوابی کودک
سلام آقای دکتر پسر۲۲ماهه ام همش درطول شبانه خواب راحتی نداره هردوساعت بیدارمیشه میگه شیشه شیرشوبدم بهش اصلا درطول شب همش نق میزنه.چکارکنم به نظرتون شربت بی بی سددادم اثرنداشت.شربت آرام بخش قوی بهم معرفی کنیدلطفا
- شربت آموکسی کالا ۴۵۷
دخترم تازه وارد ۴سال شده دو شبه تب میکنه سرفه هم میزنه .شربت آموکسی کالا ۴۵۷ چند سی سی بدم چند ساعتی .۱۳ کیلو داره
- شربت نئوتادین
سلام اقای دکتردخترم ۲۰ ماهشه ۱۲ کیلو داره شربت نئوتادین چندسی سی بایدبدم وشربت استامینومن چندسی سی بدم ممنونم.
- اومدن خون از دماغ
سلام خسته نباشید،ببخشید اقای دکتر ،پسرم هشت سالشه بدون ضربه دیدن دماغ،از یه سمت دماغش خون میاد خیلی نگرانم دلیلش رو خواستم بدونم،ممنون
- قرمزی کشاله ران
با درود، حدود دو هفته هست که رگه های صورتی زیر پوستی در کشاله ران دخترم میبینم. تقریبا شکلش شبیه به رگهای چربی بعد از زایمان هست فقط به رنگ صورتی پررنگ در کشاله ران قرار دارد. ممنون میشم اگر راهنماییم کنید که آیا نگران کننده هست؟ آیا نیاز به درمان دارد؟ اگرنه خودش خوب میشه؟

