Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره باکتی ماید برای نوزاد دوماهه استفاده کرد
وقت بخیر چشم چپ پسرم قی میکنه یکم و اشک میاد چقد قطره باید بریزم
- عدم دفع نوزاد دوماهه
دختر من دوماهه هست ۶ روز است که دفع نداشته دکتر هم برده و سونو کرده گفته مشکلی ندارد و دارویی نداده ولی دو سونو نشان داده که معدت اش زید گاز دارد ولی من چه کار کنم تا دفع داشته باشد
- سلام اقای دکتر پسر بچه ۳ ماه دارم که خیلی سرفه میکنه چکار خواهد کرد
- زردی نوزاد
سلام وقت بخیر میبخشید نوزاد دارای گروه خونیb+ و هم گروه خونی من است. در روز سوم تولد زردی۱۶.۵ داشت و تحت درمان فتوتراپی قرار گرفت به مدت۴۴ ساعت و بعد از ان در روز۷ ام تولد زردی ۱۳.۸ هست.ایا لازم است مجدد در دستگاه قرار بگیرد؟ ممنون میشم راهنماییم بفرمایید.
- زردی نوزاد
با سلام و احترام. فزندم سی روزه است و دختر. ابتدا زردی 17 داشت که بعد از بستری دو روزه و رسیدن به 10 مرخص شد. الان بعد از سه هفته همچنان زردی دارد با بیلی روبین 8 . خوب شیر میخورد و ادرار زیادی میکند. اما همچنان صورت و سینه اش زرد استو گویا اصلا پایین نمی آید. تست غربالگری و ازمایش ادرار و خون که گرفتیم دکتر گفت مشکلی ندارد. نمیدانم چرا خوب نمیشود و قرار است تا چند وقت طول بکشد. ممنون میشم جواب بدهید.
- شیر خشک مناسب برای کولیک و رفلاکس
سلام دکترجان خوبی دختری دارم ۲ماه و۵ روز کولیک ورفلکس شدید داره الان آپتامیل ۱ استفاده میکنه چه شیرخشکی براش مناسبه ؟sma1 خوبه یا نانو....؟
- لاغري
بإسلام.دخترم تازه واكسن ٦ماهگيش رو زده.وزن تولد٤٢٠٠ وزن الان ٨٨٠٠.. واكسن ٤ماهگيش رو كه زدم ٨٥٠٠بود.. ٢ماه فقط ٣٠٠گرم اضافه كرده.. دخترم قبلا به شدت يبوست داشت با كمك دفع ميكرد دوهفته پيش سرماخوردكه بعد از مصرف داروهاي سرماخوردگي دوهفته اي ميشه إسهال داره و خيلي كم شير ميخوره.. سفكسيم ١٠٠و ديفن هيدرامين..دايميتين. .إسهال كه ميگم يعني در روز ٣بار بيرون رَوي داره..كم مدفوع ميكنه اما إسهال ميشه شيرخشك إي آر.. الرژي و رفلاكس داره.. براي اشتهاش شربت چي ميتونم بدم؟ هر٤ساعت شيرميخوره ١٢٠سي سي به آرد برنج و سرلاك هم آلرژي نشون داد سيب زميني آب پز هم دادم اندازه نخود اوق زد هرچيزي جز شير وارد دهنش ميشه بالا مياره به غذاي سفره خيلي علاقه نشون ميده دهنشو باز ميكنه تا چيزي بدم بخوره ولي نميتونه قورت بده
- نوزاد
شربت آزیترومایسین 100,دکتراطفال برای سرفه نوزاددوماهه داده 3سی سی درروزمیخواستم ببینم زیادنیست دوزش وزن 6کیلو
- Comprehending Cross Nation Movers: Your Overview to a Smooth Moving
Whether you're moving for a brand-new job, family reasons, or simply a modification of surroundings, cross country moving across country companies play a critical function in guaranteeing that your belongings reach your new home securely and efficiently.: If you need to store your personal belongings for a period of time before relocating right into your new home, lots of cross nation moving companies offer storage centers. Relocating cross country can be a complex and difficult procedure, yet with the best cross nation moving companies and proper preparation, it can also be a satisfying experience.Whether you're relocating for a new job, family reasons, or simply a change of surroundings, cross country movers play an important duty in making certain that your belongings reach your brand-new home securely and efficiently. Cross country moving companies are specialist moving firms that specialize in long-distance movings, normally those that extend over 100 miles or even more.: If you require to save your valuables for a duration of time prior to relocating right into your new home, several cross nation moving companies offer storage centers. When you've picked a cross country mover, it's time to begin preparing for your move. Moving cross country can be a complex and challenging procedure, however with the right cross country movers and proper planning, it can also be a rewarding experience.
- کم وزن گرفتن نوزاد
سلام، پسرم ۷ ماه و ۸ روزشه وزن تولد ۲۳۰۰ و قد ۴۴ بود و الان وزن ۵۸۰۰ و قد ۶۴ هستش (۳۶ هفته و ۴ روز دنیا اومد)، از ۴۰روزگی قرص هیدروکورتیزون مصرف میکنه و در ۲ ماهگی عمل فتق انجام داد، از ۲ ماه پیش میزان قرص رو براش کمتر کردن، شیرخشک آپتامیل میخورد و از ۶ماهگی شیر یارنه ای میخوره، غذا کمکی هم مقوی درست میکنم ولی هم کم غذاست هم از اول شیر خییلی کم میخوره، قطره همادزیر بهش میدم ، بااینکه خیلی کم غذا میخوره روزی ۳ بار شکمش کار میکنه حس میکنم هیچی جذب نمیکنه، واقعا نگران قد و وزنش هستم خیلی دکتر میبرم ولی کار خاصی نکردن، خواهش میکنم راهنماییم کنید راه حلی وجود داره؟
ممنون - سرماخوردگی نوزاد
سلام دختر ۸ ماهه ام یه از هفته پیش سرماخوردگی گرفته بردمش دکتر براش سه تا شربت :سرما خوردگی کوریزان و اموکسی کلا ۱۵۶ و ایبوپروفن بهش داد بعد از مصرف دخترم اسهال شد پزشکش شربت اموکسی کلا عوض کردوبجاش شربت سیفکسیم ۱۰۰تجویز کرد ولی باز هم بعد از مصرف شربت سیفکسیم ۱۰۰اسهالش خوب نشد و حالا خیلی ابکی بی رنگ شده
- مصرف داروی ممنوعه
سلام من برای دخترم که 10 ماهه هست وبیماری فاویسم داره یک بار قطره باکتری ماید استفاده کردم چکار کنم
- سرماخوردگی
سلام پسرم دوماهشه صداش و سینه اش گرفته شده خیلی اذیته نپیدونم چی بهش بدم لطفا کمکم کنید
- بیسکویت
سلام اقای دکنر دخترم ۶ ماهشه میتونم بیهش بیسکویت مادر بدم با شیرم قاطی کنم میشه راهنمایی چه جوری وبا چی قاطی کنم
- سوال از متخصص اطفال
برای شنوایی سنجی وبرای خوابندن نوزاد از چه دارویی میشه استفاده کرد.
- شربت
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر نه ماهه ی دارم چند وقت پیش سرماخورده بود بردمش دکتر ب جز داروهای مورد نظرکه بهش داد شربت آرژی پلاس یوروویتال و شربت زینک پلاس یوروویتال بهش داد روزی یک سی سی وزنش هم هشت کیلوونهصد میخواستم بدونم آیا بهش بدم چون من بهش قطره مولتی ویتامین پدیابست و قطره اهن پرودرال میدم میشه راهنمایی بفرماید ممنون میشم باتشکر
- غذا خوردن كودك ده ماهه
سلام اقای دکتر کودک 11ماهه من غذا نمیخوره فقط باشیشه میخوره باید چیکار کنم با قاشق بخوره اگه کل روزم گرسنه بمونه فقط باشیشه میخوره
- گرانولوم ناف
سلام حال شما،پسرم ۱۸ماهه هست،یه توده قرمزاندازه ماش روی نافش دیدم،نه دردداره نه بو،آیاگرانولومه،۲-۳روزه که دیدم
- دور سر نوزاد ۶ ماهه
با سلام پسرم ۶ ماهه است موقع تولد ۳۴ سانتی متر دور سرش بود. حالا بردم بهداشت شده ۴۶ از بهداشت گفتند به خاطر دور سرش باید متخصص ببینه ایا دور سر پسرمن نرمال هست یا نه ممنونم خیلی نگرانم
- قی کردن چشم
با سلام و خسته نباشید من یه پسر دارم 12روز داره و چشمش خیلی قی میکنه و رنگش زرده پیش متخصص بردمش براش قطره باکتی ماید10 براش نوشته حالا میخواستم بپرسم با توجه به سنش این قطره براش مناسب هست یا نه و یا اگه راه دیگه ای است راهنمایی کنید باتشکر

