Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سیفکسیم ۱۰۰
برای نوزاد ۹ماهه که ۹ کیلو وزن داره
- سل سلین ۱۲۵ چند سی سی بش بدم برای عفونت گوش
سلام دکتر اموکسی سلین ۱۲۵ به بچه دوماهه باوزن ۴.۲۰۰چهار کیلو ودویست گرم چند سی سی بدم
- یبوست و ارتباط آن با آد
من از وقتی شروع به دادن قطره آد به نوزادم داشتم یبوست گرفته چیکارکنم
- همانژیوم
سلام دخترچهارماهه دارم که رویه پیشونیش لکه همانژیوم داره اولش مثل سایه کم رنگ بودولی الان برجسته شده آیااین لکه خودبه خودمیره یانه
- پیوست تنگی نفس دختر نوزاد ۸ ماهه
آقای دکتر فراموش کردم بگم دماغشم خیلی می خوارونه از تولد تا الان همش گوشاش میکشه دوبار بردم گفتن عفونت نداره.جدیدا یک چشمشم میخوارونه.اینم بگم ماه هشت و ۳ بارداری کرونا مبتلا بودم و بستری بودم به اون ربط داره؟
- گیر کردن شی در گلو
سلام نوزاد من ۷ ماهشه ابجیش گف یچیز پلاستیکی گرد تو دهنش بوده خورده ولی بعید از گلوش رد شده باشه ولی ن سرفه ای کرد و ن بیقراری عادیه شیرم خورد بعدش امکان داره هنوز تو گلوش باشه
- قطره کولیکز
سلام. دکتر به پسر من که ۵۳روزه س قطره کولیکز داده گفته روزی ۵ قطره درصورت درد، وقتی موقع درد بهش میدم ۲ساعت تو بغلم راهش میبرم و گریه میکنه بعد آروم میشه.من باید چقدر بهش بدم تا تاثیر بذاره؟
- رفلاکس
سلام آقای دکتر پسرم سه ماه و ۲۰روزشه شیر نمیخوره فقط تو خواب اونم کم میشه قطره زیتو کید بهش بدم برای اشتهاش؟
- خوب ننشستن وپشت زدن نوزاد۶ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد۶ ماهه ای دارم که خیلی پشت میزنه وباکمک زمان کمی میشینه ووقتی عمود میگرمش زود پاهاشو خم میکنه یا از قسمت شکم خودشو به جلو میده لطفا بگین این حرکات عادیه یانه؟یا یک نوزاد۶ ماهه چه توانایی حرکتی باید داشته باشه
- گریپ واتر خارجی
با عرض سلام و درود خدمت دکتر عزیز. نوزاد من دو ماه و نیمه است.. یک شیشه گریپ واتر از کویت برامون فرستادن. و خیلی تعریف میکنند از کیفیت این شربت برای درمان کولیک بچه. خواستم بدونم شما هم این شربت رو تایید میفرمایید؟ با تشکر فراوان
- نوزاد
سلا قرمزی پشت زانو و پشت ارنج و زیر گردن نوزادم نشونه چیه چه پمادی براش بزنم خوب بشه
- نخوردن شیرواسهال
سلام آقای دکتر وقت بخیرخیلی سپاسگذارم ازوقتی که میذاریددخترم چهارماهشه ورفلاکس پنهان داره اسرآمپرازول۱۰میدم روزی دووعده. چندوقتی بودکه رفلاکسش شدیدشدهبودومجبورادفعات داروروزیادکردم جوری که معده به قدری حساس شده که هرچیزی میره داخلش فوری حالت تهوع وبعدش استفراغ بهشدس میده بیشتراسه هفتس که اسهالم هس وسطاکمی اسهالش بهترشده بودامابازم اسهالش بدترشده ونزدیک یک ماهه که شیرخوردناش ازنصفم کمترشده وتقریباگرسنگی میکشه اماگریم نمیکنه.پوشکش تقریباخیس نمیشه اما امثرمواقع اسهاله.اوایل این اوضاع دوباره بردمش پیش متخصص اطفال واوضاع روگفتم اماایشون فقط گف چون شیرت کمه بچه گرسنگی کشیده وبهش حالت قهردس داده شیرخشک رژیمی نوشت برابچم وبرای اسهالشم گف همون پدی لاکتی که قبلامیدادی روبدی کافیه امانه اسهالش بهترشدنه شیرخوردناش درضمن اون شیرخشکم چون پایش شیرگاوه معده بچه رواذیت میکنه چن روزیه نمیدم اماهمونم زیادنمیخورد...وامروزکه کلاشایدیکی دوبارشیرخورده اونم درحده۱یا۲دیقه...وقتای دیگم بیشتراز۳۰یا۴۰ثانیه شیرنمیخوره...تواین مدت برای اسهالش پودرorsوکیدی لاکم دادم امافرقی نمیکنه...چه کنم آقای دکتر
- نفخ نوزاد
با سلام نوزاد 5 ماهه دارم که شب تا صبح گریه به علت نفخ داره و اصلا نمی خوابه. گاهی گیش میاد که دفعش ابکی هست و یکم زیاد شده.برنامه غذایی خودم رو رعایت میکنم ک تاتیر روی شیرم نگذاره ولی تاتیر نداشته. پیش متخصص ک بردم داروی کولیتیک و کولیف و رانیتیدین دادن اما تاثیری نداشته. ایا داروی بهتری وجود داره و در غیر این صورت چیکار کنم؟ پیشاپیش ممنون از پاسخگویی
- غذای کمکی
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۷ماهشه غذای کمکی خوب نمیخوره دوس نداره انگار یکم ک میخوره دل درد میش بی قراری میکنه تازگی حس میکنم سرلاکم دل درد میاره یعنی بازم باید رقیق رقیق باشه؟
- گرفتگی بینی
پسرم۱۱ماهشه بینیش گرفته و مدام بینیش پره و ابریزش داره چیکار کنم
- نوزاد دو ماهه
سلام دخترم دو ماهشه سرفه زیاد میکنه گاهی تا ۳۰ تا که کاملا قرمز میشه نمیتونه خلت بده بیرون ، دکتر آزیترومایسین برم هگزین و آمیتن نوشته
- شیر خشک دختر ۳ ماهه
سلام و خسته نباشید
دخترم ۳ ماه هست میخواستم ببینم چ شیر خشکی بش میتونم بدم البته ببلاک کانفورت نمخوره
ممنون
- خون در مدفوع نوزاد
بإسلام.يه سوال ديگه هم داشتم اقاي دكتر..دخترم كه گفتم هفت ماهشه از ٤ماهگي لك قرمز رو صورتش ظاهرشد ولي تاحالا اصن خون در مدفوع نداشته.فقط خس خس سينه داشت كه ببلاك اي ار خورد خوب شد،الانم حالش خوبه فقط فرني برنج و موز و سيب زميني رو كه شروع كردم شبا نميتونست بخوابه يعني اين الرژي به پروتين گاويه ؟
- نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۵ ماهش سرفه های خشک میکنه چ همراه باخس خس چه دارویی بدم
- نوزاد دوماهه
سلام آقای دکتر روزتون بخیر. نوزاد دوماهه دارم شیر مادر ميخوره گفتید لبنیات بهتره مصرف نکنم فعلا.میخواستم بدونم میوه های این فصل هم نباید مصرف کنم ؟طالبی خربزه یا هلو کلا تا کی نباید میوه های خام مصرف کرد ؟

