Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- الرژی به پروتئین گاوی
الرژی به پروتین گاوی دار شدید بعد قطره اهنش تافی شیری هست هروز جوش هاس قرمز میزنه بنطرتون قطره رو حذف کنم،
- کار نکردن شکم نوزاد 3ماه ونیمه
سلام خسته نباشین نوزاد پسرم س ماه وبیست روزشه و یک ماهه ک چون شیر خودم خیلی کمه و سیر نمیشدو همش هم بالا میاورد شیر خشک بهش دادم،ولی بخاطر شرایط بدو کرونا نتونستم دکتر ببرمش و با توضیح شرایطش برای دکتر داروخونه،براش شیرخشک گرفتم...اول ببلاک ای ار که خوب بود و ی مدت خورد ولی دیگ نخورد،اپتامیل ک شکمش کار نمیکرد و الان هم بیومیل ای ار ک روزای اول خوب بود ولی الان بازهم شکمش کار نمیکنه...چندبازم در روز شیرخودمو میدم ک خیلی کمه...برای اینکه شکمش کار نمیکنه اذیت میشه و شیاف گذاشتم براش...میدونم ک باید ببرم دکتر حضوری ولی اخه شرایط بده ...ت رو خدا شما پیشنهادتون چیه
- مصرف دارودرشیردهی
سلام اقای دکترببخشیدخواستم بدونم اگه مادرداروبرامعده مصرف کنه روی نوزادتاثیرداره یانه؟؟
- یبوست
برای درمان یبوست نوزاد ۳۵ روزه باید چیکار کنیم؟؟؟
- مصرف اب در نوزاد
جناب دكتر ممنونم كه پاسخ دادين جسارتا بعد از سرلاك بايد آب هم به نوزادم بديم؟ باتوجع به اينكه ٥ ماه و ده روزش هست
- مامان نگران
سلام وقت بخیر .نوزاد ما الان حدود 4روز شکمش کار نکرده چیکار باید کنیم
- سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه خیلی بی قرار یکم حالت تهوهم داره شکمشم یکم سفت من باید چی کار کنم شربت دایمتین هم یکم بهش دادم
- صدای بینی و جمع کردن اب دهن روی لب
سلام اقای دکتر.نوزاد سه ماهه که صدای خرخر بینی داره و بعضی اوقات اب دهانشو میاره رو لبش جمع میکنه میتونه از رفلاکس باشه؟ باتشکر
- عدم رشد قد و وزن نوزاد
سلام میشه یک مکمل خوب برای نوزاد سه ماهه معرفی کنید
- بی تابی نوزاد هنگام پشت خوابیدن و قوس کمر
نوزادم سه ماهشه موقع خوابیدن به پشت کمرشو قوس میده و جیغ میزنه به پهلو میخوابونمش اروم میشه همش یه هفتست اینجوری شده میشه بگید چیکار کنم
- عفونت گوارشی
سلام دخترم سه ماه و ۲۴روزشه و رفلاکس داره و امپرازول مصرف میکنه چند وقته مدفوعش ژله ای شده آزمایش ادرارو مدفوع دادیم آزمایش ادرار خوب بوده اما مدفوعpus cell :3_4 هست و دخترم موقع خواب خیلی ناارومه و در روز یکی دوبار شیر غلیظ بالا میاره و اشتهاش کمه میخواستم بپرسم آیا نیازی هست دارویی مصرف کنه و اینکه بالا آوردن غلیظ به خاطر چی میتونه باشه؟ایا باید غذای کمکی را از ۵ماهگی شروع کنم؟
- سرما خوردگی
باسلام. برای نوزاد چهار ماهه که علایم سرما خوردگی دارد( آبریزش.گرفتگی بینی.گاهی تب) چه دارویی داده شود بهتر است
- تاخیر در واکسن یکسالگی
با سلام و عرض ادب. با توجه به اپیدمی به وجود آمده واکسن یکسالگی نوزادم را چکار کنم؟ میترسم بیرون ببرمش. ممنون
- دادن شیر کم چرب گاو به جای شیر خشک به نوزاد هفت ماهه و مقدار مصرف آن
با سلام به علت شاغل بودن وگذاشتن پسر هفت ماهه ام در مهد می توانم به جای شیر خشک آپتامیل اچ آ شیر کم چرب گاو استفاده کتم همراه با ویتامین آد و قطره آهن و غذای کمکی مشکلی برای نوزاد پیش نمی یاد و ودر هر وعده چه مقدار می تونم شیر کم چرب گاو رو بدم همیشه راهنمایی های شما بسیار مفید بوده است ممنون از شما
- سلام پسرم سه ماهه هست ومدام سرفه های پشت سرهم انجام میده وهمچنین ابریزش وخس خس سینه دارد وسرفه های خشک داره وهمچنین گلوش خلط داره چه دارویی براش بگیرم واسه سرفه وسرماخوردگیش خوب باشه الان نزدیک به چهارروز هستش که که درست خواب نمیره وداخل خواب میخواد بالابیاره
- شیر
سلام آقای دکتر دختر ۶۷ روزه ای دارم که اوایل تا سه روز پیش سینه را نمیگرفت و من مجبور بودم شیرم را بدوشم با قاشق بهش بدهم ولی الان سه روز است فقط یه سینه ام را میگیرد اون یکی را هر کار میکنم نمی خورد با یه سینه سیر میشود
- تف کردن نوزاد
با سلام.علت تف کردن نوزاد ۳ ماهه چیست؟
- خوردن پیاز
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر خوردن پیاز در دوران شیردهی مشکلی ایجاد نمیکنه ؟غذای سیردار چطور؟
- دیرنشستن کودک
نوزاد هفت و نیم ماهه دارم که نمینشیند سینه خیز می رود ودور سر موقع تولد سیو شش بود حالا چهل و سه در هفت ماهگی اش بود من در هفته هفده بارداری ابله مرعان گرفتم به طرف صدا بر می گردد و قدش هفتاد و دو و وزنش هفت کیلو و هفتصد گرم است و می علتد ایا در تاخیر رشد مبتلا شده البته حالت نشسته به خود میگیرد ایا در راه رفتن و حرف زدن مشکل خواهد داشت
- حساسیت غذایی

