Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف آنتی بیوتیک
با سلام دختر من ۵۵روز پیش آنفولانزا گرفت دو سری آنتی بیوتیک مصرف شد گوش درد و گلو دردش خوب شد اما همچنان سرفه های خلطی داشت مجددا چهار روز پیش اسهال و استفراغ شد با تب و سی آر پی دو مثبت وسرفه های خلطی بیشتر الان دکتر سفکسیم ۲۰۰هر ۲۴ساعت یک عدد دادن اما ظاهراً هیچ تاثیری ندارد آیا هر ۱۲ساعت بدم مشکلی داره
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک پنج ساله با وزن ۱۸ کیلو
سلام،دخترم ۵ سالشه و وزنش ۱۸ کیلو هستش،سفیکسیم ۱۰۰ دکتر براش تجویز کرده روزی ۲ بار ۳ سی سی، ایا سی سی تجویز شده کم نیست؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- گلودرد
سلام آقای دکترپسرم ۵ سالو۴ ماهشه وامروزصبح بیدارشدوصبحانه شیروکورنفلکس خورد بعدازیکساعت گفت گلوم دردمیکنه گلوش متورم نیست واثارچرکی شدن هم دیده نمیشه ممکنه تیروییدباشه؟ چون توخانواده همسرم ارثی دارند.علایم خاصی داره؟میگه دست میزنم دردمیگیره.
- سرفه خشک کودکان ۱۵ ماهه
- معده
سلام دکترخسته نباشیدپسرم پنج ساله هست معده اش کارنمیکنه مدفوعش سفت هست هرچی میدم خوب نمیشه چکارکنم راهنمایی بفرماییدلطفا
- وزنگیری
سلام وقت بخیر.دختر سه سال م نیمه دارم که با وزن دو نیم به دنیا اومد.وزنگیری ضعیف و کندی داشت و طوری که تودو سالگیش ده و نیم کیلو بود به دکتر مراجعه کردم بعد از انجام آزمایشات کامل و اینکه همه چیز نرمال بود دکتر برلش قرص سیپرو تجویز کرد که پنج عدد تو یه شیشه شربت زینک حل کردم و دوماه بهش دادم و یک کیلو اضافه وزن داشت.البته قبلش کیندر و باریج رو امتحان کردیم اثر نداشت.بعد از مصرف سیپرو وزنش به یازده و نیم رسید و الان که سه سال و نیمشه هنوز یازده و نیمه با قد نود و پنج.اشتها به غذا داره و همه ی غذاهارو هم دوست داره ولی مقدا ر خیلی کمی میخوره و دیگه معدش جا نداره و حالت تهوع میگیره.وعده ها رو هم اگر بیشتر کنم وعده ی اصلی رو اصلا نمیتونه بخوره.ترسم بیشتر از کمبود ویتامین و کلسیم و کوتاهی قد و کمبود آهن ناشی از ثابت موندن.وزنشه.میترسم مشکلی براش پیش بیاد در آینده.اگر امکان داره راهنماییم کنید چکار کنم.همین روند تغذیه رو ادامه بده و کنارش بهش مولتی ویتامین و آهن خاصی بدم یا دوباره سیپرو؟واقعا عجیبه برام با اینکه غذا میخوره ولی اضافه وزن نداره فقط اینکه چون آزمایشاتش نرماله کمی خیالم راحته.به نظرتون شربت امگا تاثیری داره؟مفدار استفادش چجوریه؟تشکر از پاسخگوییتون
- مکمل ویتامین
سلام آقای دکتر پسرم 2سال و 4 ماهشه فقط آدزیر بهش میدم مکمل ویتامین دی یا ویتامین دیگه ای چی باید بهش بدم؟
- اطفال
سلام دخترم ساله است یکم التهاب داره، دکتر براش سفکسیم100داد باید چند روز بهش بدم
- جوش قرمز و تب بالا
پسرم دو روزه تبش بالاس و بی قراری میکنه و روی بدنش حالت جوش ریز و قرمز بالا اومده دو سالش هستش چه مشکلی داره ؟ بردم پیش پزشک اما گفت چیزی نیست ویروس آنفولانزاست اما تغییری نمیکنه و بد تر شده
- تب
تب بدون هیچ علام سرماخوردگی در کودکان
- سلام میشه به جای فارمنتین شربت آزیتریمایسین ۲۰۰بدی به کودک
من دوروز شربت فارمنتین دادم ادارش خونی شد .حالا بهش شربت آزیتریمایسین دادم اشکال داره
- کمبود وزن
سلام اقای دکتر دخترم 9سالشه 21کیلو وزنشه قد 128 خیلی لاغره اشتهاشم زیاده از مایشم داده گفتن مشکلی نداره چیکار کنم وزن بگیره
- سرفه خلط دار
سلام دخترم یه سالشه سرفه خلط دار میکنه بینش کیپ میشه و آبریزش داره چیکار کنم
- سرماخوردگی
سلام دخترم شش ماهش هست سرماخورده کمی التهاب گلو داره وآبریش بینی کمی هم سرفه میکنه چشماش قرمز شده ومتورم شده بردم دکتر شربت پلاژن دادن وشربت آموکسی سیلین برای چشماش چیزی ندادراهنمایی میکنید لطفا واینکه آموکسی سیلینو چطور بدم مقدار مصرفشو
- سلام شربت ستادین دی دادم به بچه هام ۳سال و۴ساله هست مشکلی نداره
سلام شربت ستادین دی دادم به بچه هام ۳ساله و۴ساله هستن مشکلی نداره
- سلام آقای دکترخسته نباشی پسرم یکسال و۸ماهشه میتونم شربت پدیزان بهش بدم روش نوشته زیر۶سال درحال حاضردارم بهش نءوتادین دس لوراتادین میدم۱۲ ساعتی ممنونم
سلام آقای دکترخسته نباشی پسرم یکسال و۸ماهه همیشه آنتی بیوتیک میخوره تامیخوره خوبه مشکلی نداره ۳ یا۳روزداروش تموم میشه دوباره آب دماغش میادسرفه میگیره چکارکنم حالااومدم شربت نءو تادین ۱۲ساعتی ۲ونیم سی سی بهش میدم غیرازاون میشه شربت پدیزان هم بهش بدم خداخیرتون بده
- کودک پنج ساله باوزن ۲۶ چه قدر سفکسیم بخور؟
- سلام دخترم 7و4ماهشه زود به زود مریض میشه حتی شاید بعد از درمان سه روز طول بکشه شربت سفیکسیم 100براش تجویز کردن روزی یک بار 10سی سی بعد از ناهار دارو بیشتر کنم آخه خوب نشوده
- حساسیت و عفونت چشم
پسرم هفت ساله است دکتر قطره و پماد بتامتازون تجویز کرده فراموش کردم بپرسم که آیا قطره سولفاستامید که دکتر قبلی تجویز کرده بود را ادامه بدهم یا نه آخه هنوز چشمش عفونت داره
- سلام پسرم یک ساله است خمیر بازی خورده دهنشو شستم یه کوچولو شیر بالا اورد نگرانم چیکارش کنم؟

