Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چشم
سلام آقای دکتر قبل از همه چیز باید از شما تشکر کنم از شما بخاطر دلسوزیتان دختر ۷ ساله ای دارم از دیروز چشمش چرک میزند و امروز قرمز و متورم هم شده است چه باید بکنم ممنون از راهنمایتان
- 56
سلام آقای دکترپسرم هفت ماه کامل است الان باکمک دستهش کوتاه میشینه سرش به عقب میره انگار چشماش چشمک میزنه ولی وقتی سرش بالا نره مشکلی نداره آیاچشماشمشکل داره واینکه چرانمیتونه بدون تکیه گاه مدت زیادی بشینه
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
سلام دکتر دخترم الان ۳ماهشه سرماخورده بود دارو دادم یکم بهت شد ولی خلط زیاد داره ک ب زور شیرشو مک میزنه میخوره یکمم سرفه داره ک هنوز برطرف نشده چی خوبه بهش بدم ک سرماخوردگیش کلا برطرف بشه؟
- غذاهای محلی
سلام خسته نباشید .پسرم 9 ماهشه .خواستم بدونم میتونم بهش گوشت اردک بدم؟
- تب
با سلام دختر ٨ ساله ام سرماخوردگي خفيف داشت چند روز بعد سرفه و تب شروع شد بعد از دو روز دكتر رفتيم كفتن تبش بالاي ٤٠ درجه است و ويروسي امروز روز ششم هست هنوز تب داره فقط دو روزه يكم شدتش كم شده بسيار نگرانم بايد چيكار كنم لطفا كمكم كنيد سپاسگزارم
- اسهال و سوختگی ناشی از آن
سلام. پسرم ۱ونیم سالشه بخاطر دندون در آوردن اسهال شده و مقعد و ران هاش سوختن بهش موز دادم ساشه پدی لاکت دادم و برای سوختگی پاهاش پماد ان ان استفاده کردم کمی خوب شد ولی زیاد فایده نداشت از داروخونه پماد کالاندولا وهیدروکورتیزون گفتن قاطی کنین و بزنین وقتی زدم خیلی گریه کرد و میگفت میسوزه پاهام ب نظرتون پماد هایی ک استفاده کردم درستن؟
- دل درد کودکان
سلام نزدیک یک ساله دخترم دل درد داره همه آزمایشاتم سالم بودن
- احتقان بینی
سلام آقای دکتر علت احتقان بینی در کودک۵ ماهه آلرژی غذایه؟؟ واقعا بیخوابش کرده سرمانخورده،آلرژی به پروتئین گاوی داره که مدتهاست تو رژیم. بخور سرد خوبه یا گرم؟ ممنونم
- ویتامین
سلام اقای دکتر خسته نباشید.برای دختر ۲ ساله چه نوع ویتامین بهش بدم ممنونم
- دوز مصرف کو آمو کسی کلاو ۶۴۳
دوز شربت کو آموکسی کلاو برای کودک ۸ساله باوزن ۲۳ کیلو باید چقدر داد
- قبضیت
سلام دخترم دوماه و۵ روز مدفوع نکرده برایش شربت لکتروز داد اما فایده نکرد باز شافت کرد علانم باز ۶ روز شده مدوفوع نکرده چی کار کنم
- استفراغ و رفلاکس
با عرض سلام،دخترم 4 سالشه آلرژی از نوزادی داره الان چند شب شبها تو خواب استفراغ میکنه قبلش سرما خوردگی داشت علتش چیست؟ دارویی که بشه جایگزین رانیتیدین باشه چیست؟ با تشکر
- مکیدن انگشت
با سلام واحترام خدمت اقای دکتر.دختر۴ساله من مدام یا در حال مکیدن انگشت است یا ناخن خوردن.خیلی تلاش کردم به هر طریقی اعم از تشویقی وتنبیهی و بیشتر اوقات بی توجهی و حواس پرتی ولی هنوز نتوانسته کارش را ترک کند.متاصل شدم.لطفا راهنمایی بفرمایید.با تشکر
- خمیازه ناقص
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر پسرم ۵ سالش هست و وزنش هم ۱۵/۵ کیلو هست. از بدو تولد نوک سینه ش یه نقطه بسیار ریز مثل جوش وجود داشت .... الان و در حال حاضر به جوش سفید عفونی تبدیل شده و اطرافش هم یه کم متورم و قرمز شده ...آیا این خطرناکه؟؟؟ خیلی نگرانش هستم ...
- زیاد مدفوع کردن کودک ۱۸ ماهه
سلام پسر ۱۸ ماهه ام دچار اسهال شدید شد سرم زدیم دارو خورد خوب شد ولی بعد از اون موقع تعداد مدفوع اش در روز زیاد شده حالت اسهال نیست در ضمن در بیماری اش دکتر سفکسیم داده بود که اسهالس را بدتر کرد پسرم به سفکسیم حساسیت داره
- قورت دادن هسته زیتون
عرض ادب و خسته نباشید به دکتر عزیز.دخترم ۱۷ ماهشه ۶ الی ۷ تا زیتون با هسته قورت داده.دوبار به فاصله ۴،۵ روز تا بحال دفع داشته ولی با گریه.و اینکه هسته ای توی دفعش ندیدم.حال عمومیش خداروشکر خوبه و غذا هم میخوره ولی متاسفانه تو دفع کردن خیلی اذیته..خیلی نگرانشم.میشه لطفا راهنمیی کنید.
- تب. کودک 4 ساله
سلام. دختر 4 سالم رو آوردم پیش شما گلو درد داشت گفتین یکم تب داره براش انتی بیوتیک نوشتین و شربت سرما خوردگی و تب بر از دوشنبه تا جمعه انتی بیوتیک تموم شد گفته بودین 5 روز. صبح شنبه بردمش پارک الان دوباره تب کرده. حالش خیلی خوب بود سرحال. با این که آنتی بیوتیک دو روزه تموم شده گفتین 5 روز بدم چه جوری دوباره تب کرده. الان من چیکار کنم.؟؟ آزمایش باید بدم یا دوباره انتی بیوتیک. ممنون
- قطره
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو ۴ ماهشه من باید همچنان قطره های ویتو کید و لیپوزوفررو ادامه بدم؟؟ یا یه قطره دیگه باید جایگزین کرد ایا بایددازمایش کلی بده تا اگه نیازی نیس دیگه نخوره قطره هاشو
- امپول دگزا
پسرم ۲ونیم ساله شه بخاطر سرفه های ناجور و خلطی بردمش دکتر گفت خروسک شده و امپول دگزا تجویز کرد یدونه. الان شنیدممیگن خیلی جذب کلسیم تا ۶ ماه صفره و یا دچار پنومونی نکروزان میشه
- کودک
دو روزه پسرم مدفوعش چسبناک و بد بود هست علتش چیه

