Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماری کودکان
سلام بچه ام 7ماهشه و خیلی بی قراره از وقتی بیدار میشه نق میزنه تا بخوابه
- کم اشتهایی
سلام آقای دکتر دخترم یک روز خوب شیر میخوره چند روز نمیخوره یعنی مثل همیشه نمیخوره...لازمه فردا بیارم پیشتون با توجخ به شرایط فعلی وزن گیری و قدش چشمی خوبه بی قراری هم نمیکنه
- بازنشدن کامل انگشت نوزاد
باسلام من نوزادی ۱۹روزه دارم که دوروز است متوجه شدم دو انگشت دردودست او بطور کامل باز نمیشود، ایا با گذشت زمان و رشد او میشود این مشکل حل شود؟ایا این خطردارد؟
- ترک دست
سلام کف و انگشتان دست پسر ۷ ماه و نیمم ترک خورده چه کرمی بزنم خوب بشه
- استفراغ پرتابی
- یبوست نوزاد ۴۴ روزه
سلام خسته نباشید
نوزادم ۴۴ روزه به دنیا اومده والان ۶ روز است که یبوست گرفته و خیلی بیقراری میکنه و نفخ زیادی داره.
لطفا راهنماییم کنید
ممنونم - گرفتگی صدا نوزاد ده ماهه
با سلام و ادب.علایم شامل عطسه و سرفه است ابریزش ندارد. کودک پسر ده ماهه ای است با وزن 10 کیلوست. لطفا راهنمایی بفرمایید
- استفراغ نوزاد
سلام خسته نباشید پسردوماه وپنج روزه ای دارم که امروز یک بار چیزی شبیه به اب رقیق وشفاف بالا اورد تاالان هیچوقت اینجوری بالا نیاورده بود اب هم بهش نداده بودم ایامشکلی هست
- مدت زمان استفاده از قطره بینی
سلام دکتر ببخشید تا چند روز باید از قطره بینی سدیم کراید برای نوزاد دو ماه باید استفاده کرد و اگر بعد از این مدت خوب نشد چکار کنیم ممنون دکتر جان
- دخترم هفت ماهشه
سلام نوزاد 7 ماه دارم خیلی کم اشتا شده چند روزه فقط تمایل ب شیر خشک داره سلاک ک بهش میدم دوست داره ولی باعث یبوست شدید میشه در کل دخترم بیشتر موقعه ها دچار یبوست میشه چکار کنم
- مدفوع خلطی
سلام دکتر پسرم نه ماهشه روزی دو سه بار مدفوع میکنه بعضی وقتا خلطی هست البته داره دندون همدچ در میاره پدی لاکت هم میدم اما همونطوره
- سلام پسرم چهاروده روزشه سرفه شدید میکنه شیر مادر میخوره واستفراق میکنه
- شیر خشک
سلام ،،نوزاد 8 ماهه ام ،روزها فقط غذای کمکی میخوره ،ولی شب ها تو خواب 3 وعده شیر خشک میخوره ،،ایا مشکلیه ک روزها شیر خشک نخوره ؟؟؟؟
- قطره
سلام آقای دکتر وقت بخیر هجدهم اسفند پسرم نه ماهش تموم میشه طبق دستور شما فقط آدزیر روزی ۱۰ قطره میخوره شیرخشک نان ۲ میخوره قطره یامکمل دیگه ای نیاز نیست فعلا براش بگیرم تا بعد بیارمش مطب ؟
- پرسیدن
سلام اقای دکتر دخترم الان پنج ماه داره چند روز هس روزی چند بار مدفوع میکنه چی بدم بهش خوبه الان بهش بی بی کر میدم ایا خوبه یا نه
- حساسیت پوست صورت نوزاد پنج ماه
سلام وقت بخیر دخترم پنج ماهشه پوست صورتش قرمز وخشک شده وخارش هم داره دوماهگی دکتر بردم پماد هیدروکورتیزون وموپیروسین وشربت هیدروکسی زین داد خوب شد بازم دوباره قرمز وخشک شده ومیخاره از این پمادها استفاده کردم دیگه تاثیر نداره الان یک هفتس چیکار کنم
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- درمورد غذای کمکی
سلام اقای دکتر وقت بخیر من پسرم ۵ماهش تموم شد میتونم غذای کمکی بدم بعدنمیدونم ازچی بایدشروع کنم برای برنامه غذایی باید بیام مطبتون؟
- شربت ستیریزین برای کودک فاویسمی
خوبه یا نه
- وزن نوزاد
نوزادمن ۲ماهشه وزن موقع تولدش ۲۶۶۰بودبامننژیت به دنیااومدالان مننژیت برطرف شده ولی وزن نمیگیره شیرخشک اپتامیل بودوزن نمیگرفت عوض کردم ببلاک میدم الان وزنش تقریبا۳کیلوشده چکارکنم وزن بگیره شیرخشک چرب هم بهش نمیسازه

