Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بالا اوردن
دخترم4ماهشه مدام بالا میاره،استفراغ و بیحالی چیکارکنم؟؟
- اب نجوشیده
نوزاد ۵۷ روزه دارم. اشتباها شیر خشک با اب نجوشیده ۲۰میلی لیتر بهش دادم و بعد ک فهمیدن دیگ ندادم. برای یکبار اشتباها مشکلی پیش میاد؟ چه مشکل احتمال داره ایحاد بشه؟
- غذاي كمكي
بإسلام نوزادم وارد ٦ماه شده وزن ٨كيلو ميتونم سوپ درست كنم داخلش كدو حلوايي و سيب زميني بريزم؟
- متخصص اطفال
سلام خسته نباشید پسرم ۳ روزه شه الت تناسلیش نوکش گرده بنظرتون مشکلی داره؟؟؟ خیلی نگرانم لطفا زودتر جواب بدید
- تغییرشیرخشک
سلام پسرم ۴ماه نیم هست بهش شیرخشک نان ۱میدام باشیرخودم چندوقتی هست موقع خوردن شیشه نق میزنه یاخوب نمیخوره مدفوعش هم آبکی بودالان براش شیرخشک اپتامیل خریدم دارم استفاده میکنم تب داره امااین تب به عوض کردن شیرخشک ربط داره یانه فقط سرش باشکمش داغ میشه
- درد شکم نوزاد
سلام نوزاد من ۲۸روزشه شیرخشک نان۱میخوره کامفورت بلافاصله بعد شیر گریه میکنه و باد معده داره چه شیرخشکی بهش بدم که این حالت و نداشته باشه
- پسرم ۴ماهش خیلی سرفه میکنه وصداش گرفته است
سرفه میکنه خیلی صداش گرفته سینه اش هم چرکه
- تعریق کف دست و پا نوزاد
با سلام من نوزاد ۳ ماهه دارم.چند روزه تعریق کف دست و پا داره.علتش چیه؟
- خوردن دست
باسلام و وقت بخیر بچه من سه ماهشه همش دستاشو میخوره حتی وقت سیری و بعد خوردن شیر علتش چیه مشکلی داره؟؟؟
- Experienced representation in incapacity claims court with help from a impairment attorney.
- نوزاد
سلام آقای دکتر به بچه ام شربت کوریزان دادم یک سیسی الان از صب گیحه چکار کنم
- فاصله زیا شیر خوردن وبیقراری نوزاد۳ماهه
من دخترم ۷ ماهه هست موقع خواب و شیر دادن بیقراره نا آرام انگار چه طور آدم یهو از خواب بیدار میشه ناآرومه اون طوری من چی کاز کنم میشه راهنماییم کنید
- تب
سلام آقای دکتردختر4ماه من باورم 5کیلودیروزتب شدید داشت تبش آوردم پایین امادوباره تب میکرد بهش سفیکسیم دارم میدم 5قطره هر12ساعت بنظرشماادامه بدم یاشتباه؟؟؟
- سرفه نوزادسه ماهه
سلام اقای دکتر دخترم الان چندروزه سرفه های خشک مبکنه چیکارکنم خیلی عمیق سرفه خشک میکنه
- سرماخوردگی
پسرم دوماه ونیمه سرماخورده وسرفه میکنی شربت آزیترومایسین ۲۰۰ بهش بدم خوبه
- شیردهی
سلام و وقت بخیر. نوزاد ده ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره. اما به خیلی چیزای دیگه مثل انگور و هلو و بادام و تخم مرغ و... هم آلرژی داره. در حال حاضر هم شیر خودمو شبها و شیرخشک آپتامیل پپتی ۲ رو روزها بهش میدم. میتونم دیگه شیر خودمو قطع کنم؟ چون هر وقت با خوردن یچیز جدیدی از طرف من داره آلرژی میشه و اذیت میشه.
- زردی
سلام نوزاد ۴روزه با زردی ۱۵بستری شد و با زردی ۹/۵دو روز بعد ترخیص شد .دوروز بعد روزهشتم آزمایش دادیم ده شده .الان روز نهم احساس میکنم کمی زرد شده .احتیاج به پیگیری و آزمایش هست؟
- غذا دادن برای نوزاد ۴ ماهگی خوب یا خوب نیست
- مدفوع نکردن نوزاد
با سلام نوزادی ۵۳ روزه دارم که به مدت ۴ روزه مدفوع نکرده دلیلش چیه
- دلیل پا نگرفتن نوزاد سه ماهه
با سلام و عرض ادبنوزاد دختر سه ماهه دارم که با وزن 3300 و قد 50 در 37 هفته به دنیا اومد مشکلی که دارم اینه که وقتی به حالت ایستاده روی زمین نگهش میدارم پاهاش رو سفت و عمود نمیکنه البته از ده بار دوبار هم سفت میکنه ولی فقط برای چند ثانیه و خیلی کوتاه آیا این طبیعی هست ؟ولی در حالت خوابیده کاملا با پاش پتو رو کنار میزنه یا به کف دستم ضربه میزنه و تعقیب چشم داره مادر و پدر رو میشناسه تمایل به دمر شدن داره گردن رو از جلو به عقب کامل میگیره میخنده . ازدواج فامیلی نبوده هنگام تولد اکسیژن نگرفته غربالگری های بارداری و تیرویید هم نرمال بوده لگن هم سونو شده نرمال هست فقط مشکل اینه که پاش رو سفت نمیکنه

